eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęka Opatowska › Remont i modernizacja szatni przy boisku sportowym w Opatowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-20

Ogłoszenie nr 510199534-N-2019 z dnia 20-09-2019 r.

Gmina Łęka Opatowska: Remont i modernizacja szatni przy boisku sportowym w Opatowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586792-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łęka Opatowska, Krajowy numer identyfikacyjny 54117300000000, ul. ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-62 7814520, 7814536, e-mail sekretariat@leka-opatowska.pl, faks 0-62 7814521.
Adres strony internetowej (url): www.leka-opatowska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i modernizacja szatni przy boisku sportowym w Opatowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPPG.271.22.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn. "Remont i modernizacja szatni przy boisku sportowym w Opatowie" . Szatnia zlokalizowana jest w Opatowie, przy ul. Kępińskiej 10a dz. nr 372. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie prac remontowych w obiekcie o powierzchni ok. 76,3 m2 tj. pomieszczeniu sędziów, szatni dla gospodarzy, szatni dla gości, wiatrołapach, łazienkach, toaletach, pomieszczeniu gospodarczym. Prace remontowe nie obejmują wykonania remontu w pomieszczeniu magazynowym ( pom. 1.14) oraz schowku (pom. 1.6) poza wymianą drzwi zewnętrznych oraz wymianie instalacji elektrycznej (Uwaga- numeracja pomieszczeń wg rysunku Rzut przyziemia, w dokumentacji branzy sanitarnej występuje inna numeracja). 2. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Branża budowlana: a) Wiatrołapy (pom. nr 1.1 i pom. nr 1.10) : demontaż elementów stropów drewnianych, wykucie ościeżnic, montaż drzwi wejściowych zewnętrznych PCV, docieplenie stropu z wełny mineralnej, wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo kartonowych, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych, roboty malarskie. b) Pomieszczenie gospodarcze (pom. nr 1.2), szatnia gości (pom. nr 1.3), szatnia gospodarzy (pom. nr 1.7), pomieszczenie sędziów (pom. nr 1.13): demontaż elementów stropów drewnianych, wykucie ościeżnic, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej- drzwi płytowe (wypełnienie płyta otworowana) jednodzielne pełne, ościeżnice stalowe, okna PCV wyposażone w nawietrzak, podokienniki zewnętrzne metalowe, wewnętrzne PCV, docieplenie stropu z wełny mineralnej, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo- kartonowych, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych, roboty malarskie. c) Prysznice (pom. 1.4.), WC (pom. 1.5), prysznice (pom.1.8), WC (pom. 1.9), WC (pom. 1.11), prysznic (pom.1.12) : demontaż elementów stropów drewnianych, rozebranie okładzin ściennych, posadzek z płytek, podłoża betonowego, odbicie tynków, wykucie ościeżnic, demontaż ceramiki i armatury, wykonanie podkładów betonowych, izolacji z folii polietylenowej, izolacji cieplnej z płyt styropianowych, warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej, wykonanie tynków, izolacji podpłytkowych, posadzki z płytek, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, docieplenie stropu z wełny mineralnej, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt włóknowo- cementowych, wykonanie gładzi gipsowych, roboty malarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej- drzwi PCV, ościeżnice stalowe, okno PCV wyposażone w nawietrzak, podokiennik zewnętrzny metalowy. d) Schowek (pom. nr 1.6), magazyn (pom.1.14): wykucie ościeżnic, montaż drzwi PCV wyjściowych zewnętrznych. 2) Wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, montaż ogrzewaczy elektrycznych o pojemności 90 dm3 i 50 dm3, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż armatury sanitarnej, wykonanie wentylacji. 3) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej z osprzętem. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy z stosownymi uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, 2) zagospodarowania placu budowy, zapewnienia zaplecza socjalnego i magazynowego na potrzeby robót, 3) oznakowania terenu budowy oraz zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 4) zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, 5) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego, 6) wykonania wszelkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania, 7) zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz przeprowadzenia kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji, 8) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót, 9) usunięcia na koszt własny, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wszelkich spowodowanych przez siebie zniszczeń i uszkodzeń mienia Zamawiającego. W przypadku niedochowania ww. terminu Zamawiający ma prawo do naprawy uszkodzenia na koszt Wykonawcy. 10) uporządkowania terenu budowy (po zakończeniu robót), zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, nawierzchni, instalacji. 11) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 4. Zestawienie powierzchni pomieszczeń objętych remontem: o 1.1. Wiatrołap: 3,35 m2, o 1.2. Pom. gospodarcze: 5,26 m2, o 1.3. Szatnia gości: 15,98 m2, o 1.4. Prysznice: 4,50 m2, o 1.5. WC: 2,94 m2. o 1.6. Schowek: 2,28 m2, o 1.7. Szatnia gospodarzy: 16,43 m2, o 1.8. Prysznice: 5,05 m2, o 1.9. WC: 2,22 m2, o 1.10. Wiatrołap: 3,78 m2, o 1.11. WC: 1,41m2, o 1.12. Prysznic: 1,41 m2, o 1.13. Pomieszczenie sędziów: 6,27 m2, o 1.14. Magazyn: 5,41 m2. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ w skład którego wchodzi : 1) Dokumentacja projektowa, 2) Szczegółowa Specyfikacje Techniczne -dalej SST/STWiOR 3) Przedmiary robót . UWAGA! Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiOR i zapisów SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z całą dokumentacją. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru, nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku ich wykonania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45421000-4, 45440000-3, 45430000-0, 45332200-5, 45332300-6, 45321000-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192679.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Budowlano Remontowe Paweł Wojtasik
Email wykonawcy: cenbudrem@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 51
Kod pocztowy: 63-645
Miejscowość: Opatów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 236996.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236996.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 236996.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.