eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieścisko › Adaptacja budynku po byłym Posterunku Policji na OPS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-19

Ogłoszenie nr 510197727-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.

Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko: Adaptacja budynku po byłym Posterunku Policji na OPS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"AKTYWIZACJA MIESZKAŃCÓW I POPRAWA JAKOŚCI ŻYCIA W GMINIE MIEŚCISKO POPRZEZ KOMPLEKSOWĄ REWITALIZACJĘ OBSZARÓW ZDEGRADOWANYCH" dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, działanie 9.2 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych, Poddziałanie 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582579-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. pl. Powstańców Wielkopolskich 13, 62-290 Mieścisko, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 427-80-01, e-mail ug@miescisko.nowoczesnagmina.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.miescisko.bip.net.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja budynku po byłym Posterunku Policji na OPS

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZBR.271.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku po byłym Posterunku Policji na Ośrodek Pomocy Społecznej. W ramach zadania przewidziano między innymi: - Prace remontowo budowlane: rozbiórki, obróbki blacharskie (rynny i rury spustowe), konstrukcja schodów, ścianki działowe, tynki i okładziny wewnętrzne, posadzki (wewnętrzne i zewnętrzne); w efekcie prac powstanie m. in. wejście z poziomu parteru; - Termomodernizacja: rozbiórki dachu, okien i drzwi, wykonanie nowego pokrycia dachowego i jego obróbki, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian budynku z pracami tynkarskimi, izolacja fundamentów; - Prace zewnętrzne: opaska wokół budynku, uzupełnienie chodnika przed budynkiem, wywóz nadmiaru ziemi; - Droga dojazdowa i miejsca postojowe: rozbiórka obecnej nawierzchni i wykonanie utwardzenia, w szczególności na potrzeby parkingów i dróg dojścia; - Remont instalacji CO: w szczególności wykonanie przyłączy zewnętrznych gazowych, instalacji wewnętrznych (wewnętrzna instalacja gazowa kotłowni, instalacja c.o., c.t., w tym grzejniki płytowe, kotłownia z piecem gazowym kondensacyjnym z zamkniętą komorą spalania); - Remont instalacji wentylacji; - Remont instalacji elektrycznych: rozdzielnice, zasilanie rozdzielnic, oświetlenie ogólne, zasilanie urządzeń wentylacji, oświetlenie ewakuacyjne, instalacja odgromowa, instalacja uziemiająca i wyrównawcza, - budowa instalacji wodno-kanalizacyjnych, - budowa instalacji telefonicznej i internetowej . Szczegółowy zakres określa SIWZ z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45261210-9, 45400000-1, 45421000-4, 45430000-0, 45210000-2, 45310000-3, 45330000-9, 45332400-7, 45442100-8, 45300000-0, 45443000-4, 45314000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 773541.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRINGO Jarosław Mikołajczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 29a 62-100 Wągrowiec
Kod pocztowy: 62-100
Miejscowość: Wągrowiec
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 951455.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 951455.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1278242.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.