To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-06
Ogłoszenie nr 510193358-N-2020 z dnia 06-10-2020 r.
Wojewódzki Urząd Pracy: Kampania radiowa promująca działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (RPO WSL) oraz Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 (PO WER)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569610-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy, Krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000,
ul. Kościuszki
30,
40-048
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
0 32 757 33 61, e-mail
wup@wup-katowice.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://wup.katowice.ibip.pl/public/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania radiowa promująca działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/5/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Kampania spotowa PO WER Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 (PO WER 2014 - 2020) obejmującej produkcję 2 spotów o długości max. 30 sek. każdy i łącznie 544-krotną emisję. I. Cel zamówienia: Promocja możliwości i/lub efektów wsparcia w ramach PO WER 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS. II. Zasięg kampanii: województwo śląskie. III. Grupa docelowa kampanii: mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 18-29 lat. IV. Zakres usługi: 1. Opracowanie scenariuszy 2 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach PO WER. Wykonawca przygotuje co najmniej 2 propozycje treści roboczych do każdego spotu. 2. Nagranie 2 spotów radiowych o długości max. 30 sekund; nagranie do akceptacji Zamawiającego. 3. 544-krotna emisja spotów w maksymalnie 4 stacjach radiowych. Zakłada się równomierną emisję każdego z 2 rodzajów spotów, tj. po 272 emisji. 4. Zapewnienie do nagrań minimum 3 lektorów i odpowiedniej oprawy muzycznej - do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zapewni wybór z co najmniej 6 głosów lektorskich i co najmniej 10 podkładów muzycznych. 5. Opracowanie mediaplanu. 6. Wykonawca w ramach zapłaty za wykonaną usługę na zasadzie wyłączności udzieli Zamawiającemu rocznej licencji na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB). 7. Wydanie przez Wykonawcę oświadczenia o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanego przez osobę/osoby upoważnione oraz przekazanie metryczek spotów radiowych. 8. Przekazanie nagranych spotów w wersji elektronicznej (formacie MP3 lub innym - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym) oraz nagranych na płycie CD/DVD lub innym nośniku ustalonym z Zamawiającym. V. Szczegółowe założenia dotyczące emisji spotów: 1. Usługa obejmuje łącznie 544 emisje 2 spotów promujących wsparcie dla osób młodych na rynku pracy w ramach PO WER w maksymalnie 4 lokalnych lub regionalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej osób w wieku 18-29 lat wynosi co najmniej: o dla regionu katowickiego: minimum 7,2% - 136 emisji, o dla regionu częstochowskiego: minimum 15,5% - 136 emisji, o dla regionu bielskiego: minimum 7,8% - 136 emisji, o dla Okręgu Rybnickiego: minimum 8,7% - 136 emisji 2. Proponowane stacje radiowe będą weryfikowane na podstawie raportu z badań słuchalności radiowej Radio Track, który stanowi załącznik do SIWZ. Stacje radiowe należy wybrać spośród tych, które spełniają minimalny wskaźnik słuchalności radiowej wskazany w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Stacje radiowe proponowane dla poszczególnych regionów mogą się powtarzać pod warunkiem spełnienia warunku minimalnej słuchalności radiowej. 3. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz. Emisje w dni powszednie w godzinach 6.00-18.00, w weekendy w godzinach 8.00-16.00, minimum 5 spotów dziennie, równomierne rozłożenie emisji w całym tygodniu. VI. Termin realizacji usługi: od podpisania umowy maksymalnie do 18 grudnia 2020 r. Przewiduje się emisję spotów: około 3 - 6 tygodni w okresie od zaakceptowania nagrań przez Zamawiającego do 13 grudnia br. zgodnie z ustalonym mediaplanem. Wykonawca dostarczy oświadczenie o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanym przez osobę/osoby upoważnione, metryczki spotów radiowych oraz spoty nagrane w wersji elektronicznej (formacie MP3 lub innym - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym i nagranych na płycie CD/DVD lub innym nośniku ustalonym z Zamawiającym) w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia emisji, tj. do 18 grudnia 2020 r. VII. Szczegółowe założenia dotyczące współpracy podczas realizacji usługi: 1. Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. scenariusze, media plany i nagrania oraz ich akceptacja). 2. Spoty zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do akceptacji mediaplan w ramach kampanii. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany mediaplanu ze względu na konieczność dostosowania emisji do aktualnie trwających rekrutacji do projektów - po uzgodnieniu z Wykonawcą. 4. Spoty zostaną wyemitowane po uzyskaniu zgody Zamawiającego na ich emisję w zaproponowanej formie oraz treści. 5. Wykonawca przekaże propozycje scenariuszy spotów w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania materiałów źródłowych przez Wykonawcę. Zamawiający zaakceptuje przekazane scenariusze lub naniesie uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. Wykonawca wprowadzi ewentualne uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji nagrania spotów w terminie 7 dni roboczych od dnia akceptacji scenariuszy. Zamawiający zaakceptuje przekazane nagrania lub naniesie uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. Wykonawca wprowadzi ewentualne uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. 