eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 6 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-20

Ogłoszenie nr 510198983-N-2019 z dnia 20-09-2019 r.

Wójt Gminy w Dębicy: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 6 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576393-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy w Dębicy, Krajowy numer identyfikacyjny 85166105600000, ul. ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 6803342, 6803310, e-mail itr@ugdebica.pl, faks 146 803 336.
Adres strony internetowej (url): www.ugdebica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 6 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ITR.271.09.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 6 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. 1) Kredyt długoterminowy. 2) Kwota kredytu: 6 000 000,00 PLN, słownie: sześć milionów złotych. 3) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 22.12.2029 r. 4) Karencja w spłacie kapitału do dnia 30.03.2020 r. 5) Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych płatnych w każdym roku do: 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 22 grudnia. 6) Spłata odsetek w okresach kwartalnych w każdym roku do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 22 grudnia. Odsetki od kredytu za rok 2019 będą płatne jednorazowo w dniu 31.12.2019 r. 7) Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytu. 8) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte na zmiennej stawce WIBOR 1M wyliczonej jako średnia arytmetyczna z ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczane jest oprocentowanie plus marża proponowana przez bank wyrażona w punktach procentowych, niezmienna w okresie obowiązywania umowy. 9) Wykonawca powiadomi Zamawiającego faksem bądź pocztą elektroniczną, na 5 dni roboczych przed planowaną datą spłaty odsetek o naliczonej kwocie tych odsetek. 10) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny "in blanco" wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy lub osoby przez niego upoważnionej. 11) Rok odsetkowy: rzeczywista liczba dni występująca w danym roku. 12) Wykonawca nie będzie naliczał żadnych opłat i prowizji związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. 13) Dopuszcza się możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu lub rezygnacji z kredytu oraz wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W przypadku wykorzystania mniejszej kwoty kredytu odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu, a w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 14) W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, strony umowy ustalą wspólnie harmonogram spłat. 15) Transze kredytu będą uruchamiane każdorazowo według potrzeb Zamawiającego na jego pisemny wniosek przesłany faksem lub e-mailem. 16) Udzielenie kredytu w formie bezgotówkowej w walucie polskiej (PLN) na rachunek kredytobiorcy w Banku Pekao SA O/Dębica. 17) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu kredytowania pod warunkiem uzasadnionej zmiany sytuacji finansowej z zachowaniem obowiązujących w umowie warunków oprocentowania kredytu. 18) Zamawiający przewiduje refundację wydatków poniesionych na pokrycie deficytu budżetu w roku 2019 przed i po zawarciu umowy kredytowej. 19) Zamawiający przewiduje refundację spłaconych ze środków własnych w 2019 roku pożyczek i kredytów przed i po zawarciu umowy kredytowej. 20) Zamawiający nie przewiduje potwierdzania wydatkowania środków. 21) Na naszych rachunkach w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 22) W ciągu ostatnich 18 miesięcy nie był prowadzony program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 23) Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji stosownie do treści przepisu art. 777 k.p.c. 24) Zamawiający nie wyraża zgody, aby w okresie obowiązywania umowy kredytu przedstawiać w banku informacje i dokumenty niezbędne do oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Kredytobiorcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 937089.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Bieczu Oddział w Tarnowcu
Email wykonawcy: tarnowiec@bsbiecz.pl
Adres pocztowy: Tarnowiec 219
Kod pocztowy: 38-204
Miejscowość: Tarnowiec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 736158.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 736158.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 973794.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.