To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-18
Ogłoszenie nr 510196820-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.
Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie: Zakup sprzętu medycznego w podziale na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582628-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540168210-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie, Krajowy numer identyfikacyjny 31031500000000,
ul. Gdyńska
1/3,
05-200
Wołomin, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 633 100, e-mail
zamowienia@szpitalwolomin.pl, faks
227 633 135.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalwolomin.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.szpitalwolomin.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szpital
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu medycznego w podziale na zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZAM/15/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup sprzętu medycznego w podziale na zadania
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup sprzętu medycznego w podziale na zadania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35964
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRIMED Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35964
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup sprzętu medycznego w podziale na zadania |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie nr 2 zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2018r, poz.1986 ze zm.] tj."Nie złożono żadnej oferty podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup sprzętu medycznego w podziale na zadania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54818
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOMARK Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54818
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup sprzętu medycznego w podziale na zadania |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie nr 4 zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2018r, poz.1986 ze zm.] tj."Nie złożono żadnej oferty podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup sprzętu medycznego w podziale na zadania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
122888.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COMAMED Anna Polatczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
122888.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zakup sprzętu medycznego w podziale na zadania |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie nr 6 zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2018r, poz.1986 ze zm.] tj."Nie złożono żadnej oferty podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zakup sprzętu medycznego w podziale na zadania |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie nr 7 zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2018r, poz.1986 ze zm.] tj."Nie złożono żadnej oferty podlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3" Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Remont drogi powiatowej Nr 4337W Stary Kraszew (ul. Szkolna) - Nowy Kraszew (ul. Jana Pawła II), gm. Klembów
- DOSTAWA ERYTROPOETYNY DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
- Zakup i dostawa zamiatarki elewatorowej
- Remont drogi powiatowej nr 4363W ul. Piłsudskiego w Ząbkach na odcinku od ronda na skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego i Powstańców do działki 4/11 obr. 03-30 wraz z rondem
- "Budowa altany wolnostojącej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce ew. nr 3 obręb 0025 Wołomin położonej przy ul. Długiej 35 w Wołominie (teren Hufca ZHP Wołomin)
- "Odbiór o zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 - zużyte opony z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie"
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu dla zespołu ratownictwa medycznego SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim w ramach zadania Ministerstwa Zdrowia
- Dostawa portów naczyniowych z kablem do EKG
- Dostawa narzędzi jednorazowych i wielorazowych do neuromonitoringu i termolezji
- Dostawa wyposażenia, aparatury oraz narzędzi medycznych
- Obłożenia i drobny sprzęt medyczny - RZP-23/OC/2024
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.