To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-12
Ogłoszenie nr 510198895-N-2020 z dnia 12-10-2020 r.
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.: Przebudowa pomieszczeń biura obsługi interesanta w budynku Miejskich Wodociągów i Kanalizacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583735-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540181441-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29051335800000,
ul. ul. Sienkiewicza
91,
27-400
Ostrowiec Świętokrzyski, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
412 661 200, e-mail
biuro@ostrowiec.net.pl, faks
412 661 010.
Adres strony internetowej (url): http://wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam_wiecej&id=896
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością -100 % udziałów gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń biura obsługi interesanta w budynku Miejskich Wodociągów i Kanalizacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):13 ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę pomieszczeń Biura Obsługi Interesanta w budynku biurowym MWiK Ostrowiec Św. Przebudowa pomieszczeń polegać będzie na: ?przeniesieniu pomieszczenia kasy , tak aby umożliwić bezpośredni dostęp z zewnątrz budynku, ?podzieleniu pomieszczenia głównego na mniejsze przy zastosowaniu ścian wydzielających ze szkła, ?zmianie wielkości i lokalizacji okna w pomieszczeniu socjalnym. Ponadto w ramach inwestycji planowane jest wykonanie prac remontowych obejmujących: ?remont posadzek we wszystkich pomieszczeniach w zakresie wymiany terakoty, ?remont łazienek w zakresie wymiany glazury, terakoty oraz wszystkich sanitariatów, ?wymianę części instalacji elektrycznej wraz z dostosowaniem jej do nowego układu technologicznego, ?demontaż 5 grzejników wraz z montażem 7 mniejszych, ?przebudowę kostki brukowej w rejonie wejścia do budynku, - wymianę drzwi wejściowych wewnętrznych pomiędzy pomieszczeiaami Biura Obsługi Interesanta a pozostałą częścią budynku administracyjnego. Wszystkie materiały oraz urządzenia do zabudowy należy zastosować w gatunki I o wysokim standardzie jakościowym. Zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonywanie robót objętych niniejszym zamówieniem nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę jak również dokonania zgłoszenia, za wyjątkiem robót związanych z wykonaniem otworu okiennego w zewnętrznej ścianie budynku. Zamawiający zobowiązuje się uzyskać pozwolenie na budowę w terminie do 20.10.2020 roku na podstawie odrębnego projektu budowlanego. Koszty związane ze zmianą lokalizacji okna należy oszacować w oparciu o przedmiar robót - Tom III. 2 SIWZ oraz projekt techniczny - Tom III.1. Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi 146,27 m2. Uwagi: 1) roboty prowadzić przy zachowaniu jak najkrótszego terminu wyłączenia z pracy kasy: maksymalnie do 14 dni kalendarzowych, 2) Ostateczną lokalizację klimatyzatorów oraz gniazd elektrycznych i komputerowych uzgodnić na etapie wykonawstwa z Zamawiającym. 3) Zamawiający w trakcie realizacji inwestycji wykona własnymi siłami nową sieć telefoniczną i alarmową w remontowanych pomieszczeniach - Wykonawca zobowiązany jest skoordynować realizację robót przewidzianych w niniejszym zamówieniu z w/w robotami po stronie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45213000-3
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45210000-2, 45432100-5, 45421000-4, 45400000-1, 45310000-3, 45332300-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
184460.11
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kowalik Artur Usługi Remontowo-Budowlane
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
227550
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawy produktów mięsno-wędliniarskich
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Zagospodarowanie terenu przy stawie w Częstocicach w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1624T - ul. Rudzka w Ostrowcu Świętokrzyskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.