eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni jezdni oraz chodnika w ciągu ul. Chłodnej w Sosnowcu na odcinku około 90 m.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-12

Ogłoszenie nr 510192488-N-2019 z dnia 12-09-2019 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni jezdni oraz chodnika w ciągu ul. Chłodnej w Sosnowcu na odcinku około 90 m.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577481-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni jezdni oraz chodnika w ciągu ul. Chłodnej w Sosnowcu na odcinku około 90 m.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP61/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni jezdni oraz chodnika w ciągu ul. Chłodnej w Sosnowcu na odcinku około 90 m. 2. Stan istniejący: 2.1. Aktualny stan techniczny nawierzchni jezdni oraz chodnika Obecny stan techniczny nawierzchni na przedmiotowym odcinku jezdni jest niedostateczny. Powierzchnia jezdni jest nierówna, występują miejscowe niewielkie zapadnięcia nawierzchni. Komunikacja pieszych odbywa się po chodniku, który wykonany jest tylko na fragmencie przedmiotowego remontu. Nawierzchnia jezdni wykonana jestz prefabrykowanych elementów betonowych typu trylinka, a nawierzchnia chodnika z płytek betonowych. W zakresie jezdni znajdują się dwie studnie kanalizacji ogólnospławnej oraz jeden wpust drogowy. Powyższe elementy infrastruktury kanalizacyjnej wymagają regulacji wysokościowej. 2.2. Układ komunikacyjny: Ulica Chłodna na odcinku objętym opracowaniem obsługuje ruch lokalny, generowany w głównej mierze przez mieszkańców. 2.3. Odwodnienie Ulica Chłodna na przedmiotowym zakresie, odwadniana jest za pomocą jednego wpustu drogowego, podłączonego przykanalikiem do istniejącej kanalizacji ogólnospławnej. 3. Założenia remontowe Przedmiotowe zadanie ma na celu poprawę stanu technicznego jezdni ul. Chłodnej oraz zapewnienie bezpiecznego poruszania się pieszych poprzez wykonanie chodnika w całym zakresie drogi. W ramy całego zadania wchodzi wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni jezdni oraz chodnika oraz wymiana i regulacja elementów urządzeń sieci kanalizacyjnej, w szczególności: 3.1. Rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni, chodnika oraz krawężników wraz z wykonaniem korytowania na długości około 90 m. 3.2. Wymiana wpustu ulicznego oraz przykanalika zgodnie z poniższymi wytycznymi, 3.3. Wymiana dwóch włazów kanalizacyjnych oraz wykonanie robót zgodnie z poniższymi wytycznymi, 3.4. Wymiana jednej skrzynki ulicznej zasuwy wodociągowej, 3.5. Wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego na szerokości jezdni oraz chodnika. 3.6. Ułożenie nowej nawierzchni jezdni oraz chodnika wraz z ułożeniem nowych krawężników drogowych oraz obrzeży. 3.7. Utylizacja materiałów powstałych w trakcie prowadzenia prac, 3.8. Uporządkowanie terenu. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT: Ad.3.1.Wykonać demontaż i utylizację istniejącej nawierzchni jezdni oraz chodnika. W ramach wymiany podbudowy, należy w pierwszej kolejności wykonać korytowanie na głębokość 20 cm. Utylizacja materiału z rozbiórki nawierzchni oraz wykonanego korytowania, znajduje się po stronie Wykonawcy. Protokół z przeprowadzonej utylizacji materiału należy przedstawić Zamawiającemu do wglądu. Całkowita długość nawierzchni do demontażu oraz wykonania korytowania wynosi około 90 m. Ad.3.2.Dokonać wymiany jednego istniejącego wpustu ulicznego wraz z regulacją, oraz wymiany przykanalika o długości 5 m, na nowy o średnicy 200 mm z rur PCV. Wpięcie nowego przykanalika należy wykonać jako przejście szczelne. Zakres robót: - wykonanie wykopów do istniejącej infrastruktury kanalizacyjnej, - demontaż żeliwnego wpustu ulicznego, - demontaż osadnika betonowego, - montaż kompletnej studni ściekowej fi 500 mm z osadnikiem i syfonem, wyposażonych w żeliwny wpust jezdniowy klasy D400 o wymiarach 390x590 mm, - regulacja pionowa, - zasypanie wykopów, - uzupełnienie podbudowy tłuczniowej do poziomu górnej powierzchni podbudowy Zakres robót związanych z wymianą przykanalika o długości 5 m: - wykonanie wykopów do istniejącej infrastruktury kanalizacyjnej, - demontaż kanału, - montaż odcinka kanału z rur PCV łączonych na wcisk DN 200 mm, - obsypka rury piaskiem na wysokość 10 cm ponad ścinkę rury, - zasypanie wykopów, - uzupełnienie podbudowy tłuczniowej do poziomu górnej powierzchni podbudowy. Ad.3.3.Dokonać regulacji dwóch studni kanalizacyjnych do niwelety nowej nawierzchni drogi za pomocą kręgów żelbetowych oraz zaopatrzyć studnie kanalizacyjne w pokrywy nastudzienne oraz wymienić włazy wraz z montażem pierścieni odciążających i elementami koniecznymi do prawidłowego montażu. Przy wymianie należy zastosować pokrywę nastudzienną klasy D400. W zakresie robót należy: - wykonać wykopy do istniejącej infrastruktury kanalizacyjnej, - przeprowadzić demontaż włazów nastudziennych wraz z betonową istniejącą pokrywą studni, - wykonać montaż pierścienia odciążającego oraz wszystkich elementów dodatkowych koniecznych do prawidłowego montażu, - wykonać montaż pokrywy nastudziennej klasy D400, - zasypanie wykopów, - uzupełnienie podbudowy tłuczniowej do poziomu górnej powierzchni podbudowy. Ad.3.4.Wymiana jednej skrzynki ulicznej zasuwy wodociągowej, z posadowieniem jej w sposób trwały. Ad.3.5.Przed