eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kampania radiowa promująca działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-06

Ogłoszenie nr 510193358-N-2020 z dnia 06-10-2020 r.

Wojewódzki Urząd Pracy: Kampania radiowa promująca działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL) oraz Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 (PO WER)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569610-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Urząd Pracy, Krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0 32 757 33 61, e-mail wup@wup-katowice.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://wup.katowice.ibip.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kampania radiowa promująca działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/5/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Kampania spotowa PO WER Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 (PO WER 2014 - 2020) obejmującej produkcję 2 spotów o długości max. 30 sek. każdy i łącznie 544-krotną emisję. I. Cel zamówienia: Promocja możliwości i/lub efektów wsparcia w ramach PO WER 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS. II. Zasięg kampanii: województwo śląskie. III. Grupa docelowa kampanii: mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 18-29 lat. IV. Zakres usługi: 1. Opracowanie scenariuszy 2 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach PO WER. Wykonawca przygotuje co najmniej 2 propozycje treści roboczych do każdego spotu. 2. Nagranie 2 spotów radiowych o długości max. 30 sekund; nagranie do akceptacji Zamawiającego. 3. 544-krotna emisja spotów w maksymalnie 4 stacjach radiowych. Zakłada się równomierną emisję każdego z 2 rodzajów spotów, tj. po 272 emisji. 4. Zapewnienie do nagrań minimum 3 lektorów i odpowiedniej oprawy muzycznej - do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zapewni wybór z co najmniej 6 głosów lektorskich i co najmniej 10 podkładów muzycznych. 5. Opracowanie mediaplanu. 6. Wykonawca w ramach zapłaty za wykonaną usługę na zasadzie wyłączności udzieli Zamawiającemu rocznej licencji na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB). 7. Wydanie przez Wykonawcę oświadczenia o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanego przez osobę/osoby upoważnione oraz przekazanie metryczek spotów radiowych. 8. Przekazanie nagranych spotów w wersji elektronicznej (formacie MP3 lub innym - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym) oraz nagranych na płycie CD/DVD lub innym nośniku ustalonym z Zamawiającym. V. Szczegółowe założenia dotyczące emisji spotów: 1. Usługa obejmuje łącznie 544 emisje 2 spotów promujących wsparcie dla osób młodych na rynku pracy w ramach PO WER w maksymalnie 4 lokalnych lub regionalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej osób w wieku 18-29 lat wynosi co najmniej: o dla regionu katowickiego: minimum 7,2% - 136 emisji, o dla regionu częstochowskiego: minimum 15,5% - 136 emisji, o dla regionu bielskiego: minimum 7,8% - 136 emisji, o dla Okręgu Rybnickiego: minimum 8,7% - 136 emisji 2. Proponowane stacje radiowe będą weryfikowane na podstawie raportu z badań słuchalności radiowej Radio Track, który stanowi załącznik do SIWZ. Stacje radiowe należy wybrać spośród tych, które spełniają minimalny wskaźnik słuchalności radiowej wskazany w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Stacje radiowe proponowane dla poszczególnych regionów mogą się powtarzać pod warunkiem spełnienia warunku minimalnej słuchalności radiowej. 3. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz. Emisje w dni powszednie w godzinach 6.00-18.00, w weekendy w godzinach 8.00-16.00, minimum 5 spotów dziennie, równomierne rozłożenie emisji w całym tygodniu. VI. Termin realizacji usługi: od podpisania umowy maksymalnie do 18 grudnia 2020 r. Przewiduje się emisję spotów: około 3 - 6 tygodni w okresie od zaakceptowania nagrań przez Zamawiającego do 13 grudnia br. zgodnie z ustalonym mediaplanem. Wykonawca dostarczy oświadczenie o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanym przez osobę/osoby upoważnione, metryczki spotów radiowych oraz spoty nagrane w wersji elektronicznej (formacie MP3 lub innym - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym i nagranych na płycie CD/DVD lub innym nośniku ustalonym z Zamawiającym) w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia emisji, tj. do 18 grudnia 2020 r. VII. Szczegółowe założenia dotyczące współpracy podczas realizacji usługi: 1. Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. scenariusze, media plany i nagrania oraz ich akceptacja). 2. Spoty zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do akceptacji mediaplan w ramach kampanii. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany mediaplanu ze względu na konieczność dostosowania emisji do aktualnie trwających rekrutacji do projektów - po uzgodnieniu z Wykonawcą. 4. Spoty zostaną wyemitowane po uzyskaniu zgody Zamawiającego na ich emisję w zaproponowanej formie oraz treści. 5. Wykonawca przekaże propozycje scenariuszy spotów w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania materiałów źródłowych przez Wykonawcę. Zamawiający zaakceptuje przekazane scenariusze lub naniesie uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. Wykonawca wprowadzi ewentualne uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji nagrania spotów w terminie 7 dni roboczych od dnia akceptacji scenariuszy. Zamawiający zaakceptuje przekazane nagrania lub naniesie uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. Wykonawca wprowadzi ewentualne uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. 