eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakosław › Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli oraz szkół w roku szkolnym 2019 / 2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-18

Ogłoszenie nr 510197627-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.

Gmina Pakosław: Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli oraz szkół w roku szkolnym 2019 / 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585023-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pakosław, Krajowy numer identyfikacyjny 41105075800000, ul. ul. Kolejowa 2, 63-920 Pakosław, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-65 54 78 332, e-mail p.turbanski@pakoslaw.pl, faks 0-65 54 78 332.
Adres strony internetowej (url): www.pakoslaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli oraz szkół w roku szkolnym 2019 / 2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGRB.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do: a) Przedszkola nr 5 "Pod Grzybkiem" - Rawicz, ul. Przyjemskiego 22 (1 dziecko), b) Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II - Rawicz, ul. Gen. Grota Roweckiego 9F (12 dzieci), c) Środowiskowego Domu Samopomocy - Rawicz, ul. Generała Grota Roweckiego 9 (1 dziecko), d) Przedszkola "Tup Tup" - Miejska Górka, ul. 22 stycznia 21A (2 dzieci) przez cały rok szkolny 2019/2020, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji letnich, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej. 2. Zajęcia odbywać się będą w godzinach od 7:00 do 15:00. 3. Do wykonania zamówienia oferent musi dysponować pojazdem przystosowanym do przewozu jednorazowo co najmniej 18 osób odpowiednio oznakowanym i konstrukcyjnie przygotowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Samochód wyposażony musi być w fotelik samochodowy z pasami do utrzymania prawidłowej pozycji ciała. 4. Dzieci należy zabrać z ustalonych z Zamawiającym punktów w miejscowościach: Pakosław - 1 dziecko, Osiek - 4 dzieci, Sowy - 3 dzieci, Ostrobudki - 3 dzieci, Chojno - 1 dziecko, Podborowo - 1 dziecko, Sworowo - 1 dziecko i Zaorle - 2 dzieci. Razem dowóz i odwóz obejmuje 16 dzieci. 5. Wykonawca musi zatrudniać przynajmniej jednego pracownika na stanowisku kierowcy z uprawnieniami do prowadzenia pojazdu, którym wykonywana ma być usługa. 6. W pojeździe musi znajdować się opiekun. Wykonawcy nie wolno rozpocząć kursu bez opiekuna. Zapewnienie opiekuna w czasie przewozu należy do obowiązków Wykonawcy. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekunowie przed przystąpieniem do wykonywania swoich obowiązków winni zostać przeszkoleni przez Wykonawcę z zakresu przepisów prawa ruchu drogowego. 7. Dzienna trasa łącznie wynosić będzie ok. 115 km. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ilości km przejechanych z miejsca postoju pojazdu Wykonawcy do początku trasy (do miejsca, od którego zacznie się dowóz) i od miejsca, na którym zakończy dowóz - do miejsca postoju pojazdu Wykonawcy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wraz z Zamawiającym dokona oceny faktycznej ilości koniecznych do przejechania kilometrów. 8. Wskazane liczby dzieci mogą od dnia 1 września 2019 roku ulec zmianom. 9. W przypadku zmiany liczby dzieci, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd lub pojazdy umożliwiające dowóz i odwóz wszystkich dzieci do wskazanych instytucji. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym. 11. W przypadku awarii środka transportu (z jakichkolwiek przyczyn) w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić zastępczy środek transportu. 12. Zabrania się łączenia przewozu dzieci z regularnymi przewozami liniowymi oraz dowozami pracowniczymi. 13. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowcy i opiekuna. 14. W przypadku awarii środka transportu (z jakichkolwiek przyczyn) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu w czasie pozwalającym na kontynuowanie nauki przez dzieci, jednak nie dłuższym niż czas zadeklarowany w ofercie. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie miejsc odbioru dzieci, ilości wozokilometrów, ilości dzieci do przewiezienia oraz godzin dowożenia i odwożenia. 16. W celu umożliwienia oceny kryterium Wykonawca winien dołączyć do oferty dokumenty umożliwiające członkom komisji dokonanie oceny. 17. Zamawiający musi być informowany o konieczności wykonania dodatkowych usług przewozowych. 18. Płatność będzie się odbywała fakturami, wystawionymi za okresy miesięczne i dotyczącymi usług wykonanych w tym okresie. 19. Wykonawca wystawi fakturę w ciągu 7 dni od wykonania usługi, za okres ustalony w ust.18, zaś należność Zamawiający zapłaci w ciągu 14 dni po otrzymaniu faktury. 20. Fakturę należy wystawić na Gminę Pakosław, ul. Kolejowa 2, 63-920 PAKOSŁAW.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 84077.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Waldemar Skorupka, Usługowy Przewóz Osób Autobusem
Email wykonawcy: skorupka13@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Rzeczna 8
Kod pocztowy: 63-910
Miejscowość: Miejska Górka
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105407.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105407.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105407.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.