eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Maleniecka › Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 1 951 710,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 082 346,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 869 364,00 zł.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-02

Ogłoszenie nr 510191413-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.

Urząd Gminy Ruda Maleniecka: Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 1 951 710,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 082 346,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 869 364,00 zł.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575875-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Ruda Maleniecka, Krajowy numer identyfikacyjny 12328470000000, ul. Ruda Maleniecka , 26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, e-mail jolanta.orman@rudamaleniecka.pl, faks 0-41 373 13 41.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie przez Gminę Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 1 951 710,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 082 346,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 869 364,00 zł.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Ruda Maleniecka kredytu długoterminowego w wysokości 1 951 710,00 zł (słownie: jeden milion dziewięćset pięćdziesiąt jeden tysięcy siedemset dziesięć złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 082 346,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 869 364,00 zł. Kredyt zostanie uruchomiony w transzach na rachunek bankowy Gminy w BS Przedbórz o/Ruda Maleniecka Nr 82 8988001 0040 0403 5190 0003 w następujących terminach: I transza do 05.10.2020 r. - 200 000,00 zł, II transza do 27.11.2020 r. - 800 000,00 zł, III transza do 28.12.2020 r. - 951 710,00 zł. bez konieczności składania dodatkowego wniosku przez Zamawiającego. Źródłem spłaty będą wpływy z dochodów własnych Gminy Ruda Maleniecka. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w 40 ratach kwartalnych w terminie do końca każdego kwartału począwszy od 31 marca 2021 r. do 31 grudnia 2030 r. Pierwsza rata kwartalna wynosi 48 900,00 zł, a każda następna wynosi 48 790,00 zł. Okres karencji w spłacie rat kapitałowych - do 31 marca 2021 r. Harmonogram spłat rat kredytu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych, od wykorzystanego kredytu, począwszy od miesiąca uruchomienia kredytu. Termin spłaty odsetek przypada w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego. W przypadku, gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu (bądź odsetek) przypadają w dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 196797.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Przedborzu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mostowa 31
Kod pocztowy: 97-570
Miejscowość: Przedbórz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100313.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100313.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161009.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.