eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczebrzeszyn › Wymiana wyposażenia technologii kuchni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-19

Ogłoszenie nr 510198543-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. H. Sienkiewicza: Wymiana wyposażenia technologii kuchni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576470-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. H. Sienkiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 56964500000000, ul. ul. Ogrodowa 16, 22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 821 106, e-mail sp1.hs@interia.eu, faks 846 821 106.
Adres strony internetowej (url): sp1szczebrzeszyn.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana wyposażenia technologii kuchni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP.073.27.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń do kuchni w Szkole Podstawowej nr 1 w Szczebrzeszynie. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części: Część I - Dostawa i montaż kotłów warzelnych: blokowych, parowych (szt.5) i 3 kotów warzelnych przechylnych parowych - 1 kpl., okapu kuchennego ze stali nierdzewnej - okap przyścienny nad kotłami warzelnymi parowymi -szt.1; okapu kuchennego ze stali nierdzewnej - okap centralny nad patelniami elektrycznymi małymi -szt. 1 oraz Dostawa i montaż: patelni elektrycznej o poj. 72 l -szt.1, patelni elektrycznej o poj. 37 l - szt.2, oraz taboretu elektrycznego (wys.40 cm., głębokość 65cm, szerokość 60 cm.) -szt.3. W ramach zadania należy uwzględnić demontaż istniejących urządzeń. Urządzenia po zdemontowaniu będą stanowiły nadal własność Zamawiającego. Część II - Dostawa i montaż pieca konwekcyjno - parowego - szt. 1 Część III - Zakup, dostawa i montaż: szatkownicy do warzyw - szt.1, wilka do mięsa - szt.1, krajalnicy do wędlin - szt.1 , szafy chłodniczej - szt.1, szatkownicy elektrycznej do kapusty i warzyw - szt.1, kloca masarskiego drewnianego - szt.1, zamrażarki skrzyniowej -szt.2, obieraczki do ziemniaków - szt.1, naświetlacza bakteriobójczego do jaj -szt.1, zmywarki do naczyń z funkcja wyparzania - szt.1, młynka koloidalnego z komorą mielenia - szt. 1, stołów roboczych z blachy nierdzewnej - szt. 23, regałów -szt. 4szt. i szaf przelotowych - szt. 1szt. oraz szafek pojedynczych z blachy nierdzewnej - szt. 4. W ramach zadania należy uwzględnić demontaż istniejących urządzeń. Urządzenia po zdemontowaniu będą stanowiły nadal własność Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.31.20.00 - Urządzenia do przygotowania żywności


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: nie dotyczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92400
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIGASTRO
Email wykonawcy: monika@unigastro.pl
Adres pocztowy: ul. Międzyleska 6C
Kod pocztowy: 50-514
Miejscowość: wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113652
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113652
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124218.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: nie dotyczy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty (oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia) znacznie przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 10 000,00 zł. Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: nie dotyczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64265
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIGASTRO
Email wykonawcy: monika@unigastro.pl
Adres pocztowy: ul. Międzyleska 6C
Kod pocztowy: 50-514
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79045.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79045.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85395.21
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.