eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku głównym przy ul. Korczaka 27 w Katowicach w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budowa dwóch zewnętrznych platform dźwigowych osobowych w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Oddziału w Skoczowie przy ul. Katowickiej 21".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-07

Ogłoszenie nr 510194619-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.

Centrum Psychiatrii w Katowicach: "Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku głównym przy ul. Korczaka 27 w Katowicach w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budowa dwóch zewnętrznych platform dźwigowych osobowych w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Oddziału w Skoczowie przy ul. Katowickiej 21".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575993-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Psychiatrii w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27620698600000, ul. ul. Korczaka 27, 40-340 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 038 400, e-mail marek.cp27@wp.pl, faks 326 038 553.
Adres strony internetowej (url): www.centrumpsychiatrii.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku głównym przy ul. Korczaka 27 w Katowicach w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budowa dwóch zewnętrznych platform dźwigowych osobowych w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Oddziału w Skoczowie przy ul. Katowickiej 21".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Numer (oznaczenie) sprawy : 03/D -K - SK/PFRON/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania inwestycyjnego na zasadzie "zaprojektuj i wybuduj " w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy. Na zadanie to składa się : 1)Wymiana dźwigu szpitalnego w budynku głównym przy ul. Korczaka 27 w Katowicach ( przy wejściu głównym do obiektu ) w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Ogólnie w zakres robót budowlanych i prac wchodzi : demontaż istniejącego dźwigu szpitalnego wraz z utylizacją urządzeń i elementów rozbiórki; dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych; montaż instalacji elektrycznej w zakresie przewodów zasilających; roboty wykończeniowe i malarskie. 2)Budowa dwóch zewnętrznych platform dźwigowych osobowych w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Oddziału w Skoczowie przy ul. Katowickiej 21. Ogólnie w zakres robót budowlanych i prac wchodzi : przygotowanie terenu pod budowę wraz z utylizacją gruzu; wykonanie wykopów szerokoprzestrzennych wraz z robotami instalacyjnymi w zakresie odwodnienia terenu wokół platform dźwigowych; wykonanie płyt konstrukcyjnych pod platformy dźwigowe wraz z izolacją przeciwwilgociową; montaż instalacji elektrycznej w zakresie przewodów zasilających; dostawa i montaż dwóch zewnętrznych platform dźwigowych; budowa pochylni dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z wyprofilowaniem terenu oraz montażem balustrad w obrębie platform dźwigowych; w obrębie nowych platform dźwigowych uzupełnienie podłoża z kostki betonowej w celu zapewnienia bezkolizyjnej komunikacji dla osób poruszających się na wózkach. Szczegółowy Zakres Robót i Czynności Zawarty Jest w PROGRAMIE FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYM, w którego skład wchodzi projekt budowlany dotyczący budowy dwóch zewnętrznych platform dźwigowych osobowych w celu przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Oddziału w Skoczowie przy ul. Katowickiej 21 - na jego podstawie Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. W gestii Wykonawcy w szczególności jest : wykonanie dokumentacji technicznej w koniecznym zakresie ( Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych winien opracować dokumentację techniczną przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi wynikającymi z Programu funkcjonalno-użytkowego, dokumentację tą należy przedłożyć Zamawiającemu w celu weryfikacji ) ; dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu osobowego szpitalnego (ilość przystanków - 5) wraz z górną maszynownią i sterowaniem mikroprocesorowym oraz 2 platform dźwigowych (jedna z platform 3 przystanki, druga 2 przystanki ); opłacenie kosztów odbioru i rejestracji urządzeń dźwigowych związanych z dopuszczeniem dźwigu i platform do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego; uzyskanie pozwolenia na ich użytkowanie. Zamawiający udzieli Wykonawcy w tym zakresie stosownego upoważnienia. Do wykonawcy należy wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi czynności konserwacyjnych dźwigu i platform dźwigowych, w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenie nieodpłatnych napraw i usług serwisowych w celu utrzymania urządzeń dźwigowych w ciągłej sprawności technicznej, a także ewentualne dokonywanie przeglądów i napraw pogwarancyjnych w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dalsze szczegóły precyzują zapisy zawarte w projekcie umowy Załącznik Nr 2 do SIWZ, zwłaszcza § 2 ust. od 1 do ust.6. UWAGA : Program Funkcjonalno - Użytkowy jest jednym z załączników do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. SIWZ wraz z załącznikami i dokumentacją zostaje opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego w dniu wysłania Zaproszeń do Wykonawców dopuszczonych do udziału w postępowaniu. Zaleca się aby Wykonawcy zaproszeni do składania ofert, przed ich złożeniem dokonali wizji lokalnej terenu robót - szczególnie w celu dokonania w naturze wszystkich pomiarów i oględzin. Roboty muszą być prowadzone w czynnych zakładach, w sposób zapewniający bezpieczeństwo pacjentom, personelowi zakładu i pracownikom Wykonawcy, oraz innym osobom przebywającym w rejonie robót. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42416100-6


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 71000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 588500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EXWIND S.C. D.J. Grobelni
Email wykonawcy: info@exwind.pl
Adres pocztowy: ul. Usługowa 14
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 723855.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 723855.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 723855.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.