To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-08
Ogłoszenie nr 510196583-N-2020 z dnia 08-10-2020 r.
Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego: Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549405-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540103702-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego, Krajowy numer identyfikacyjny 27628565500000,
ul. ul. Jankowicka
49,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4227478, 4227874, e-mail
ZDP@POWIATRYBNICKI.PL, faks
324 227 479.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-SDMB/10DW/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Roboty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia realizowane będą w dwóch etapach: a) Etap I - obejmuje wykonanie odnowy oznakowania poziomego na całej sieci dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego posiadających oznakowanie poziome (za wyjątkiem odcinków dróg wskazanych przez Zamawiającego w protokole przekazania robót np. przeznaczonych do remontu). Termin wykonania etapu I określono maksymalnie na 50 dni od daty podpisania umowy. b) Etap II - obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach na podstawie doraźnych pisemnych zleceń. W ramach etapu II wykonywane będą między innymi: oznakowanie poziome na wyremontowanych odcinkach dróg, oznakowanie poziome wprowadzane na podstawie projektów zmiany organizacji ruchu. Terminy wykonywania zleceń będą określane każdorazowo przez Zamawiającego na co najmniej 2 tygodnie licząc od dnia przekazania zlecenia do realizacji Wykonawcy, chyba że Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą określi inny termin. Prace w ramach etapu II będą wykonywane w okresie od podpisania umowy do 30.11.2020 r. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w zakresie: cienkowarstwowe oznakowanie poziome dróg farbą akrylową białą z zastosowaniem kulek szklanych - 15600m2, oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne strukturalne z zastosowaniem kulek szklanych (kolor biały - 950m2, czerwony - 120m2, niebieski - 1m2), oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne na gładko z zastosowaniem kulek szklanych - 21m2, wykonanie piktogramu znaku A-17 ręcznie na gładko w technologii grubowarstwowe chemoutwardzalne - 2 szt., bezinwazyjne usuwanie istniejącego oznakowania poziomego - 110m2, montaż separatora łańcuchowego barwy żółtej o wysokości z przedziału 100-120mm - 30mb, montaż punktowych elementów odblaskowych aluminiowych z trzpieniem o odbłyśniku dwustronnym dwubarwnym i jednobarwnym - 1 szt. oraz najezdniowych wielokierunkowych w kolorze białym o śr. 102mm - 1 szt. 3.3. Szczegółowy zakres robót zawiera formularz przedmiaru robót (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający zastrzega, że podane w SIWZ (w formularzu przedmiaru robót) ilości robót są wielkościami szacunkowymi. Z tytułu złożenia zamówień w ilości mniejszej lub większej niż określone w SIWZ, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 3.4. Wymagania wobec materiałów określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 8 do SIWZ). 3.5. Określa się następujące minimalne okresy gwarancji i rękojmi na wykonane roboty: a) 12 miesięcy w przypadku wykonania odnowy oznakowania cienkowarstwowego dróg b) 36 miesięcy w przypadku wykonania oznakowania grubowarstwowego oraz montażu punktowych elementów odblaskowych i separatorów łańcuchowych. 3.6. Wykaz dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego stanowi Załączniki nr 9 do SIWZ, mapę dróg stanowi Załączniki nr 10 do SIWZ. 3.7. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3.8. Wspólny słownik zamówień (CPV): CPV: 45233221-4 Malowanie nawierzchni CPV: 45316213-1 Instalowanie oznakowania drogowego 3.9. Zamawiający udostępni wykonawcy zatwierdzony projekt organizacji ruchu pod nazwą "Projekt uproszczony zmiany organizacji ruchu. Schematy oznakowania robót związanych z utrzymaniem dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach". Wykonawca na co najmniej siedem dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu ma obowiązek zawiadomić Marszałka Województwa Śląskiego, Komendanta Wojewódzkiego Policji, właściwego Starostę oraz Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach o terminie jej wprowadzenia. 3.10. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.11. Na podstawie art. 29 ust 3a, zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - pracownicy fizyczni wykonujący prace związane z odnową, wykonaniem i usuwaniem oznakowania poziomego. Wykonawca jest obowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wyżej wskazane czynności. Szczegółowe informacje dotyczące obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sposobu przeprowadzenia kontroli przez zamawiającego zostały zawarte w § 10 Istotnych Postanowień Umowy stanowiących Załączniki nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233221-4
Dodatkowe kody CPV: 45316213-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
306677.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAL-COM Krzysztof Kędzierski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
266694.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
- "Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie."
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic: Królika, Szymały, Dolna, Lewka w Tarnowskich Górach"
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Kamionka
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW124 m. Chojna ul. Odrzańska
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.