To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-09
Ogłoszenie nr 510197772-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.
AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/K/4620-18/2020: Wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej,
elektrycznej i teletechnicznej w zakresie budowy garażu B oraz branży teletechnicznej w zakresie
budowy garażu C1 w ramach rozbudowy PST-2 dla JW. 4408 Sulechów (zadanie nr 24391).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552234-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000,
ul. ul. Ignacego Paderewskiego
6,
05-100
Nowy Dwór Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 101 21 00 do 03, e-mail
biuro@amwsinevia.pl, faks
22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/K/4620-18/2020: Wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w zakresie budowy garażu B oraz branży teletechnicznej w zakresie budowy garażu C1 w ramach rozbudowy PST-2 dla JW. 4408 Sulechów (zadanie nr 24391).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SVA/K/4620-18/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w zakresie budowy garażu B oraz branży teletechnicznej w zakresie budowy garażu C1 w ramach rozbudowy PST-2 dla JW. 4408 Sulechów (zadanie nr 24391). Inwestycja obejmuje swym zakresem dostosowanie obiektu dla potrzeb jednostki. Wykonanie obiektu zaprojektowano do obowiązujących przepisów oraz wymogów i potrzeb Użytkownika. Garaż B zaprojektowano w ustroju słupowo-szkieletowym z wypełnieniem ścian murowanych bloczkiem komórkowym kl. 500. Okna PCV, szyby dwukomorowe, zespolone. Konstrukcja dachu jest kratowa przykryta od spodu blachą termoizolacyjną od góry przykryty membraną. Garaż jest podzielony na trzy sektory. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część nr 1: roboty branży budowlanej Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, będąca podstawą do wyceny zamówienia, a także OPZ - załącznik nr 9 do projektu umowy. Dokumentację projektową załączoną do SIWZ, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie. Załączony do SIWZ przedmiar robót (załącznik nr 10) jest dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W razie rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową pierwszeństwo przy wycenie zamówienia ma dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy może być sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony w wersji skróconej oraz posiadać ma wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej - w 4 egz. oraz 1 komplet dokumentacji powykonawczej na nośniku CD (w wersji pdf), niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Słownik CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45223100-7 montaż konstrukcji metalowych, 45261000-4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45262210-6 fundamentowanie, 45262300-4 betonowanie, 45262500-6 roboty murarskie i murowe, 45320000-6 roboty izolacyjne, 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45443000-4 roboty elewacyjne Część nr 2: roboty branży sanitarnej Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, będąca podstawą do wyceny zamówienia, a także OPZ -załącznik nr 9 do projektu umowy. Dokumentację projektową załączoną do SIWZ, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie. Załączony do SIWZ przedmiar robót (załącznik nr 10) jest dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W razie rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową pierwszeństwo przy wycenie zamówienia ma dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy może być sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony w wersji skróconej oraz posiadać ma wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej - w 4 egz. oraz 1 komplet dokumentacji powykonawczej na nośniku CD (w wersji pdf), niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Słownik CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Część nr 3: roboty branży elektrycznej i teletechnicznej Zakres zamówienia obejmuje roboty branży elektrycznej i teletechnicznej w zakresie garażu B oraz roboty branży teletechnicznej w zakresie garażu C1. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, będąca podstawą do wyceny zamówienia, a także OPZ - załącznik nr 9 do projektu umowy. Dokumentację projektową załączoną do SIWZ, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie. Załączone do SIWZ przedmiary robót (załącznik nr 10) są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W razie rozbieżności pomiędzy przedmiarami robót a dokumentacją projektową pierwszeństwo przy wycenie zamówienia ma dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysów ofertowych. Kosztorysy ofertowe mogą być sporządzone na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót. Kosztorysy ofertowe mogą być sporządzone w wersji skróconej oraz posiadać mają wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. Uwaga: ze względu na rozbudowę już zabudowanych i uruchomionych systemów sygnalizacji pożaru oraz telewizyjnego systemu nadzoru Zamawiający wymaga, aby materiały były kompatybilne z zaprojektowanymi i już zabudowanymi, a określone parametry są to minimalne wymagane przez Zamawiającego. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej - w 4 egz. oraz 1 komplet dokumentacji powykonawczej na nośniku CD (w wersji pdf), niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Część dokumentacji projektowej opatrzona jest klauzulą "zastrzeżone"; szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych zawiera załącznik nr 2 do projektu umowy. Zasady udostępnienia dokumentacji niejawnej: dokumentacja niejawna dostępna jest do wglądu w KZB Krotoszyn: Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12. Dostęp do tej dokumentacji mogą mieć tylko osoby, które przedłożą ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji niejawnej Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego - do Dyrektora Wydziały Realizacji KZB Krotoszyn - p. Tomasza STARZAKA na adres ul. 56-Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12, 63-700 Krotoszyn (dopuszcza się również w formie e-mail: krotoszyn@amwsinevia.pl). Wraz z wnioskiem należy przesłać ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Kontakt w sprawie wglądu do dokumentacji: Tomasz Maj, Magdalena Dominiak, tel. 606 318 930. Wraz z wnioskiem należy przesłać ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Słownik CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne, 45312100-8 instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych, 45312200-9 instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w SIWZ lub na dowolnie wybraną część tego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45223100-7, 45261000-4, 45262210-6, 45262300-4, 45262500-6, 45320000-6, 45400000-1, 45443000-4, 45330000-9, 45310000-3, 45312100-8, 45312200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Roboty branży budowlanej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4672653.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMBUD CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4734204.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Roboty branży sanitarnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
899978.66
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REMBUD CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
932126.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Roboty branży elektrycznej i teletechnicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
987933.99
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "APEXIM BIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
964000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/Z/K/4620-2/2024: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku wielorodzinnego przy ul. Św. Elżbiety 1-2 we Wrocławiu.
- SVA/W/J/4620-15/2024 Dostawa materiałów budowlanych wykończeniowych wg formularza cenowego wraz z rozładunkiem w ramach zadania 1904/2 Przemyśl
- SVA/W/J/4620-11/2024: Montaż instalacji fotowoltaicznej w Jarosławiu i Nowym Dworze Mazowieckim - zad. 1827
- Prace przy infrastrukturze drogowej wymagającej modernizacji w mieście Nowy Dwór Mazowiecki
- SVA/U/4620-66/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont i przebudowę budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Lesku.
- SVA/U/4620-61/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Ustroniu Morskim i Kołobrzegu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.