To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-07
Ogłoszenie nr 510195243-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim: "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1521W W M. CIEPŁE W KIERUNKU SKUŁ"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582619-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 14976316000000,
ul. ul. Traugutta
41,
05-825
Grodzisk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 240 570, e-mail
sekretariat@pzdgm.pl, faks
227 240 570.
Adres strony internetowej (url): www.pzdgm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1521W W M. CIEPŁE W KIERUNKU SKUŁ"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DT.43.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty obejmują wykonanie robót drogowych polegających na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej nr 1521 Żabia Wola - Piotrkowice w m. Ciepłe w kierunku Skuł - ul. Mszczonowska w Gminie Żabia Wola Powiat Grodziski: na odc. o długości 810,95 m w kierunki południowo-zachodnim w m. Kaleń, Ciepłe, Skuły odcinek od km 1+483,05 do km 2+294,00), 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej gr. śr. od 3,0 do 9,0 cm, wymiany konstrukcji nawierzchni jezdni w obrębie przepustu (warstwy odsączającej gr. 15 cm, podbudowa pomocnicza z przekruszu betonowego gr. 20 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego kamiennego gr. 15 cm), wzmocnienie konstrukcji (wyrównanie istniejącej nawierzchni przekruszem betonowym śr. gr. 7 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego kamiennego śr, gr. 15 cm) i poszerzenie jezdni do 5,5 m (warstwy odsączającej gr. 15 cm, podbudowa pomocnicza z przekruszu betonowego gr. 20 cm i 30 cm-przekrój B-B, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego kamiennego gr. 15 cm), warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16 P 35/50 o gr. 5 cm dla ruchu KR-3/4, warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA 11 PMB 45/80-55 dla ruchu KR-3/4 gr. 4 cm, utwardzonych poboczy (warstwy odsączającej gr. 15 cm, podbudowa pomocnicza z przekruszu betonowego gr. 20 cm i 30 cm-przekrój B-B, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego kamiennego gr. 15 cm, nawierzchni z kruszywa łamanego kamiennego śr. gr. 8 cm), przełożenie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej, wyrównanie wysokościowe istniejących zjazdów gruntowych przekruszem betonowym gr. 10 cm i zjazdów gruntowych klińcem kamiennym śr. gr. 18cm i 14 cm cm, robót ziemnych, 3. Roboty przygotowawcze o Prace pomiarowe winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi Instrukcjami GUGiK Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Punkty wierzchołkowe, punkty główne, pośrednie trasy muszą mieć oznaczenia określające jednoznacznie w sposób trwały charakterystykę i położenie tych punktów. o Roboty rozbiórkowe obejmują rozbiórkę zjazdu w celu regulacji wysokościowej, o Roboty ziemne obejmują wykonanie koryta poboczy, nasypu na poszerzeniu, uzupełnienie poboczy poza częścią utwardzoną kruszywem łamanym. 4. Nawierzchnia obejmuje wykonanie: a. wymiany konstrukcji nawierzchni jezdni w obrębie przepustu (warstwy odsączającej gr. 15 cm, podbudowa pomocnicza z przekruszu betonowego gr. 20 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego kamiennego gr. 15 cm ), b. wzmocnienie konstrukcji (wyrównanie istniejącej nawierzchni przekruszem betonowym śr. gr. 7 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego kamiennego śr, gr. 15 cm ), c. poszerzenia jezdni do 5,5 m (warstwy odsączającej gr. 15 cm, podbudowa pomocnicza z przekruszu betonowego gr. 20 cm i 30 cm-przekrój B-B, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego kamiennego gr. 15 cm), d. wykonanie nawierzchnia: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na głębokość śr. 3 cm i 9 cm (połączenia nowej nawierzchni do istniejącej) warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16 W 35/50 o gr. 5 cm dla ruchu KR-3/4, warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA 11 PMB 45/80-55 dla ruchu KR-3/4 gr. 4 cm 5. Pobocza obejmują wykonanie ulepszonych poboczy (warstwy odsączającej gr. 15 cm, podbudowa pomocnicza z przekruszu betonowego gr. 20 cm i 30 cm-przekrój B-B, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego kamiennego gr. 15 cm, nawierzchni z kruszywa łamanego kamiennego śr. gr. 8 cm) 6. Zjazdy zakres robot obejmuje regulację wysokościową nawierzchni zjazdu do posesji o nawierzchni z kostki betonowej ( wyrównanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego śr. gr. warstwy 7,0 cm), wykonanie utwardzenia zjazdów indywidualnych i publicznych kruszywem łamanym kamiennym o śr. gr. warstwy 14 cm i 18 cm, wzmocnienia podłoża przekruszem betonowym o gr. warstwy 7 cm ( dot. zjazdów o istniejącej nawierzchni gruntowej. 7. Projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. Zakres robót obejmuje wykonanie projektu organizacji robót na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. Projekt organizacji robót powinien przewidywać wykonanie konstrukcji jezdni całą szerokością przy całkowitym zamknięciu drogi. Projekt winien przewidzieć oznakowanie dzienne i nocne (w przypadku dopuszczania do ruchu w nocy). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania objazdów/przejazdów i ich utrzymania w trakcie trwania objadów. Po zakończeniu robót do obowiązków wykonawcy należy demontaż oznakowania z czasowej organizacji ruchu. 8. Warunki realizacji zamówienia Roboty wykonać zgodnie z: a) dokumentacja projektowa - rysunki wraz z przedmiarem, b) STWiOR c) obowiązującymi normami i przepisami, OST, WT-1 z 2014, WT-2 z 2014 cz. I i 2016 cz.II, WT-4 2.2. Obowiązki Wykonawcy o zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza). Wykonanie projektu organizacji robót na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. o O wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu wykonawca pisemnie powiadomi Wydział Komunikacji Powiatu Grodziskiego, Grodzisk Maz., ul. Daleka 11 z trzydniowym wyprzedzeniem. o zorganizowanie zaplecza budowy na koszt Wykonawcy - zamawiający nie wskazuje miejsca zaplecza, o ochrona mienia budowy - wykonawca ponosi odpowiedzialność za ochronę robót i za wszystkie materiały oraz urządzenia używane do wykonania robót od daty przekazania terenu budowy do daty odbioru końcowego, o doprowadzenie energii elektrycznej i wody dla potrzeb zaplecza i budowy, o uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, o zapewnienie dojazdu i dojścia pieszym do posesji oraz zapewnienie objazdu dla pojazdów na czas robót nawierzchniowych, o zawiadomienie właścicieli urządzeń podziemnych o rozpoczęciu robót i protokólarne ustalenie z właścicielami stanu technicznego tych urządzeń. W rejonie urządzeń podziemnych roboty wykonywać w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. o sporządzenie planu BIOS, o sporządzenie Planu Zapewnienia Jakości, o wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim i Zamawiającemu, które powstały w wyniku wykonywanych robót przez Wykonawcę o Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu w dniu wprowadzenia na budowę Plan Zapewnienia Jakości. 2.3. Przepisy prawa Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, prawa o ruchu drogowym, o drogach publicznych, prawa budowlanego, i inne przepisy w zakresie wykonywanych prac. Wykonawca odpowiada za ochronę wszelkich instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, oraz pokryje koszty ewentualnych ich uszkodzeń w trakcie wykonywanych robót. Warunkiem rozpoczęcia robót jest zatwierdzenie BIOS i PZJ przez Inspektora Nadzoru, przedstawienie i wdrożenie zatwierdzonych projektów czasowych organizacji ruchu oraz spełnienie innych warunków zawartych w umowie. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Jeżeli Wykonawca zamierza zaoferować rozwiązanie równoważne, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 3. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. a. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108, z późn. zm.). b. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. c. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. d. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie umów o pracę (zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, imię i nazwisko zatrudnionego pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. e. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi powyżej . f. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. g. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ), 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233220-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
935114.70
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. EFEKT Sp. z o.o. BUDOWA I NAPRAWA DRÓG
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
738000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Dostosowanie pomieszczeń do wymogów ppoż. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz
- Budowa drogi gminnej ul. Szwedzkiej w Grodzisku Mazowieckim
- Budowa budynku Centrum opiekuńczo-mieszkalnego we wsi Szczęsne wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenia usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dla budynku przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Maz.
- DOSTAWY LICENCJI OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO I UŻYTKOWEGO, DOSTAWA SERWERA ZAPASOWEGO ORAZ MODERNIZACJA i AKTUALIZACJA ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH, W TYM CENTRALNE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI I UŻYTKOWNIKAMI .
- "Realizacja robót budowlanych na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 117316E Chorzyna - Smugi
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Budowa chodnika wzdłuż ulicy Strzelców Bytomskich od Domu Seniora do granicy z Gminą Tarnowskie Góry
- Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.