7. Wykonawca przekaże wszystkie nagrania w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym. 8. Wszystkie wyemitowane nagrania będą zawierały odpowiednią informację o współfinansowaniu ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z dokumentem "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji". Dokładna treść informacji zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zapewni Wykonawcy materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz grup docelowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 (PO WER 2014-2020) na potrzeby kreacji scenariuszy, które przekaże w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy. 10. Zapłata nastąpi na podstawie faktury w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem (wymagany jest podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz pieczątka), metryczek spotów oraz nagranych spotów w wersji elektronicznej oraz na płycie CD/DVD lub innym nośniku ustalonym z Zamawiającym. 11. Wykonawca zapewni następujący personel: o Koordynatora - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi; o Copywriterów - co najmniej dwie osoby odpowiedzialne za opracowanie scenariuszy spotów radiowych; o Lektorów - co najmniej trzech różnych lektorów do realizacji nagrań - do akceptacji Zamawiającego. Ostateczna liczba lektorów wykorzystanych do nagrań spotów będzie zależała od zaakceptowanych scenariuszy. VIII. Licencja: Wykonawca w ramach zapłaty za wykonaną usługę na zasadzie wyłączności udzieli Zamawiającemu rocznej licencji na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB). CZĘŚĆ II SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Kampania spotowa RPO WSL Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014 - 2020), w tym produkcję 5 spotów o długości max. 30 sek. każdy i łącznie 1100-krotną emisję. I. Cel zamówienia: Promocja możliwości i/lub efektów wsparcia w ramach RPO WSL 2014- 2020 oraz zachęta do skorzystania z projektów finansowanych z EFS. II. Zasięg kampanii: województwo śląskie. III. Grupy docelowe kampanii: 1. Mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 25-65 lat, 2. Mieszkańcy woj. śląskiego: właściciele firm, dyrektorzy, wolne zawody oraz pracownicy umysłowi. IV. Zakres usługi: 1. Opracowanie scenariuszy 5 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach RPO WSL: a) spot promujący możliwości i/lub efekty wsparcia dla przedsiębiorstw - dofinansowanie do usług szkoleniowych i doradczych dla firm sektora MŚP i ich pracowników; b) spot promujący możliwości i/lub efekty wsparcia dla osób po 30 roku życia w postaci projektów aktywizacji zawodowej, które oferują: doradztwo zawodowe, pośrednictwo pracy, szkolenia, staże i praktyki zawodowe, subsydiowane zatrudnienie; c) spot promujący bezpłatne szkolenia językowe i komputerowe dla osób pracujących, w szczególności osób o niskich kwalifikacjach; d) spot promujący możliwości i/lub efekty wsparcia przedsiębiorczości i samozatrudnienia (dotacje na założenie własnej firmy), w ramach RPO WSL. e) spot promujący możliwości i/lub efekty wsparcia w postaci bezpłatnych szkoleń zawodowych dla dorosłych. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany szczegółowej tematyki spotów, co zostanie ostatecznie ustalone z Wykonawcą na etapie pracy nad scenariuszami. Zmiana może wynikać z konieczności dostosowania się do realnej dostępności danych form wsparcia w ramach RPO WSL i bieżących potrzeb informacyjno-promocyjnych. 3. Przygotowanie co najmniej 2 propozycji treści roboczych do każdego z 5 spotów (łącznie min. 10 propozycji). 4. Nagranie 5 spotów radiowych o długości 30 sekund; nagrania do akceptacji Zamawiającego. 5. Zapewnienie do nagrań minimum 3 lektorów i odpowiedniej oprawy muzycznej - do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zapewni wybór z co najmniej 6 głosów lektorskich i co najmniej 10 podkładów muzycznych. 6. Opracowanie mediaplanu. 7. Łącznie 1100-krotna emisja 5 spotów radiowych. Zakłada się równomierną emisję każdego z 5 rodzajów spotów, tj. po 220 emisji. 8. Wykonawca w ramach zapłaty za wykonaną usługę na zasadzie wyłączności udzieli Zamawiającemu rocznej licencji na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB). 9. Wydanie przez Wykonawcę oświadczenia o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem, podpisanego przez osobę/osoby upoważnione oraz przekazanie metryczek spotów radiowych. 10. Przekazanie nagranych spotów w wersji elektronicznej (formacie MP3 lub innym - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym) oraz nagranych na płycie CD/DVD lub innym nośniku ustalonym z Zamawiającym. V. Szczegółowe założenia dotyczące emisji spotów: 1. Usługa obejmuje łącznie 1100 emisji 5 spotów radiowych, w tym: a) 220 emisji 1 spotu promującego możliwości i/lub efekty wsparcia dla przedsiębiorstw (wymienionego w poz. IV, pkt 1 a) w maksymalnie 4 regionalnych lub lokalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej: właściciele firm, dyrektorzy, wolne zawody oraz pracownicy umysłowi wynosi co najmniej: o dla regionu obejmującego byłe woj. katowickie: minimum 8,5% - 55 emisji, o dla regionu obejmującego byłe woj. częstochowskie: minimum 8,3 % - 55 emisji, o dla regionu obejmującego byłe woj. bielskie: minimum 6,7% - 55 emisji, o dla Okręgu Rybnickiego: minimum 5,9 % - 55 emisji b) 880 emisji 4 spotów ( wymienionych w poz. IV, pkt 1, lit. b) - e)) promujących wsparcie w ramach RPO WSL w maksymalnie 4 lokalnych lub regionalnych stacjach radiowych nadających w woj. śląskim, których zasięg dzienny zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: październik 2019 - marzec 2020 w grupie docelowej: osoby w wieku 25-65 lat, wynosi co najmniej: o dla regionu obejmującego byłe woj. katowickie: minimum 6,3% - 220 emisji, o dla regionu obejmującego byłe woj. częstochowskie: minimum 7,3% - 220 emisji, o dla regionu obejmującego byłe woj. bielskie: minimum 5% - 220 emisji, o dla Okręgu Rybnickiego: minimum 5,2 %- 220 emisji 2. