Ogłoszenie z dnia 2020-10-07
Ogłoszenie nr 510195543-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o.: Remont elewacji budynku pingwinów na terenie MOZ w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36408842900000,
ul. Ul. Konstantynowska
8,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 639 11 88, e-mail
sekretariat@zoo.lodz.pl, faks
42 639 11 81.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Forma prawna: Sp. z o.o. Forma własności: własność samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku pingwinów na terenie MOZ w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MOZ.DI.2510.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest wykonanie remontu elewacji, tarasu wido-kowego z izolacjami przeciwwodną i termiczną oraz wymianą balustrad, remont schodów zewnętrznych i murków z balustradami, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spusto-wych w budynku pingwinów. Budynek przylega bezpośrednio do remontowanego w ramach zadania Orientarium wybiegu zewnętrznego pingwinów wraz z basenem zewnętrznym i jest z nimi połączony w sposób funkcjonalny
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45442000-7, 45320000-6, 45261300-7, 65000000-3, 71220000-6, 71221000-3, 71251000-2, 71320000-7, 71326000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
551500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mosty Łódź S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
572969.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa Prawna:
Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
6) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
Uzasadnienie faktyczne :
Zamawiający wszczynając postępowanie przetargowe pod nazwą "Zaprojektowanie
i wybudowanie wielofunkcyjnego pawilonu hodowlano - wystawienniczego wraz
z wybiegami zewnętrznymi zwierząt zwanego "Orientarium" na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego Sp. z o.o." przewidział w nim możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Wolę taką jasno wskazała w punkcie II.2.7) ogłoszenia o zamówieniu opublikowanym pod numerem 2017/S 019-031043 oraz w punkcie 3.7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W dokumentach postępowania podstawowego Zamawiający ustalił wartość zamówienia podstawowego na kwotę 314.288.540,06 zł , plus wartość przewidywanych zamówień,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 została ustalona na kwotę 62.857.708,02 zł.
Przedmiot zamówienia uzupełniającego został oszacowany na wartość 551.500,00 zł co oznacza że mieści się w pierwotnie ustanowionym limicie zamówień uzupełniających, zwłaszcza że jest to pierwsze planowane zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego.
Wykonanie zamówienia uzupełniającego polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych co w zamówieniu podstawowym oraz jest zgodne z jego przedmiotem.
Przedmiotem umowy jest remont budynku pingwinów polegający na robotach rozbiórkowych fragmentów elewacji oraz poręczy, wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych, wykonania izolacji przeciwwodnej tarasu zewnętrznego wraz z wymianą poręczy, schodów zewnętrznych wraz z poręczami i pochwytami, wymianie obróbek blacharskich dachu oraz orynnowania i rur spustowych.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI CHEMICZNEJ w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Reymonta zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.