eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Kontynuacja i zakończenie modernizacji budynku Biblioteki Kraków przy ul. Powroźniczej 2 w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-17

Ogłoszenie nr 510196362-N-2019 z dnia 17-09-2019 r.

Biblioteka Kraków: Kontynuacja i zakończenie modernizacji budynku Biblioteki Kraków przy ul. Powroźniczej 2 w Krakowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587040-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biblioteka Kraków, Krajowy numer identyfikacyjny 36621034300000, ul. pl. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 3, 31-154 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6189100, e-mail zamowienia@biblioteka.krakow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.biblioteka.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kontynuacja i zakończenie modernizacji budynku Biblioteki Kraków przy ul. Powroźniczej 2 w Krakowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak sprawy: DZP.26.3.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację budynku Biblioteki Kraków przy ul. Powroźniczej 2 w Krakowie. Roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, stanowią kontynuację trwającego od 2016 r. procesu modernizacji tego obiektu. W poprzednich latach, w odniesieniu do aktualnego przedmiotu zamówienia wykonane zostały przygotowawcze prace budowlane pod montaż instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej. Roboty objęte niniejszym zamówieniem stanowić powinny kontynuację dotychczas wykonanych prac przygotowawczych. Na poziomie wykonawczym może być jednak konieczne wprowadzenie bieżących korekt w zależności od potrzeb technicznych. W ramach niniejszego zamówienia wymagane też jest ostateczne podłączenie, do istniejących sieci, instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej oraz sprawdzenie całości instalacji elektrycznej. Budynek przy ul. Powroźniczej 2 jest obiektem zabytkowym i prace powinny być wykonane ściśle z projektem uzgodnionym z konserwatorem zabytków. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, Polskimi Normami i przepisami BHP. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne atesty, aprobaty i certyfikaty. Uwaga: przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest dostawa mebli. b) Zakres robót: 1) roboty ogólnobudowlane, 2) roboty instalacyjne: a) instalacje elektryczne i słaboprądowe b) instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji 3) prace dostosowania obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych. c) Opis przedmiotu zamówienia: Planuje się wykonanie wszystkich prac budowlanych mających na celu zakończenie przebudowy budynku wraz z przekazaniem do użytkowania. W pierwszej kolejności należy wykonać wszystkie przebicia dla instalacji wentylacji i klimatyzacji (ścienne i stropowe). Po wykonaniu w/w instalacji wentylacji i klimatyzacji należy wykonać wszystkie roboty wykończeniowe oraz wyposażeniowe: I. piwnica: - malowanie ścian wewnętrznych - montaż okna technicznego do przestrzeni klimatyzatorów - montaż pochwytów przyściennych w klatce schodowej - montaż krat zabezpieczających szacht instalacyjny II. Parter: - naprawa posadzek parkietowych - demontaż parkietów z pomieszczeń 0.13, 0.14 i montaż w pomieszczeniu 0.4 - wykonanie nowych posadzek ceramicznych - malowanie ścian i sufitów - renowacja drzwi istniejących - renowacja posadzek i balustrad schodów wewnętrznych - montaż drzwi technicznych oraz rolety do serwerowni - wykonanie sufitów podwieszanych II. PIĘTRO - naprawa posadzek parkietowych - wykonanie nowych posadzek ceramicznych i PCV - malowanie ścian i sufitów - renowacja drzwi istniejących - wykonanie sufitów podwieszanych - wykonanie nowych drzwi na wzór istniejących do pomieszczenia nr 1.09 Instalacje elektroenergetyczne Instalacja wewnętrzna została rozprowadzona. Należy wykonać montaż oświetlenia na wszystkich kondygnacjach. Inwestora wprowadza nową lokalizację serwera (pom. 0.14) w związku z tym należy do tego pomieszczenia doprowadzić zasilanie zgodnie z ustaleniami z inwestorem, a ponadto w pomieszczeniu piwnicznym -1.09 należy przewidzieć stanowisko UPS. Szczegóły wykonania okablowania dla w/w pomieszczeń należy uzgodnić z inwestorem. Wykonać montaż instalacji dzwonkowej dla wejścia południowego (dla niepełnosprawnych) Instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji Należy wykonać wentylację mechaniczną wywiewno-nawiewną dla pomieszczeń parteru i piętra. Każda kondygnacja posiada indywidualną centralę wentylacyjną. Rozprowadzenie kanałów pod stropami poszczególnych kondygnacji. Przewody do czerpni i wyrzutni prowadzone w przestrzeni poddasza. Wszystkie pomieszczenia parteru i piętra wyposażone w instalację klimatyzacji. Jednostki zewnętrzne w szachcie pod schodami południowymi. Należy przewidzieć instalację klimatyzacji dla pomieszczeń serwerowni. Czerpnia i wyrzutnia zlokalizowana nad połaciami dachowymi obudowane blachą w kolorze blachy dachowej. Dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych Ze względów funkcjonalnych przewiduje się, że dostęp dla osób niepełnosprawnych będzie zapewniony w części parterowej budynku. Ze względu na osoby niewidome i słabowidzące projektu się wyposażenie budynku w tablice informacyjne wraz z opisem alfabetem Braille'a oraz pochwyty w korytarzu głównym. Drzwi i otwory w pomieszczeniach ogólnodostępnych wyposażone w malowaną opaskę kontrastującą. d) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej (zał. nr 6), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7) oraz przedmiaru robót (załącznik nr 8). e) Wykonawca musi zaoferować co najmniej 48 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na roboty ogólnobudowlane. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi na roboty ogólnobudowlane wynosi 60 miesięcy. Oferty zawierające mniejszy okres gwarancji i rękojmi niż 48 miesiące zostaną odrzucone. f) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). g) Oceniając oferty Zamawiający zastosuje tzw. "procedurę odwróconą", określoną w art. 24 aa ustawy Pzp. Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. h) W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. i) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane: - co najmniej dwóch pracowników szczebla technicznego (wykonujących roboty ogólnobudowlane). Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212330-8


Dodatkowe kody CPV: 45331200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 497821.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana FELBUD Tadeusz Feluś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Liszki 323
Kod pocztowy: 32-060
Miejscowość: Liszki
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 575137.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 575137.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 599775.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.