eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osie › Roboty budowlane przy budowie drogi leśnej pożarowej nr 33 w leśnictwach Orli Dwór, Nowa Huta wraz z dostawą materiałów dla budowy skrzyżowań i mijanek oraz dostawa 900 ton tłucznia betonowego do 14 leśnictw.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-06

Ogłoszenie nr 510193777-N-2020 z dnia 06-10-2020 r.

Nadleśnictwo Osie: Roboty budowlane przy budowie drogi leśnej pożarowej nr 33 w leśnictwach Orli Dwór, Nowa Huta wraz z dostawą materiałów dla budowy skrzyżowań i mijanek oraz dostawa 900 ton tłucznia betonowego do 14 leśnictw.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580877-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Osie, Krajowy numer identyfikacyjny 90550704000000, ul. Rynek 11, 86-150 Osie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 329 503, e-mail joanna.dams@torun.lasy.gov.pl, faks 523 329 381.
Adres strony internetowej (url): www.osie.torun.lasy.gov.pl, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_osie,

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Lasów Państwowych nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane przy budowie drogi leśnej pożarowej nr 33 w leśnictwach Orli Dwór, Nowa Huta wraz z dostawą materiałów dla budowy skrzyżowań i mijanek oraz dostawa 900 ton tłucznia betonowego do 14 leśnictw.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.0.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Zakres zamówienia będzie obejmował część robót objętych projektem: 1. roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, na drogach w terenie równinnym. 2. Wykonanie koryta o głębokości 10 cm na całej szerokości jezdni wykonane mechanicznie w gruncie kategorii II-VI (KNNR 6 0101/01) - 12 159 m2. 3. Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie na całej szerokości korony, grubość po zagęszczeniu 10 cm (KNNR 6 0104/03) - 6 055 m2 (miejsca wg projektu budowlanego). 4. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia betonowego o frakcji 0-63mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu (KNNR 6 0113/02)- 12 159 m2. 5. Dostawa: A) materiału na mijanki i skrzyżowania (które zostaną wykonane we własnym zakresie przez Zamawiającego): - 66 m3 piasku - 910 t tłucznia betonowego 0/63 mm - 41,35 m3 żwiru 0/8 mm. Wszystkie zlecone prace muszą być wykonane zgodnie z projektem budowlanym. B) tłucznia betonowego 0/63 mm do remontów dróg w łącznej ilości 900 ton. Należy wycenić cenę za materiał wraz z dowozem na wskazane miejsca do każdego leśnictwa na terenie Nadleśnictwa Osie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gruzu mielonego, betonowego frakcji 0/63 mm. bez odpadów i części metalowych zbrojenia. Lokalizacja dostawy: - Leśnictwo Nowa Rzeka - miejsce składowania przy leśniczówce - Leśnictwo Zajęczy Kąt - miejsce składowania miejscowość Nowe Laskowice - Leśnictwo Nowa Huta- miejsce składowania oddz. 18, - Leśnictwo Stara Huta - miejsce składowania oddz. 231 - Leśnictwo Borowy Młyn - miejsce składowania oddz. 240, 243 - Leśnictwo Osie - miejsce składowania oddz. 281, 291, 256 - Leśnictwo Dobre - miejsce składowania przy leśniczówce - Leśnictwo Bąkowo - miejsce składowania oddz. 270t - Leśnictwo Stara Rzeka - miejsce składowania przy leśniczówce - Leśnictwo Średnik - miejsce składowania przy leśniczówce - Leśnictwo Rynków - miejsce składowania miejscowość Przewodnik - Leśnictwo Płochocin - miejsce składowania przy osadzie Krzewiny oddz. 231 - Leśnictwo Orli Dwór - miejsce składowania oddz. 105 Do odbioru dostaw będzie uprawniony miejscowy leśniczy, podleśniczy lub pracownik administracji Nadleśnictwa Osie. Każdorazowy odbiór będzie potwierdzony protokołem dostawy lub drukiem WZ, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury Vat przez Dostawcę. 6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45233225-2 Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych 44113800-3 materiały do układania nawierzchni drogowych 3.2. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4) Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. - w przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców, - przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca składa wykaz zawierający nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi o ile są już znane. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w powyższym zakresie zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót, - jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22 a ust.1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany wskazać Zamawiającemu że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielnie zamówienia, - jeżeli Zamawiający stwierdzi że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy - wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń albo sprzeciwu, a także terminy na zgłoszenie zastrzeżeń albo sprzeciwu określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wykonywany będzie na terenie Nadleśnictwa Osie. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji zamówienia nie więcej niż 30%. 7) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności wchodzące w skład przedmiotu zmówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn.zm.). 8) Przed rozpoczęciem realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, w stosunku do osób mających wykonywać te czynności, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, następujące dokumenty: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) dokument potwierdzający zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń lub opłacenie przez pracodawcę ubezpieczeń pracownika, zanonimizowany w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) . Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. - pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. W przypadku zmiany składu osobowego Personelu Wykonawcy realizującego czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych czynności Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla tych osób dokumenty, o których mowa w pkt 1 - 2 powyżej, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. 9) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla osób realizujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia dokumenty, o których mowa w ust. 5. Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowi przypadek naruszenia Obowiązku Zatrudnienia. 10) W przypadku wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11) Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac. 12) Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (Opcja). Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SIWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym). W ramach Opcji mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SIWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 9 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45233123-7, 45233225-2, 44113800-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 581888.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "POZORSKI" s.c. Andrzej Pozorski, Piotr Pozorski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Złotowo ul. Klaskawska 23
Kod pocztowy: 89-650
Miejscowość: Czersk
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 318182.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 318182.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 535384.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.