7. Wykonawca przekaże wszystkie nagrania w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym. 8. Wszystkie wyemitowane nagrania będą zawierały odpowiednią informację o współfinansowaniu ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z dokumentem "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji". Dokładna treść informacji zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zapewni Wykonawcy materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz grup docelowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 (PO WER 2014-2020) na potrzeby kreacji scenariuszy, które przekaże w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy. 10. Zapłata nastąpi na podstawie faktury w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem (wymagany jest podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz pieczątka), metryczek spotów oraz nagranych spotów w wersji elektronicznej oraz na płycie CD/DVD lub innym nośniku ustalonym z Zamawiającym. 11. Wykonawca zapewni następujący personel: o Koordynatora - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi; o Copywriterów - co najmniej dwie osoby odpowiedzialne za opracowanie scenariuszy spotów radiowych; o Lektorów - co najmniej trzech różnych lektorów do realizacji nagrań - do akceptacji Zamawiającego. Ostateczna liczba lektorów wykorzystanych do nagrań spotów będzie zależała od zaakceptowanych scenariuszy. VIII. Licencja: Wykonawca w ramach zapłaty za wykonaną usługę na zasadzie wyłączności udzieli Zamawiającemu rocznej licencji na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB). CZĘŚĆ II SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Kampania spotowa RPO WSL Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014 - 2020), w tym produkcję 5 spotów o długości max. 30 sek. każdy i łącznie 1100-krotną emisję. I. Cel zamówienia: Promocja możliwości i/lub efektów wsparcia w ramach RPO WSL 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS. II. Zasięg kampanii: województwo śląskie. III. Grupy docelowe kampanii: 1. Mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 25-65 lat, 2. Mieszkańcy woj. śląskiego: właściciele firm, dyrektorzy, wolne zawody oraz pracownicy umysłowi. IV. Zakres usługi: 1. Opracowanie scenariuszy 5 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach RPO WSL: a) spot promujący możliwości i/lub efekty wsparcia dla przedsiębiorstw - dofinansowanie do usług szkoleniowych i doradczych dla firm sektora MŚP i ich pracowników; b) spot promujący możliwości i/lub efekty wsparcia dla osób po 30 roku życia w postaci projektów aktywizacji zawodowej, które oferują: doradztwo zawodowe, pośrednictwo pracy, szkolenia, staże i praktyki zawodowe, subsydiowane zatrudnienie; c) spot promujący bezpłatne szkolenia językowe i komputerowe dla osób pracujących, w szczególności osób o niskich kwalifikacjach; d) spot promujący możliwości i/lub efekty wsparcia przedsiębiorczości i samozatrudnienia (dotacje na założenie własnej firmy), w ramach RPO WSL. e) spot promujący możliwości i/lub efekty wsparcia w postaci bezpłatnych szkoleń zawodowych dla dorosłych. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany szczegółowej tematyki spotów, co zostanie ostatecznie ustalone z Wykonawcą na etapie pracy nad scenariuszami. Zmiana może wynikać z konieczności dostosowania się do realnej dostępności danych form wsparcia w ramach RPO WSL i bieżących potrzeb informacyjno-promocyjnych. 3. Przygotowanie co najmniej 2 propozycji treści roboczych do każdego z 5 spotów (łącznie min. 10 propozycji). 4. Nagranie 5 spotów radiowych o długości 30 sekund; nagrania do akceptacji Zamawiającego. 5. Zapewnienie do nagrań minimum 3 lektorów i odpowiedniej oprawy muzycznej - do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zapewni wybór z co najmniej 6 głosów lektorskich i co najmniej 10 podkładów muzycznych. 6. Opracowanie mediaplanu. 7. Łącznie 1100-krotna emisja 5 spotów radiowych. Zakłada się równomierną emisję każdego z 5 rodzajów spotów, tj. po 220 emisji. 8. Wykonawca w ramach zapłaty za wykonaną usługę na zasadzie wyłączności udzieli Zamawiającemu rocznej licencji na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB). 9. Wydanie przez Wykonawcę oświadczenia o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem, podpisanego przez osobę/osoby upoważnione oraz przekazanie metryczek spotów radiowych. 10. Przekazanie nagranych spotów w wersji elektronicznej (formacie MP3 lub innym - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym) oraz nagranych na płycie CD/DVD lub innym nośniku ustalonym z Zamawiającym. V. Szczegółowe założenia dotyczące emisji spotów: 1. Usługa obejmuje łącznie 1100 emisji 5 spotów radiowych, w tym: a) 220 emisji 1 spotu promującego możliwości i/lub efekty wsparcia dla przedsiębiorstw (wymienionego w poz. IV, pkt 1 a) w maksymalnie 4 regionalnych lub lokalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej: właściciele firm, dyrektorzy, wolne zawody oraz pracownicy umysłowi wynosi co najmniej: o dla regionu obejmującego byłe woj. katowickie: minimum 8,5% - 55 emisji, o dla regionu obejmującego byłe woj. częstochowskie: minimum 8,3 % - 55 emisji, o dla regionu obejmującego byłe woj. bielskie: minimum 6,7% - 55 emisji, o dla Okręgu Rybnickiego: minimum 5,9 % - 55 emisji b) 880 emisji 4 spotów ( wymienionych w poz. IV, pkt 1, lit. b) - e)) promujących wsparcie w ramach RPO WSL w maksymalnie 4 lokalnych lub regionalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej: osoby w wieku 25-65 lat, wynosi co najmniej: o dla regionu obejmującego byłe woj. katowickie: minimum 6,3% - 220 emisji, o dla regionu obejmującego byłe woj. częstochowskie: minimum 7,3% - 220 emisji, o dla regionu obejmującego byłe woj. bielskie: minimum 5% - 220 emisji, o dla Okręgu Rybnickiego: minimum 5,2 %- 220 emisji 2. