To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-16
Ogłoszenie nr 510194329-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.
Urząd Gminy Grabica: Wykonanie utwardzenia, odwodnienia i ukształtowania terenu przy Urzędzie Gminy i Gminnym Centrum Kultury w Grabicy, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585961-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540178909-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Grabica, Krajowy numer identyfikacyjny 53542200000000,
ul. Grabica
66,
97-306
Grabica, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 6161188, e-mail
zamowieniapubliczne@grabica.pl, faks
44 6161188.
Adres strony internetowej (url): http://grabica.biuletyn.net/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie utwardzenia, odwodnienia i ukształtowania terenu przy Urzędzie Gminy i Gminnym Centrum Kultury w Grabicy, Gmina Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie utwardzenia, odwodnienia i ukształtowania terenu przy Urzędzie Gminy i Gminnym Centrum Kultury w Grabicy: 2. ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE m.in.: a) wykonanie robót przygotowawczych, b) usunięcie drzew, c) roboty rozbiórkowe d) wykonanie robót ziemnych, e) wykonanie krawężników, obrzeży, f) wykonanie podbudowy, g) wykonanie urządzeń podziemnych, h) wykonanie nawierzchni z kostki, i) wykonanie nawierzchni bitumicznej, j) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, k) dostawę i montaż urządzeń komunalnych, l) wykonanie ogrodzenia, m) wykonanie robót wykończeniowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekcie budowlanym, Przedmiarze robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SIWZ. 5. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. b) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (sporządzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia [Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126]). Przekazanie planu BIOZ powinno nastąpić w ciągu 7 dni od dnia przekazania placu budowy. c) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. d) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach e) pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją. f) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim. g) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy. h) pokrycia kosztów za media. i) ubezpieczenia terenu budowy oraz utrzymania ważnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż wymagana w pkt. VI pkt. 2 SIWZ przez cały okres umowy; j) sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 2 egzemplarzach) w terminie do 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. k) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres 60 miesięcy i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji, od dnia odbioru końcowego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45233293-9, 45233250-6, 45111291-4, 45112700-2, 45342000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
323900.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "PEUK" S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
398397.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- "Zagospodarowanie części działki nr 28/2 w Tuszynkach polegające między innymi na rekultywacji składowiska"
- Utwardzenie placu przy Szkole Podstawowej w Żydowie
- Budowa drogi pożarowej wraz z budową murów oporowych, schodów zewnętrznych, placu manewrowego wraz z miejscami postojowymi w Zbrosławicach przy ul. Batorego 8,
- Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy - Zdroju.
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie przestrzenno - funkcjonalne miejscowości Gnojno m. in. nowo powstałego osiedla"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.