eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont elewacji budynku pingwinów na terenie MOZ w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2020-10-07

Ogłoszenie nr 510195543-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.

Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o.: Remont elewacji budynku pingwinów na terenie MOZ w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36408842900000, ul. Ul. Konstantynowska 8, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 639 11 88, e-mail sekretariat@zoo.lodz.pl, faks 42 639 11 81.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Forma prawna: Sp. z o.o. Forma własności: własność samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont elewacji budynku pingwinów na terenie MOZ w Łodzi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MOZ.DI.2510.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest wykonanie remontu elewacji, tarasu wido-kowego z izolacjami przeciwwodną i termiczną oraz wymianą balustrad, remont schodów zewnętrznych i murków z balustradami, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spusto-wych w budynku pingwinów. Budynek przylega bezpośrednio do remontowanego w ramach zadania Orientarium wybiegu zewnętrznego pingwinów wraz z basenem zewnętrznym i jest z nimi połączony w sposób funkcjonalny

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45442000-7, 45320000-6, 45261300-7, 65000000-3, 71220000-6, 71221000-3, 71251000-2, 71320000-7, 71326000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 551500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mosty Łódź S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bratysławska 52
Kod pocztowy: 94-112
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 572969.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 572969.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 572969.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa Prawna: Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 6) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Uzasadnienie faktyczne : Zamawiający wszczynając postępowanie przetargowe pod nazwą "Zaprojektowanie i wybudowanie wielofunkcyjnego pawilonu hodowlano - wystawienniczego wraz z wybiegami zewnętrznymi zwierząt zwanego "Orientarium" na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego Sp. z o.o." przewidział w nim możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Wolę taką jasno wskazała w punkcie II.2.7) ogłoszenia o zamówieniu opublikowanym pod numerem 2017/S 019-031043 oraz w punkcie 3.7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W dokumentach postępowania podstawowego Zamawiający ustalił wartość zamówienia podstawowego na kwotę 314.288.540,06 zł , plus wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 została ustalona na kwotę 62.857.708,02 zł. Przedmiot zamówienia uzupełniającego został oszacowany na wartość 551.500,00 zł co oznacza że mieści się w pierwotnie ustanowionym limicie zamówień uzupełniających, zwłaszcza że jest to pierwsze planowane zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia uzupełniającego polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych co w zamówieniu podstawowym oraz jest zgodne z jego przedmiotem. Przedmiotem umowy jest remont budynku pingwinów polegający na robotach rozbiórkowych fragmentów elewacji oraz poręczy, wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych, wykonania izolacji przeciwwodnej tarasu zewnętrznego wraz z wymianą poręczy, schodów zewnętrznych wraz z poręczami i pochwytami, wymianie obróbek blacharskich dachu oraz orynnowania i rur spustowych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.