To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-17
Ogłoszenie nr 510196362-N-2019 z dnia 17-09-2019 r.
Biblioteka Kraków: Kontynuacja i zakończenie modernizacji budynku Biblioteki Kraków przy ul. Powroźniczej 2 w Krakowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587040-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biblioteka Kraków, Krajowy numer identyfikacyjny 36621034300000,
ul. pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego
3,
31-154
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 6189100, e-mail
zamowienia@biblioteka.krakow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.biblioteka.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja i zakończenie modernizacji budynku Biblioteki Kraków przy ul. Powroźniczej 2 w Krakowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak sprawy: DZP.26.3.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację budynku Biblioteki Kraków przy ul. Powroźniczej 2 w Krakowie. Roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, stanowią kontynuację trwającego od 2016 r. procesu modernizacji tego obiektu. W poprzednich latach, w odniesieniu do aktualnego przedmiotu zamówienia wykonane zostały przygotowawcze prace budowlane pod montaż instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej. Roboty objęte niniejszym zamówieniem stanowić powinny kontynuację dotychczas wykonanych prac przygotowawczych. Na poziomie wykonawczym może być jednak konieczne wprowadzenie bieżących korekt w zależności od potrzeb technicznych. W ramach niniejszego zamówienia wymagane też jest ostateczne podłączenie, do istniejących sieci, instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej oraz sprawdzenie całości instalacji elektrycznej. Budynek przy ul. Powroźniczej 2 jest obiektem zabytkowym i prace powinny być wykonane ściśle z projektem uzgodnionym z konserwatorem zabytków. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, Polskimi Normami i przepisami BHP. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne atesty, aprobaty i certyfikaty. Uwaga: przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest dostawa mebli. b) Zakres robót: 1) roboty ogólnobudowlane, 2) roboty instalacyjne: a) instalacje elektryczne i słaboprądowe b) instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji 3) prace dostosowania obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych. c) Opis przedmiotu zamówienia: Planuje się wykonanie wszystkich prac budowlanych mających na celu zakończenie przebudowy budynku wraz z przekazaniem do użytkowania. W pierwszej kolejności należy wykonać wszystkie przebicia dla instalacji wentylacji i klimatyzacji (ścienne i stropowe). Po wykonaniu w/w instalacji wentylacji i klimatyzacji należy wykonać wszystkie roboty wykończeniowe oraz wyposażeniowe: I. piwnica: - malowanie ścian wewnętrznych - montaż okna technicznego do przestrzeni klimatyzatorów - montaż pochwytów przyściennych w klatce schodowej - montaż krat zabezpieczających szacht instalacyjny II. Parter: - naprawa posadzek parkietowych - demontaż parkietów z pomieszczeń 0.13, 0.14 i montaż w pomieszczeniu 0.4 - wykonanie nowych posadzek ceramicznych - malowanie ścian i sufitów - renowacja drzwi istniejących - renowacja posadzek i balustrad schodów wewnętrznych - montaż drzwi technicznych oraz rolety do serwerowni - wykonanie sufitów podwieszanych II. PIĘTRO - naprawa posadzek parkietowych - wykonanie nowych posadzek ceramicznych i PCV - malowanie ścian i sufitów - renowacja drzwi istniejących - wykonanie sufitów podwieszanych - wykonanie nowych drzwi na wzór istniejących do pomieszczenia nr 1.09 Instalacje elektroenergetyczne Instalacja wewnętrzna została rozprowadzona. Należy wykonać montaż oświetlenia na wszystkich kondygnacjach. Inwestora wprowadza nową lokalizację serwera (pom. 0.14) w związku z tym należy do tego pomieszczenia doprowadzić zasilanie zgodnie z ustaleniami z inwestorem, a ponadto w pomieszczeniu piwnicznym -1.09 należy przewidzieć stanowisko UPS. Szczegóły wykonania okablowania dla w/w pomieszczeń należy uzgodnić z inwestorem. Wykonać montaż instalacji dzwonkowej dla wejścia południowego (dla niepełnosprawnych) Instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji Należy wykonać wentylację mechaniczną wywiewno-nawiewną dla pomieszczeń parteru i piętra. Każda kondygnacja posiada indywidualną centralę wentylacyjną. Rozprowadzenie kanałów pod stropami poszczególnych kondygnacji. Przewody do czerpni i wyrzutni prowadzone w przestrzeni poddasza. Wszystkie pomieszczenia parteru i piętra wyposażone w instalację klimatyzacji. Jednostki zewnętrzne w szachcie pod schodami południowymi. Należy przewidzieć instalację klimatyzacji dla pomieszczeń serwerowni. Czerpnia i wyrzutnia zlokalizowana nad połaciami dachowymi obudowane blachą w kolorze blachy dachowej. Dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych Ze względów funkcjonalnych przewiduje się, że dostęp dla osób niepełnosprawnych będzie zapewniony w części parterowej budynku. Ze względu na osoby niewidome i słabowidzące projektu się wyposażenie budynku w tablice informacyjne wraz z opisem alfabetem Braille'a oraz pochwyty w korytarzu głównym. Drzwi i otwory w pomieszczeniach ogólnodostępnych wyposażone w malowaną opaskę kontrastującą. d) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej (zał. nr 6), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7) oraz przedmiaru robót (załącznik nr 8). e) Wykonawca musi zaoferować co najmniej 48 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na roboty ogólnobudowlane. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi na roboty ogólnobudowlane wynosi 60 miesięcy. Oferty zawierające mniejszy okres gwarancji i rękojmi niż 48 miesiące zostaną odrzucone. f) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). g) Oceniając oferty Zamawiający zastosuje tzw. "procedurę odwróconą", określoną w art. 24 aa ustawy Pzp. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. h) W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. i) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane: - co najmniej dwóch pracowników szczebla technicznego (wykonujących roboty ogólnobudowlane). Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212330-8
Dodatkowe kody CPV: 45331200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
497821.37
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana FELBUD Tadeusz Feluś
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
575137.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Lipnica"
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- PRZEBUDOWA Z NADBUDOWĄ I ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZEDSZKOLA NA BUDYNEK ŻŁOBKA Z ROZBIÓRKĄ KOMINA
- Doposażenie wentylacji mechanicznej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPW ZOZ w Stargardzie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wilkowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.