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz. Emisje w dni powszednie w godzinach 6.00 - 18.00, w weekendy w godzinach 8.00-16.00, minimum 5 spotów dziennie, równomierne rozłożenie emisji w całym tygodniu. 3. Proponowane stacje radiowe mogą się powtarzać pod warunkiem, że spełniają kryterium minimalnego progu słuchalności w danej grupie docelowej. 4. Proponowane stacje radiowe będą weryfikowane na podstawie raportu z badań słuchalności radiowej Radio Track, który stanowi załącznik do SIWZ. Stacje radiowe należy wybrać spośród tych, które spełniają minimalny wskaźnik słuchalności radiowej wskazany w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Stacja radiowe proponowane dla poszczególnych regionów mogą się powtarzać pod warunkiem spełnienia warunku minimalnej słuchalności radiowej. VI. Termin realizacji usługi: od podpisania umowy do 18 grudnia 2020 r. Przewiduje się emisję spotów w okresie około 4 do 8 tygodni zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem w okresie od zaakceptowania nagrań przez Zamawiającego do 13 grudnia 2020 r. Wykonawca dostarczy oświadczenie o emisji spotów zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem podpisanym przez osobę/osoby upoważnione, metryczki spotów radiowych oraz spoty nagrane w wersji elektronicznej (formacie MP3 lub innym - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym) i na płycie CD/DVD lub innym nośniku ustalonym z Zamawiającym w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia emisji, tj. najpóźniej do 18 grudnia 2020 r. VII. Szczegółowe założenia dotyczące współpracy podczas realizacji usługi: 1. Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. scenariusze, media plany i nagrania oraz ich akceptacja). 2. Spoty zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do akceptacji mediaplan w ramach kampanii. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany mediaplanu ze względu na konieczność dostosowania emisji do aktualnie trwających rekrutacji do projektów - po uzgodnieniu z Wykonawcą. 4. Spoty zostaną wyemitowane po uzyskaniu zgody Zamawiającego na ich emisję w zaproponowanej formie oraz treści. 5. Wykonawca przekaże propozycje scenariuszy spotów w terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania materiałów źródłowych przez Wykonawcę. Zamawiający zaakceptuje przekazane scenariusze lub naniesie uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. Wykonawca wprowadzi ewentualne uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji nagrania spotów w terminie 7 dni roboczych od dnia akceptacji scenariuszy. Zamawiający zaakceptuje przekazane nagrania lub naniesie uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. Wykonawca wprowadzi ewentualne uwagi w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania. 7. Wykonawca przekaże wszystkie nagrania w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym. 8. Wszystkie wyemitowane nagrania będą zawierały odpowiednią informację o współfinansowaniu ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z dokumentem "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji". Dokładna treść informacji zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zapewni Wykonawcy materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz grup docelowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014-2020) na potrzeby kreacji scenariuszy. 10. Zapłata nastąpi na podstawie faktury w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem (wymagany jest podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz pieczątka), metryczek spotów oraz nagranych spotów w wersji elektronicznej oraz na płycie CD/DVD lub innym nośniku ustalonym z Zamawiającym. 11. Wykonawca zapewni następujący personel: o Koordynatora - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi; o Copywritera - co najmniej dwie osoby odpowiedzialne za opracowanie scenariuszy spotów radiowych; o Lektorów - co najmniej trzech różnych lektorów do realizacji nagrań - do akceptacji Zamawiającego. Ostateczna liczba lektorów wykorzystanych do nagrań spotów będzie zależała od zaakceptowanych scenariuszy. VIII. Licencja: Wykonawca w ramach zapłaty za wykonaną usługę na zasadzie wyłączności udzieli Zamawiającemu rocznej licencji na wyprodukowane spoty na następujące pola eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (m.in. płyty CD/DVD, pamięć USB).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 92.20.00.00 - (2) Usługi radiowe i telewizyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kampania radiowa promująca działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18952.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Eurozet Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23310.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 45% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kampania radiowa promująca działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35825.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Eurozet Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44064.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.