To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-18
Ogłoszenie nr 510196647-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach: sukcesywne dostawy kawy, herbaty, słodyczy, ciast, deserów i świeżych surówek dla potrzeb bufetu i bistro oraz owoców i warzyw przetworzonych i artykułów różnych dla Działu Żywienia Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572534-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028000,
ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej
15,
44-101
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2789171, 2789172, 2789193,, e-mail
przetargi@io.gliwice.pl, faks
032 2789197, 2789198.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywne dostawy kawy, herbaty, słodyczy, ciast, deserów i świeżych surówek dla potrzeb bufetu i bistro oraz owoców i warzyw przetworzonych i artykułów różnych dla Działu Żywienia Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO/DZ-381-1-102/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy kawy, herbaty, słodyczy, ciast, deserów i świeżych surówek dla potrzeb bufetu i bistro oraz owoców i warzyw przetworzonych i artykułów różnych dla Działu Żywienia Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne zadania, tj.: Zadanie nr 1 Kawa, herbata, słodycze dla potrzeb bufetu i bistro Zadanie nr 2 Ciasta i desery dla potrzeb bufetu i bistro Zadanie nr 3 Świeże surówki dla potrzeb bufetu i bistro Zadanie nr 4 Owoce i warzywa przetworzone oraz artykuły różne dla Działu Żywienia 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2.1-2.3 do SIWZ, tj. "Specyfikacje asortymentowo-cenowe". 4. Cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi jakościowe I klasy jakości określone w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2019, poz. 1252). 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na odrębne zadania, tym samym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważne". Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego asortymentu w pełni zgodnych (w tym również w zakresie wielkości oferowanych opakowań produktów) z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w "Specyfikacjach asortymentowo-cenowych" dla poszczególnych wskazanych poniżej pozycji (odpowiednio dla zadania, na które składana będzie oferta): w zakresie zadania nr 1: poz. 9 - Kawa rozpuszczalna, liofilizowana, o intensywnym aromacie, 100% naturalna, o zawartości co najmniej 30 mg przeciwutleniaczy w 100 ml kawy, słoik szklany, waga netto produktu 100g, wystarczająca do przygotowania co najmniej 50 filiżanek kawy - nie mniej niż 1 szt. poz. 11 - Herbata ekspresowa, czarna, mieszanka orientalnych herbat wzbogacona olejkiem z bergamoty, opakowanie zawierające 20 szt. saszetek z zawieszką. Zamawiający w tej pozycji dopuszcza zaoferowanie produktu w opakowaniu zawierającym 25 saszetek z zawieszką - nie mniej niż 1 op. poz. 23 - Pianka o smaku waniliowym, bądź innym, oblana czekoladą deserową lub mleczną o masie kakaowej minimum 40%, opakowanie o wadze netto 380 g, Zamawiający w tej pozycji dopuszcza zaoferowanie produktu w opakowaniu o wadze 330-380g - nie mniej niż 1 op. w zakresie zadania nr 2: poz. 3 - Ciastko bankietowe na bazie biszkoptu, z białą czekoladą i śmietaną z dodatkiem orzechów, o wadze 140g - nie mniej niż 1 szt. poz. 6 - Okrągłe ciastka na bazie mąki migdałowej, przekładane kremem, różne smaki, o wadze 20g. Zamawiający w tej pozycji dopuszcza zaoferowanie produktu o wadze 15-20g - nie mniej niż 3 szt. poz. 10 - Deser w pucharku jednorazowym 60 ml, o smaku Tiramisu - nie mniej niż 1 szt. poz. 18 - Ciastko omlet na bazie biszkoptu, z kremem lub bitą śmietaną oraz owocami, o wadze 150g - nie mniej niż 1 szt. w zakresie zadania nr 3: poz. 2 - Sałatka z ogóreczkiem kiszonym, skład: sałatka na bazie gotowanych warzyw z dodatkiem warzyw surowych, konserwowych i kiszonych, jajka, przypraw, oleju, z dodatkiem octu. Waga netto produktu: 200g. Zamawiający w tej pozycji dopuszcza zaoferowanie produktu o wadze netto 195-205 g - nie mniej niż 1 szt. poz. 4 - Sałatka z ogóreczkiem i brokułami, skład: sałatka na bazie makaronu i brokuła z dodatkiem warzyw surowych i konserwowych, przypraw, oleju i octu. Waga netto produktu: 200g Zamawiający w tej pozycji dopuszcza zaoferowanie produktu o wadze netto 195-205 g - nie mniej niż 1 szt. poz. 10 - Sałatka z kebabem, warzywami i sosem, skład: sałatka na bazie warzyw gotowanych, świeżych i konserwowych z dodatkiem kebabu drobiowego oraz sosu na bazie jogurtu, ketchupu, przypraw i ziół. Waga netto produktu: 200g. Zamawiający w tej pozycji dopuszcza zaoferowanie produktu o wadze netto 195-205 g - nie mniej niż 1 szt. w zakresie zadania nr 4: poz. 8 - Groch suchy łuszczony, pakowany po 0,5-1kg - nie mniej niż 1 op. poz. 26 - Ogórki konserwowe słoik, op. od 0,850kg do 0,900kg - nie mniej niż 1 op. (słoik) poz. 43 - Dżem owocowy, zawartość owoców nie mniej niż 35%, zawartość cukru nie więcej niż 40g na 100g produktu - nie mniej niż 1 op. (słoik) poz. 44 - Żurek śląski, butelka szklana 0,5l, nie mniej niż 1 op. (butelka) Próbki oferowanego asortymentu należy dostarczyć do upływu terminu składania ofert, do Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie, Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, Magazyn Działu Żywienia. Próbki należy przekazać Zamawiającemu nieodpłatnie. Produkty powinny zostać opisane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno produktu (poprzez wskazanie nazwy handlowej/producenta na etykiecie) jak i Wykonawcy składającego ofertę w postępowaniu. Złożone próbki podlegać będą ocenie jakościowej, zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ (tym samym złożone próbki nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp). W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wymaganych próbek, złożona przez niego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15860000-4, 15812200-5, 15833100-7, 15330000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kawa, herbata, słodycze dla potrzeb bufetu i bistro |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego w zakresie zadania nr 1 wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, a postepowanie w tym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj. "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3" . |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Ciasta i desery dla potrzeb bufetu i bistro |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego w zakresie zadania nr 2 wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, a postepowanie w tym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj. "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3" . |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Ciasta i desery dla potrzeb bufetu i bistro |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego w zakresie zadania nr 3 wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp, a postepowanie w tym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj. "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3" . |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Owoce i warzywa przetworzone oraz artykuły różne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48610.67
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72222.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/29/24Dostawa spektrometru rentgenowskiego (EDS) wraz instalacją i uruchomieniem na skaningowym mikroskopie elektronowym Leo Gemini 1525
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2975S ul. Wielopole w Pilchowicach
- Wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej na I piętrze w Zespole Szkół Specjalnych w Pyskowicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
- Częściowy remont dachu wraz z kominami i wymianą instalacji odgromowej oraz klapami wyjścia na dach - III etap Znak sprawy: IA1.284.10.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę skrzyżowania drogi powiatowej Nr 2916S ul. Szafranka / Gliwicka z drogami gminnymi ul. Leopolda Miki i Powstańców Śląskich w Żernicy
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - I/2024
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie, w okresie sierpień-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli w okresie VII-XII.2024
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach w II półroczu 2024 roku
- "Dostawa produktów suchych, konserwowych kawy i herbaty do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.