eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › SUKCESYWNE DOSTAWY GRYZONI I PTAKÓW, OWADÓW DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-12

Ogłoszenie nr 510191920-N-2019 z dnia 12-09-2019 r.

ZOO Wrocław Sp. z o. o.: SUKCESYWNE DOSTAWY GRYZONI I PTAKÓW, OWADÓW DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579874-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ZOO Wrocław Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 21125219000000, ul. ul. Wróblewskiego 42374, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 483 024, e-mail zamowienia@zoo.wroc.pl, faks 713 483 768.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.wroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SUKCESYWNE DOSTAWY GRYZONI I PTAKÓW, OWADÓW DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4/PN/D/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gryzoni i ptaków oraz owadów karmowych do ZOO Wrocław Sp. z o.o. w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2020 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej maksymalną wartość umowy brutto w zależności od tego co nastąpi wcześniej. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Zadanie Przedmiot dostaw Ilość Jedn. 1 Mysz żywa dorosła (20-25g) 5200 szt. Mysz mrożona dorosła (20-25g) 41480 szt. Szczur przylądkowy żywy Mastomyscoucha (100 + 20g) 1300 szt. Szczur przylądkowy mrożony Mastomyscoucha (100 + 20g) 1252 szt. Szczur karmowy żywy (150g) 1040 szt. Szczur karmowy żywy duży (250-300g) 1040 szt. Szczur karmowy mrożony (85g) 679 szt. Szczur karmowy mrożony (150g) 1704 szt. Szczur karmowy mrożony (200-250g) 3852 szt. Szczur karmowy mrożony duży (250-300g) 3948 szt. Kawia domowa żywa dorosła (800-1200g) 520 szt. Kawia domowa mrożona dorosła (800-1200g) 2670 szt. Chomikdorosłe żywy (25-85g) 520 szt. Chomikdorosły mrożony (25-85g) 1981 szt. Koszatniczka żywa (180-220g) 520 szt. Koszatniczka mrożona (180-220g) 936 szt. Myszoskoczek żywy (100 + 10g) 520 szt. Myszoskoczek mrożony (100 + 10g) 150 szt. Oseski myszy mrożone białe (5-6g) 7800 szt. Oseski szczurze mrożone 5-6 g 13000 szt. Noworodki mysie żywe 1-dniowe (1-1,5g) 5200 szt. Noworodki mysie mrożone 1 dniowe (1-1,5g) 31200 szt. Przepiórki dorosłe mrożone 2405 szt. Przepiórki dorosłe żywe 624 szt. Noworodki szczura przylądkowego żywe (1,5-2g) 2600 szt. Noworodki szczura żywe 5-6g 2600 szt. Królik młody mrożony (350-450g) 1560 szt. 2 Mącznik młynarek - larwa 1300 litr Drewnojad - larwa 1000 litr Świerszcze dorosłe 700 litr Świerszcze drobne (2 - 5 mm) 78 litr Szarańcza dorosła 70200 szt. Szarańcza młoda 7800 szt. Muszka owocowa Drosophilamelanogaster 250 op. Muszka owocowa Drosophilahydei 150 op. Żuk hawajski 100 op. Skoczogonki 100 op. MuchaHermetia - larwa 15 op. Mszyca grochowa 50 op. 2. Podane przez Zamawiającego ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu o max. 20% wartości zamówienia dla każdej części z zachowaniem cen jednostkowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. 3. Ww. dostawy będą realizowane w asortymencie, w ilościach wskazanych każdorazowo w bieżących zamówieniach składanych drogą elektroniczną w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4. Dostawy realizowane będą transportem i na koszt Wykonawcy do Magazyny Zamawiającego w godzinach porannych , nie później niż do godz. 9.00. 5. Za dostarczoną i odebraną każdorazowo część towaru Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność wyliczoną w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w ofercie. Płatności będą dokonywane przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od daty doręczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo - odbiorczy podpisany przez obie strony.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03142000-8


Dodatkowe kody CPV: 03312000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: DOSTAWA GRYZONI I PTAKÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 397771.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SZCZAŁUBA BOGDAN PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO--HANDLOWO-USŁUGOWE GRYZPOL
Email wykonawcy: gryzpol@wp.pl
Adres pocztowy: JURYSZEWO 14
Kod pocztowy: 09-410
Miejscowość: PŁOCK
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 429035.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 429035.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 429035.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: DOSTAWA OWADÓW KARMOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 178431.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA FROG BARBARA RAWECKA
Email wykonawcy: brawecka@gmail.com
Adres pocztowy: Sztormowa 14A
Kod pocztowy: 58-521
Miejscowość: JEŻÓW SUDECKI
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 164711.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 164711.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164711.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.