eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Przebudowa pomieszczeń biura obsługi interesanta w budynku Miejskich Wodociągów i Kanalizacji w Ostrowcu Świętokrzyskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-12

Ogłoszenie nr 510198895-N-2020 z dnia 12-10-2020 r.

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.: Przebudowa pomieszczeń biura obsługi interesanta w budynku Miejskich Wodociągów i Kanalizacji w Ostrowcu Świętokrzyskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583735-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540181441-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29051335800000, ul. ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 661 200, e-mail biuro@ostrowiec.net.pl, faks 412 661 010.
Adres strony internetowej (url): http://wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam_wiecej&id=896

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością -100 % udziałów gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń biura obsługi interesanta w budynku Miejskich Wodociągów i Kanalizacji w Ostrowcu Świętokrzyskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

13 ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę pomieszczeń Biura Obsługi Interesanta w budynku biurowym MWiK Ostrowiec Św. Przebudowa pomieszczeń polegać będzie na: ?przeniesieniu pomieszczenia kasy , tak aby umożliwić bezpośredni dostęp z zewnątrz budynku, ?podzieleniu pomieszczenia głównego na mniejsze przy zastosowaniu ścian wydzielających ze szkła, ?zmianie wielkości i lokalizacji okna w pomieszczeniu socjalnym. Ponadto w ramach inwestycji planowane jest wykonanie prac remontowych obejmujących: ?remont posadzek we wszystkich pomieszczeniach w zakresie wymiany terakoty, ?remont łazienek w zakresie wymiany glazury, terakoty oraz wszystkich sanitariatów, ?wymianę części instalacji elektrycznej wraz z dostosowaniem jej do nowego układu technologicznego, ?demontaż 5 grzejników wraz z montażem 7 mniejszych, ?przebudowę kostki brukowej w rejonie wejścia do budynku, - wymianę drzwi wejściowych wewnętrznych pomiędzy pomieszczeiaami Biura Obsługi Interesanta a pozostałą częścią budynku administracyjnego. Wszystkie materiały oraz urządzenia do zabudowy należy zastosować w gatunki I o wysokim standardzie jakościowym. Zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonywanie robót objętych niniejszym zamówieniem nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę jak również dokonania zgłoszenia, za wyjątkiem robót związanych z wykonaniem otworu okiennego w zewnętrznej ścianie budynku. Zamawiający zobowiązuje się uzyskać pozwolenie na budowę w terminie do 20.10.2020 roku na podstawie odrębnego projektu budowlanego. Koszty związane ze zmianą lokalizacji okna należy oszacować w oparciu o przedmiar robót - Tom III. 2 SIWZ oraz projekt techniczny - Tom III.1. Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi 146,27 m2. Uwagi: 1) roboty prowadzić przy zachowaniu jak najkrótszego terminu wyłączenia z pracy kasy: maksymalnie do 14 dni kalendarzowych, 2) Ostateczną lokalizację klimatyzatorów oraz gniazd elektrycznych i komputerowych uzgodnić na etapie wykonawstwa z Zamawiającym. 3) Zamawiający w trakcie realizacji inwestycji wykona własnymi siłami nową sieć telefoniczną i alarmową w remontowanych pomieszczeniach - Wykonawca zobowiązany jest skoordynować realizację robót przewidzianych w niniejszym zamówieniu z w/w robotami po stronie Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45213000-3


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45210000-2, 45432100-5, 45421000-4, 45400000-1, 45310000-3, 45332300-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 184460.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kowalik Artur Usługi Remontowo-Budowlane
Email wykonawcy: artur77_kowalik@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Pogodna 16
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227550
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227550
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 339622.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.