eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-08

Ogłoszenie nr 510196583-N-2020 z dnia 08-10-2020 r.

Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego: Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549405-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540103702-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego, Krajowy numer identyfikacyjny 27628565500000, ul. ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4227478, 4227874, e-mail ZDP@POWIATRYBNICKI.PL, faks 324 227 479.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-SDMB/10DW/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Roboty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia realizowane będą w dwóch etapach: a) Etap I - obejmuje wykonanie odnowy oznakowania poziomego na całej sieci dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego posiadających oznakowanie poziome (za wyjątkiem odcinków dróg wskazanych przez Zamawiającego w protokole przekazania robót np. przeznaczonych do remontu). Termin wykonania etapu I określono maksymalnie na 50 dni od daty podpisania umowy. b) Etap II - obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach na podstawie doraźnych pisemnych zleceń. W ramach etapu II wykonywane będą między innymi: oznakowanie poziome na wyremontowanych odcinkach dróg, oznakowanie poziome wprowadzane na podstawie projektów zmiany organizacji ruchu. Terminy wykonywania zleceń będą określane każdorazowo przez Zamawiającego na co najmniej 2 tygodnie licząc od dnia przekazania zlecenia do realizacji Wykonawcy, chyba że Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą określi inny termin. Prace w ramach etapu II będą wykonywane w okresie od podpisania umowy do 30.11.2020 r. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w zakresie: cienkowarstwowe oznakowanie poziome dróg farbą akrylową białą z zastosowaniem kulek szklanych - 15600m2, oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne strukturalne z zastosowaniem kulek szklanych (kolor biały - 950m2, czerwony - 120m2, niebieski - 1m2), oznakowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne na gładko z zastosowaniem kulek szklanych - 21m2, wykonanie piktogramu znaku A-17 ręcznie na gładko w technologii grubowarstwowe chemoutwardzalne - 2 szt., bezinwazyjne usuwanie istniejącego oznakowania poziomego - 110m2, montaż separatora łańcuchowego barwy żółtej o wysokości z przedziału 100-120mm - 30mb, montaż punktowych elementów odblaskowych aluminiowych z trzpieniem o odbłyśniku dwustronnym dwubarwnym i jednobarwnym - 1 szt. oraz najezdniowych wielokierunkowych w kolorze białym o śr. 102mm - 1 szt. 3.3. Szczegółowy zakres robót zawiera formularz przedmiaru robót (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający zastrzega, że podane w SIWZ (w formularzu przedmiaru robót) ilości robót są wielkościami szacunkowymi. Z tytułu złożenia zamówień w ilości mniejszej lub większej niż określone w SIWZ, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 3.4. Wymagania wobec materiałów określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 8 do SIWZ). 3.5. Określa się następujące minimalne okresy gwarancji i rękojmi na wykonane roboty: a) 12 miesięcy w przypadku wykonania odnowy oznakowania cienkowarstwowego dróg b) 36 miesięcy w przypadku wykonania oznakowania grubowarstwowego oraz montażu punktowych elementów odblaskowych i separatorów łańcuchowych. 3.6. Wykaz dróg wojewódzkich utrzymywanych przez ZDIR Powiatu Rybnickiego stanowi Załączniki nr 9 do SIWZ, mapę dróg stanowi Załączniki nr 10 do SIWZ. 3.7. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3.8. Wspólny słownik zamówień (CPV): CPV: 45233221-4 Malowanie nawierzchni CPV: 45316213-1 Instalowanie oznakowania drogowego 3.9. Zamawiający udostępni wykonawcy zatwierdzony projekt organizacji ruchu pod nazwą "Projekt uproszczony zmiany organizacji ruchu. Schematy oznakowania robót związanych z utrzymaniem dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach". Wykonawca na co najmniej siedem dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu ma obowiązek zawiadomić Marszałka Województwa Śląskiego, Komendanta Wojewódzkiego Policji, właściwego Starostę oraz Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach o terminie jej wprowadzenia. 3.10. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.11. Na podstawie art. 29 ust 3a, zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - pracownicy fizyczni wykonujący prace związane z odnową, wykonaniem i usuwaniem oznakowania poziomego. Wykonawca jest obowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wyżej wskazane czynności. Szczegółowe informacje dotyczące obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sposobu przeprowadzenia kontroli przez zamawiającego zostały zawarte w § 10 Istotnych Postanowień Umowy stanowiących Załączniki nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233221-4


Dodatkowe kody CPV: 45316213-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 306677.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAL-COM Krzysztof Kędzierski
Email wykonawcy: biuro@malcom.info.pl
Adres pocztowy: Smolec ul. Dębowa 10
Kod pocztowy: 55-080
Miejscowość: Kąty Wrocławskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 266694.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 201230.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389822.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.