To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-19
Ogłoszenie nr 510198543-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. H. Sienkiewicza: Wymiana wyposażenia technologii kuchni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576470-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. H. Sienkiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 56964500000000,
ul. ul. Ogrodowa
16,
22-460
Szczebrzeszyn, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 821 106, e-mail
sp1.hs@interia.eu, faks
846 821 106.
Adres strony internetowej (url): sp1szczebrzeszyn.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wyposażenia technologii kuchni
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP.073.27.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń do kuchni w Szkole Podstawowej nr 1 w Szczebrzeszynie. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części: Część I - Dostawa i montaż kotłów warzelnych: blokowych, parowych (szt.5) i 3 kotów warzelnych przechylnych parowych - 1 kpl., okapu kuchennego ze stali nierdzewnej - okap przyścienny nad kotłami warzelnymi parowymi -szt.1; okapu kuchennego ze stali nierdzewnej - okap centralny nad patelniami elektrycznymi małymi -szt. 1 oraz Dostawa i montaż: patelni elektrycznej o poj. 72 l -szt.1, patelni elektrycznej o poj. 37 l - szt.2, oraz taboretu elektrycznego (wys.40 cm., głębokość 65cm, szerokość 60 cm.) -szt.3. W ramach zadania należy uwzględnić demontaż istniejących urządzeń. Urządzenia po zdemontowaniu będą stanowiły nadal własność Zamawiającego. Część II - Dostawa i montaż pieca konwekcyjno - parowego - szt. 1 Część III - Zakup, dostawa i montaż: szatkownicy do warzyw - szt.1, wilka do mięsa - szt.1, krajalnicy do wędlin - szt.1 , szafy chłodniczej - szt.1, szatkownicy elektrycznej do kapusty i warzyw - szt.1, kloca masarskiego drewnianego - szt.1, zamrażarki skrzyniowej -szt.2, obieraczki do ziemniaków - szt.1, naświetlacza bakteriobójczego do jaj -szt.1, zmywarki do naczyń z funkcja wyparzania - szt.1, młynka koloidalnego z komorą mielenia - szt. 1, stołów roboczych z blachy nierdzewnej - szt. 23, regałów -szt. 4szt. i szaf przelotowych - szt. 1szt. oraz szafek pojedynczych z blachy nierdzewnej - szt. 4. W ramach zadania należy uwzględnić demontaż istniejących urządzeń. Urządzenia po zdemontowaniu będą stanowiły nadal własność Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.31.20.00 - Urządzenia do przygotowania żywności
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: nie dotyczy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
92400
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UNIGASTRO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
113652
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: nie dotyczy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty (oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia) znacznie przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 10 000,00 zł. Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: nie dotyczy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64265
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UNIGASTRO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79045.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.