eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-18

Ogłoszenie nr 510196591-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku: Wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584767-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 00102119700000, ul. ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3002300, e-mail przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl, ias.gdansk@mf.gov.pl, faks 58 3014318.
Adres strony internetowej (url): http://www.pomorskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2201-ILN-2.260.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi: 1.Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, 2.Załącznik nr 1 A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w przedmiarze i dokumentacji, 3.Załącznik nr 7 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami zawartymi w Istotnych Postanowieniach Umowy, które zostaną wprowadzone do treści Umowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zadbał o zabezpieczenie miejsca wykonywania prac remontowych w taki sposób, aby wykonywane prace odbywały się bez wpływu na funkcjonowanie i pracę Urzędu; niezbędne jest wyeliminowanie ryzyka możliwości wystąpienia upadku przedmiotów z wysokości lub wystąpienia innych zagrożeń mogących mieć wpływ na zdrowie lub życie. Strefy niebezpieczne występujące podczas prowadzenie robót remontowych, należy odpowiednio wygrodzić, oznakować i zabezpieczyć. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług, zabezpieczenie mienia i bezpieczeństwa w ramach posiadanego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta zgodna jest z postanowieniami określonymi w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986, 2215 z późn.zm. oraz z 2019r. poz. 53, 730 z póżn.zm.) oraz spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności: ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 51, 630, 695, 730 z późn.zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025, 1104, 1629, 2073, 2244 oraz z 2019r. poz. 80 z późn.zm.) oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986, 2215 z późn.zm. oraz z 2019r. poz. 53, 730 z póżn.zm.). Przedmiar robót nie stanowi o zakresie przedmiotu zamówienia, a jest jedynie uzupełniającym źródłem informacji; nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do określenia ceny oferty. Roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie i nie mogą wpływać na użytkowanie budynku. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wszelkie roboty remontowo budowlane oraz zainstalowane świetliki, na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia następnego po podpisaniu przez Strony Umowy tj. Wykonawcę i Zamawiającego, Protokołu odbioru końcowego o bezusterkowym wykonania robót. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej i dokładnie zapoznali się z terenem i obiektem Jednostki Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, tj. budynkiem Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdańsku ul. Opłotki 1, w celu dokonania oceny stanu faktycznego, analizy zakresu niezbędnych robót do wykonania poszczególnych prac w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia za kwotę umówionego wynagrodzenia ryczałtowego z własnych materiałów i własnymi środkami oraz wykazać, że zastosowane w pracach remontowych materiały posiadają niezbędne certyfikaty na znak bezpieczeństwa lub atesty, są zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy, oraz że są zgodne z właściwymi przepisami i dokumentacją.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 44115400-3, 45453000-7, 45421112-2, 45400000-1, 45450000-6, 45320000-6, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.P.H.U. Al.-Pol Jerzy Porębski i Wspólnicy s.c.
Email wykonawcy: biuro@al-pol.com
Adres pocztowy: Stojadła ul. Strażacka 4
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 186960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 232777.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.