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz. Emisje w dni powszednie w godzinach 6.00 - 18.00, w weekendy w godzinach 8.00-16.00, minimum 5 spotów dziennie, równomierne rozłożenie emisji w całym tygodniu. 3. Proponowane stacje radiowe mogą się powtarzać pod warunkiem, że spełniają kryterium minimalnego progu słuchalności w danej grupie docelowej. 4. Proponowane stacje radiowe będą weryfikowane na podstawie raportu z badań słuchalności radiowej Radio Track, który stanowi załącznik do SIWZ. Stacje radiowe należy wybrać spośród tych, które spełniają minimalny wskaźnik słuchalności radiowej wskazany w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Stacja radiowe proponowane dla poszczególnych regionów mogą się powtarzać pod warunkiem spełnienia warunku minimalnej słuchalności radiowej. VI. Termin realizacji usługi: od podpisania umowy do 18 grudnia 2020 r. Przewiduje się emisję spotów w okresie około 4 do 8 tygodni zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem w okresie od zaakceptowania nagrań przez Zamawiającego do 13 grudnia 2020 r. Wykonawca dostarczy oświadczenie o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanym przez osobę/osoby upoważnione, metryczki spotów radiowych oraz spoty nagrane w wersji elektronicznej (formacie MP3 lub innym - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym) i na płycie CD/DVD lub innym nośniku ustalonym z Zamawiającym w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia emisji, tj. najpóźniej do 18 grudnia 2020 r. VII. Szczegółowe założenia dotyczące współpracy podczas realizacji usługi: 1. Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. scenariusze, media plany i nagrania oraz ich akceptacja). 2. Spoty zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do akceptacji mediaplan w ramach kampanii. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany mediaplanu ze względu na konieczność dostosowania emisji do aktualnie trwających rekrutacji do projektów - po uzgodnieniu z Wykonawcą. 4. Spoty zostaną wyemitowane po uzyskaniu zgody Zamawiającego na ich emisję w zaproponowanej formie oraz treści. 5. Wykonawca przekaże propozycje scenariuszy spotów w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania materiałów źródłowych przez Wykonawcę. Zamawiający zaakceptuje przekazane scenariusze lub naniesie uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. Wykonawca wprowadzi ewentualne uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji nagrania spotów w terminie 7 dni roboczych od dnia akceptacji scenariuszy. Zamawiający zaakceptuje przekazane nagrania lub naniesie uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. Wykonawca wprowadzi ewentualne uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. 7. Wykonawca przekaże wszystkie nagrania w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym. 8. Wszystkie wyemitowane nagrania będą zawierały odpowiednią informację o współfinansowaniu ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z dokumentem "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji". Dokładna treść informacji zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zapewni Wykonawcy materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz grup docelowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014-2020) na potrzeby kreacji scenariuszy. 10. Zapłata nastąpi na podstawie faktury w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem (wymagany jest podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz pieczątka), metryczek spotów oraz nagranych spotów w wersji elektronicznej oraz na płycie CD/DVD lub innym nośniku ustalonym z Zamawiającym. 11. Wykonawca zapewni następujący personel: o Koordynatora - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi; o Copywritera - co najmniej dwie osoby odpowiedzialne za opracowanie scenariuszy spotów radiowych; o Lektorów - co najmniej trzech różnych lektorów do realizacji nagrań - do akceptacji Zamawiającego. Ostateczna liczba lektorów wykorzystanych do nagrań spotów będzie zależała od zaakceptowanych scenariuszy. VIII. Licencja: Wykonawca w ramach zapłaty za wykonaną usługę na zasadzie wyłączności udzieli Zamawiającemu rocznej licencji na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 92.20.00.00 - (2) Usługi radiowe i telewizyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kampania radiowa promująca działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18952.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eurozet Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sylwia.hakuba@eurozet.pl
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 29
Kod pocztowy: 40-085
Miejscowość: katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23310.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20019.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72570.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 45%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kampania radiowa promująca działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35825.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eurozet Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sylwia.hakuba@eurozet.pl
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 29
Kod pocztowy: 40-085
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44064.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24944.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62630.68
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.