To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-19
Ogłoszenie nr 510198848-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk: Sukcesywna dostawa biletów lotniczych i kolejowych oraz pośrednictwo wizowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
CREATE, NAMES, NCN, SONATA, IMCUSTOMEYE, OPUS, POIR
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585728-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 00032604900000,
ul. ul. Kasprzaka
44/52,
01-224
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 3433151, e-mail
epawelczyk@ichf.edu.pl, abernatek@ichf.edu.pl, faks
22 3433333.
Adres strony internetowej (url): www.ichf.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa biletów lotniczych i kolejowych oraz pośrednictwo wizowe
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 2402.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa biletów lotniczych i kolejowych oraz pośrednictwo wizowe. Przy realizacji usług objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca zobowiązany jest do: - przyjęcia zleceń do realizacji w następujący sposób: telefonicznie, faxem, e-mailem; - dokonania optymalnego wyboru przewoźnika oraz trasy pod względem ceny i czasu trwania podróży (przedstawienia Zamawiającemu co najmniej dwóch opcji związanych z jedną podróżą); - przedstawienia informacji zwrotnej o połączeniach w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia zapytania; - wyznaczenia minimum jednej osoby do współpracy z Zamawiającym, odpowiedzialnej za realizację niniejszej umowy; - dowozu biletów, wraz z fakturą za nie, do siedziby Zamawiającego (bez odrębnego wynagrodzenia); - bilety powinny być dostarczone do siedziby Zamawiającego w dniu zgłoszenia zlecenia do godz. 15:00, przy zgłoszeniu zlecenia do godz. 11:00, a jeżeli zgłoszenie zlecenia nastąpi po godz. 11:00 - to w dniu następnym do godz. 12:00; - wyrażenia zgody na porównywanie cen biletów oferowanych przez Wykonawcę z cenami oferowanymi przez inne biura. W przypadku stwierdzenia większej niż 10% różnicy w cenie biletu w stosunku do cen w innym biurze na to samo połączenie Wykonawca jest zobowiązany do zakupienia danego biletu w firmie tańszej wskazanej przez Zamawiającego bez naliczania opłaty transakcyjnej. - pomocy przy załatwianiu odwołań (reklamacji) do linii lotniczych i innych przewoźników, (dokumentacja będzie kierowana bezpośrednio do Wykonawcy); - dostarczenia do Zamawiającego odpowiednich wniosków wizowych; - pomoc w wypełnianiu i odbiór od Zamawiającego wypełnionych wniosków wizowych wraz z paszportem osoby występującej o wizę; - złożenie wniosku wizowego wraz z paszportem w stosownej ambasadzie; - wnoszenie w imieniu Zamawiającego opłat wizowych a następnie refakturowanie wniesionej opłaty; - odbiór z ambasady wizy i paszportu osoby o nią występującej i dostarczenie kompletu dokumentów do Zamawiającego, wraz z fakturą za wizę. Bilety lotnicze stanowią około 90% wartości zamówienia, kolejowe około 9%, wizy stanowią około 1% zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
500000
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Business Travel Club Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
500000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość umowy to roczna jej wartość składająca się z wartości biletów oraz z prowizji agencji, oferta z najniższą oraz najwyższą cena to kwoty sum prowizji agencyjnych. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2).
- Przewóz osób na trasie Płock - Modlin w dniu 23.05.2024 r. oraz na trasie Modlin - Płock w dniu 30.05.2024 r.
- Wykonanie ewaluacji pn. "Ocena śródokresowa działań podejmowanych w ramach Priorytetów III - V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027"
- RZP-19/OC/2024 - "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - Bloty i panele alergologiczne"
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla SGGW w Warszawie przez okres 16-tu miesięcy.
- WYKONANIE PRZYŁĄCZY WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD STOŁÓWKĘ KONTENEROWĄ NR SW5
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.