wykonaniem podbudowy podłoże należy oczyścić ze wszystkich zanieczyszczeń oraz sprawdzić jego cechy geometryczne oraz zagęszczenie. Podłoże pod podbudowę powinno spełniać wymagania: - zagęszczenie Is>1,0 - równość warstwy - nierówności warstwy nie mogą przekraczać 15 mm, - rzędne wysokościowe - zgodnie z dokumentacją projektową z tolerancją ± 20 mm Podłoże należy wykonywać w warstwie o jednakowej grubości, takiej aby jej ostateczna grubość po zagęszczeniu wynosiła min 22 cm dla jezdni oraz 16 cm dla chodnika. Jeżeli podbudowa składa się z więcej niż jednej warstwy kruszywa, to każda warstwa powinna być wyprofilowana i zagęszczona z zachowaniem wymaganych spadkówi rzędnych wysokościowych. Bezzwłocznie po ułożeniu i wyprofilowaniu kruszywa należy przystąpić do jej zagęszczania poprzez wałowanie. Zagęszczenie należy kontynuować do osiągnięcia zagęszczenia Is>1,0. Ad.3.6. Wykonanie nawierzchni jezdni, chodnika oraz montaż krawężników drogowych Ułożenie nowego krawężnika drogowego na ławie betonowej w miejscu wykonanego wcześniejszego demontażu. Krawężniki betonowe posadowić na ławie betonowej klasy C 12/15. Całkowita długość krawężnika drogowego do odtworzenia wynosi około 165 m. Nawierzchnia jezdni oraz chodnika zrealizowana zostanie z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, grubości ok. 3 cm. Wymiary kostek muszą być dostosowane do sposobu układania i siatki spoin oraz umożliwiały wykonywanie warstw o szerokości 1,0, 1,5 i 2,0 m bez konieczności przecinania elementów w trakcie ich wbudowywania w nawierzchnię. Na zewnętrznej krawędzi chodnika należy zastosować obrzeże betonowe, utrzymujące ułożoną krawędź kostki brukowej. Ad.3.7.Utylizacja materiału powstałego w trakcie prowadzenia robót (gruzu betonowego oraz materiałów wykopowych). Protokoły z utylizacji odpadów należy przedstawić Zamawiającemu do wglądu. Ad.3.8.Uporządkowanie terenu przyległego oraz poboczy na szerokość 1,0 m od ułożonego krawężnika. Ubytek ziemi należy uzupełnić. Górną powierzchnię należy wyplantować, zahumusować oraz obsiać mieszanką traw. Górna warstwa ułożonego humusu powinna wynosić min 5 cm. Wysokość krawężników, oraz wysokość zabudowy wymienionych urządzeń sieci wodociągowej do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem robót. 4. Roboty ziemne Przed przystąpieniem do realizacji robót należy zapoznać się z aktualnymi mapami uzbrojenia terenu oraz sposobem zabezpieczenia sieci. W miejscach przecięcia planowanego zakresu robót z sieciami podziemnymi należy wykonać przekopy kontrolne. Prowadzenie robót sprzętem mechanicznym w odległości mniejszej od 2m od sieci zlokalizowanej przekopem kontrolnym oraz sieci widniejącej na planie uzbrojenia terenu jest zabronione. Roboty związane z regulacją oraz wymianą urządzeń sieci kanalizacyjnej należy prowadzić pod nadzorem właścicieli sieci na koszt Wykonawcy. Wykopy powstałe w trakcie prowadzenia prac związanych z regulacją urządzeń oraz wymianą przykanalików należy zasypać piaskiem (zachowując minimalną grubość obsypki wynoszącą 10 cm), układając i zagęszczając warstwami wraz z odtworzeniem warstw konstrukcyjnych istniejącej podbudowy. Roboty zasypowe należy zagęszczać do uzyskania stopnia zagęszczenia Id=1,0. 5. Aktualne wymagania wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - dokonania wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia, - wykonania we własnym zakresie, w obrębie inwestycji, monitoringu istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanej z funkcjonowaniem dróg oraz sporządzenia oceny stanu technicznego (wykonanie przekopów kontrolnych, otwarcia urządzeń) - fakultatywne opracowanie projektów zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia terenu, kolidującego z robotami, - zrealizowania powierzonych robót zgodnie ze sztuką budowlana, obowiązującymi przepisami. 6. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. 7. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. 8. Cena oferty powinna zawierać w szczególności: - koszty związane z realizacją robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, w tym koszty materiałów głównych oraz pomocniczych, - koszt robót przygotowawczych (zorganizowania zaplecza budowy, dozoru budowy, ochrony) oraz koszty robót tymczasowych, - koszty nadzoru właścicieli sieci, wynikających z wywiadów branżowych, Załączniki: - Przedmiar robót - Specyfikacja techniczna

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45233253-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105125.13
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Walasek patryk Zakład uslugowy "JAMPICH"
Email wykonawcy: jampich@onet.pl
Adres pocztowy: Ostrogórska 32
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105125.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105125.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148833.42
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105125.13
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Walasek Patryk Zakład Usługowy JAMPICH
Email wykonawcy: jampich@onet.pl
Adres pocztowy: Ostrogórska 32
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105125.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105125.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148833.42
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.