To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-10
Ogłoszenie nr 510190257-N-2019 z dnia 10-09-2019 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Opolu: ,,Wykonanie monitoringów przyrodniczych w opolskich obszarach Natura 2000 w latach 2019 - 2020".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 589633-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 16022131700000,
ul. Firmowa
1,
45-594
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 45 26 230, e-mail
zampub.opole@rdos.gov.pl, faks
77 45 26 231.
Adres strony internetowej (url): http://opole.rdos.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Wykonanie monitoringów przyrodniczych w opolskich obszarach Natura 2000 w latach 2019 - 2020".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOF.261.1.104.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: Monitoring w obszarze Natura 2000 Szumirad PLH160020 w części pokrywającej się z RP Smolnik siedlisko: 91EO. 2. Monitoring siedliska należy przeprowadzić w płatach siedliska w obrębie wydzieleń leśnych wymienionych w załączniku nr 7 do zarządzenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Opolu z dnia 4 sierpnia 2014 r. w sprawie ustanowienia planu ochrony dla rezerwatu przyrody "Smolnik", tj.: 02-21-3-18-62-m, 02-21-3-18-64- b, 02-21-3-18-64-d. 3. Monitoring należy prowadzić zgodnie z metodyką monitoringu siedlisk przyrodniczych opracowaną na potrzeby Państwowego Monitoringu Środowiska, dostępną na stronie Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska pod adresem: http://siedliska.gios.gov.pl/pl/publikacje /przewodniki-metodyczne. Część II: Monitoring w obszarze Natura 200 Dolina Małej Panwi PLH160008 siedlisk 91D0, 91E0. 4. Monitoring należy prowadzić zgodnie z metodyką monitoringu siedlisk przyrodniczych opracowaną na potrzeby Państwowego Monitoringu Środowiska, dostępną na stronie Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska pod adresem: http://siedliska.gios.gov.pl /pl/publikacje/przewodniki-metodyczne. Monitoringiem należy objąć płaty siedliska 91E0 w granicach następujących działek ewidencyjnych i wydzieleń leśnych: 02-14-3-03-411 -f, 02-14-3-03-412 -f,02-14-3-03-412 -i, 02-14-3-03-413 -h, 02-14-3-03-414 -i, 02-14-3-03-351 -f, 02-14-3-03-351 -g, 02-14-3-03-385 -b, 02-14-3-08-4 -b, 02-14-3-03-385 -j, 161103_4.0039.1395, 161107_4.0094.AR_3.747, 161107_4.0094.AR_3.748, 161107_4.0094.AR_3.749, 161107_5.0092.AR_1.56, 161107_5.0092.AR_1.57, 161107_5.0092.AR_1.58. Monitoringiem należy objąć płaty siedliska 91D0 w granicach następujących wydzieleń leśnych: 02-14-3-02-438 -h, 02-14-3-02-438A -g, 02-14-3-02-427 -j, 02-14-3-02-428 -j, 02-14-3-02-428 -k, 02-14-3-02-426 -k, 02-14-3-02-427 -h, 02-14-3-02-427 -l, 02-14-3-02-427 -m.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90710000-7
Dodatkowe kody CPV: 90712400-5, 90711500-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Monitoring w obszarze Natura 2000 Szumirad PLH160020 w części pokrywającej się z RP Smolnik siedlisko: 91EO. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2240
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kamil Kulpiński, Anna Tyc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2240
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Monitoring w obszarze Natura 2000 Dolina Małej Panwi PLH160008 siedlisk 91D0, 91E0. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6400
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kamil Kulpiński, Anna Tyc
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.