eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina › Przebudowa ulicy Piaskowej i Łąkowej w Mosinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-09

Ogłoszenie nr 510197170-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.

Gmina Mosina: Przebudowa ulicy Piaskowej i Łąkowej w Mosinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576031-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540156350-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mosina, Krajowy numer identyfikacyjny 63125862600000, ul. Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 109 500, e-mail um@mosina.pl, faks 618 109 558.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Piaskowej i Łąkowej w Mosinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Przebudowa ulicy Piaskowej i Łąkowej w Mosinie: 1) Przebudowa ulicy Piaskowej wraz z odwodnieniem w Mosinie: I etap - jezdnia ulicy Piaskowej na odc. I km 0+175,00 do km 0+528,33, polegające na: - budowie jezdni, - budowie kanalizacji deszczowej od studni S-8B do S-17B, - budowie kanału teletechnicznego od studni (SKR1) nr 5 do studni nr 13, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu, 2) Budowa ulicy Łąkowej, Gruszkowej oraz Jabłkowej w m. Mosina: etap II - ulica Łąkowa, chodnik lewostronny na odcinku DR1 od km 0+000 do km 0+148, polegające na: - budowie chodnika i zjazdów, - budowie kanału teletechnicznego, 3) Budowa chodników w ciągu ulicy Piaskowej w m. Mosina: chodnik lewostronny na odcinku od km 0+310,50 do km 0+664,77, polegające na: - budowie lewostronnego chodnika, - budowie zjazdów, - wycince drzew i krzewów w ciągu ul. Piaskowej zgodnie z załączoną inwentaryzacją, wraz z robotami towarzyszącymi, oznakowaniem robót w terenie, obsługą geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą oraz ochroną geodezyjnych punktów poligonowych. Przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem zatwierdzenia należy do obowiązku Wykonawcy robót. Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji zezwalającej na usunięcie drzew. Zobowiązuje się Wykonawcę do prowadzenia wycinki drzew pod nadzorem Zamawiającego po uprzednim otrzymaniu odpowiednich decyzji administracyjnych. Zamawiający działając na podstawie Zarządzenia nr 25/2020 Burmistrza Gminy Mosina z dnia 10 marca 2020 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania oraz ceny sprzedaży drewna zmieniającym zarządzeniem nr 85/2020 Burmistrza Gminy Mosina z dnia 22 lipca 2020 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania oraz ceny sprzedaży drewna, dokonał wyceny minimalnej wartości pozyskanego drewna. Wycięte drzewa i krzewy wraz z karpinami Wykonawca robót budowlanych zagospodaruje we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty za pozyskane drewno pochodzące z wycinki drzew w ilości i cenie określonej w przeprowadzonej wycenie minimalnej wartości pozyskanego drewna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: ? Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ, ? Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ, ? Dokumentacje projektowe - załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233252-0, 45233223-8, 45233222-1, 45232130-2, 45232300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 979195.99
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 13
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marek Dachtera Zakład Robót Drogowych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks.I.Posadzego 5b
Kod pocztowy: 62-040
Miejscowość: Puszczykowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 709974.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 709974.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1146933.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.