eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/K/4620-18/2020Wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w zakresie budowy garażu B oraz branży teletechnicznej w zakresie budowy garażu C1 w ramach rozbudowy PST-2 dla JW. 4408 Sulechów (zadanie nr 24391).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-09

Ogłoszenie nr 510197772-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/K/4620-18/2020: Wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w zakresie budowy garażu B oraz branży teletechnicznej w zakresie budowy garażu C1 w ramach rozbudowy PST-2 dla JW. 4408 Sulechów (zadanie nr 24391).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552234-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail biuro@amwsinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/K/4620-18/2020: Wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w zakresie budowy garażu B oraz branży teletechnicznej w zakresie budowy garażu C1 w ramach rozbudowy PST-2 dla JW. 4408 Sulechów (zadanie nr 24391).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/K/4620-18/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej w zakresie budowy garażu B oraz branży teletechnicznej w zakresie budowy garażu C1 w ramach rozbudowy PST-2 dla JW. 4408 Sulechów (zadanie nr 24391). Inwestycja obejmuje swym zakresem dostosowanie obiektu dla potrzeb jednostki. Wykonanie obiektu zaprojektowano do obowiązujących przepisów oraz wymogów i potrzeb Użytkownika. Garaż B zaprojektowano w ustroju słupowo-szkieletowym z wypełnieniem ścian murowanych bloczkiem komórkowym kl. 500. Okna PCV, szyby dwukomorowe, zespolone. Konstrukcja dachu jest kratowa przykryta od spodu blachą termoizolacyjną od góry przykryty membraną. Garaż jest podzielony na trzy sektory. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część nr 1: roboty branży budowlanej Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, będąca podstawą do wyceny zamówienia, a także OPZ - załącznik nr 9 do projektu umowy. Dokumentację projektową załączoną do SIWZ, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie. Załączony do SIWZ przedmiar robót (załącznik nr 10) jest dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W razie rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową pierwszeństwo przy wycenie zamówienia ma dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy może być sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony w wersji skróconej oraz posiadać ma wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej - w 4 egz. oraz 1 komplet dokumentacji powykonawczej na nośniku CD (w wersji pdf), niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Słownik CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45223100-7 montaż konstrukcji metalowych, 45261000-4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45262210-6 fundamentowanie, 45262300-4 betonowanie, 45262500-6 roboty murarskie i murowe, 45320000-6 roboty izolacyjne, 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45443000-4 roboty elewacyjne Część nr 2: roboty branży sanitarnej Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, będąca podstawą do wyceny zamówienia, a także OPZ -załącznik nr 9 do projektu umowy. Dokumentację projektową załączoną do SIWZ, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie. Załączony do SIWZ przedmiar robót (załącznik nr 10) jest dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W razie rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową pierwszeństwo przy wycenie zamówienia ma dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy może być sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony w wersji skróconej oraz posiadać ma wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej - w 4 egz. oraz 1 komplet dokumentacji powykonawczej na nośniku CD (w wersji pdf), niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Słownik CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Część nr 3: roboty branży elektrycznej i teletechnicznej Zakres zamówienia obejmuje roboty branży elektrycznej i teletechnicznej w zakresie garażu B oraz roboty branży teletechnicznej w zakresie garażu C1. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, będąca podstawą do wyceny zamówienia, a także OPZ - załącznik nr 9 do projektu umowy. Dokumentację projektową załączoną do SIWZ, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie. Załączone do SIWZ przedmiary robót (załącznik nr 10) są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W razie rozbieżności pomiędzy przedmiarami robót a dokumentacją projektową pierwszeństwo przy wycenie zamówienia ma dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysów ofertowych. Kosztorysy ofertowe mogą być sporządzone na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót. Kosztorysy ofertowe mogą być sporządzone w wersji skróconej oraz posiadać mają wyliczoną cenę jednostkową i wartość dla każdej pozycji kosztorysowej (w ujęciu z KNR, opisem pozycji, jedn. miary i ilością), rzeczowo-ilościowe i wartościowe zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi materiałów), zestawienie robocizny i zestawienie sprzętu. Uwaga: ze względu na rozbudowę już zabudowanych i uruchomionych systemów sygnalizacji pożaru oraz telewizyjnego systemu nadzoru Zamawiający wymaga, aby materiały były kompatybilne z zaprojektowanymi i już zabudowanymi, a określone parametry są to minimalne wymagane przez Zamawiającego. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej - w 4 egz. oraz 1 komplet dokumentacji powykonawczej na nośniku CD (w wersji pdf), niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), wykonania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Część dokumentacji projektowej opatrzona jest klauzulą "zastrzeżone"; szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych zawiera załącznik nr 2 do projektu umowy. Zasady udostępnienia dokumentacji niejawnej: dokumentacja niejawna dostępna jest do wglądu w KZB Krotoszyn: Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12. Dostęp do tej dokumentacji mogą mieć tylko osoby, które przedłożą ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji niejawnej Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego - do Dyrektora Wydziały Realizacji KZB Krotoszyn - p. Tomasza STARZAKA na adres ul. 56-Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12, 63-700 Krotoszyn (dopuszcza się również w formie e-mail: krotoszyn@amwsinevia.pl). Wraz z wnioskiem należy przesłać ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Kontakt w sprawie wglądu do dokumentacji: Tomasz Maj, Magdalena Dominiak, tel. 606 318 930. Wraz z wnioskiem należy przesłać ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Słownik CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne, 45312100-8 instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych, 45312200-9 instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w SIWZ lub na dowolnie wybraną część tego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45223100-7, 45261000-4, 45262210-6, 45262300-4, 45262500-6, 45320000-6, 45400000-1, 45443000-4, 45330000-9, 45310000-3, 45312100-8, 45312200-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Roboty branży budowlanej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4672653.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMBUD CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. JĘDRZEJOWSKA, nr 17
Kod pocztowy: 26-060
Miejscowość: CHĘCINY
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4734204.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4734204.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5945628.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Roboty branży sanitarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 899978.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMBUD CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. JĘDRZEJOWSKA, nr 17
Kod pocztowy: 26-060
Miejscowość: CHĘCINY
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 932126.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 932126.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 980747.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Roboty branży elektrycznej i teletechnicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 987933.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "APEXIM BIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. LWOWSKA, nr 25
Kod pocztowy: 65-225
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 964000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 891162.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 988679.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.