eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz sal konferencyjnych wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w budynku MNiSW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-30

Ogłoszenie nr 510189491-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego: Remont pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz sal konferencyjnych wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w budynku MNiSW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549415-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540121491-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Krajowy numer identyfikacyjny 14053315600000, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48225292740, e-mail przetargi@mnisw.gov.pl, faks +48225292780.
Adres strony internetowej (url): https://www.gov.pl/web/nauka
Adres profilu nabywcy: https://mnisw.ezamawiajacy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz sal konferencyjnych wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej w budynku MNiSW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BDG.WZP.2710.4.2020.7.MW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wykaz robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie remontu pomieszczeń biurowych oraz ciągów komunikacyjnych, obejmuje: 1) roboty przygotowawcze: 2) gruntowanie podłoży (ściany i sufity) preparatami gruntującymi; 3) wykonanie gładzi gipsowych (ściany, sufity); 4) wykonanie powłok malarskich, dwukrotne malowanie farbami dyspersyjnymi (emulsyjnymi lub lateksowymi) ścian i sufitów; 5) zabudowa szaf wnękowych z płyty meblowej; 6) ułożenie nowej wykładziny podłogowej i nowych cokołów przyściennych; 7) uporządkowanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w pokojach wraz z montażem nowych koryt kablowych; 8) montaż nowego osprzętu elektrycznego i teletechnicznego, pomiary, oznakowanie gniazd i łączników w pomieszczeniach; 9) montaż kratek wentylacyjnych i podłączenie do istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej oraz w razie potrzeby wykucie nowych otworów wentylacyjnych; 10) odnowienie i pomalowanie farbą olejną parapetów; 11) wyczyszczenie skrzydeł okiennych i drzwiowych oraz parapetów z wcześniejszych zabrudzeń powstałych podczas malowania pomieszczeń. 2. Wykaz robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie remontu sal konferencyjnych, obejmuje: 1) roboty przygotowawcze; 2) gruntowanie podłoży (ściany i sufity) preparatami gruntującymi; 3) wykonanie gładzi gipsowych (ściany, sufity); 4) wykonanie powłok malarskich, dwukrotne malowanie farbami dyspersyjnymi (emulsyjnymi lub lateksowymi) ścian i sufitów; 5) zabudowa szaf wnękowych z płyty meblowej; 6) ułożenie nowej wykładziny dywanowej i nowych cokołów przyściennych; 7) uporządkowanie starych instalacji elektrycznych i teletechnicznych w salach konferencyjnych; 8) montaż nowego osprzętu elektrycznego i teletechnicznego, pomiary, oznakowanie gniazd i łączników w salach; 9) montaż sufitów podwieszonych; 10) montaż ścianek gipsowo - kartonowych na stelażu z wypełnieniem wełną mineralną; 11) wycięcie otworów w posadzce (na floorboksy) i montaż floorboksów; 12) wymiana drzwi; 13) wykonanie otworów w stropach i ścianach do prowadzenia kanałów wentylacyjnych. 3. Wykaz robót, stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie wykonania wentylacji mechanicznej sal konferencyjnych w budynku MNiSW, obejmuje: 1) zabezpieczenie na czas wykonywania robót wentylacyjno-instalacyjnych pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych; 2) osadzenie wyrzutni i krat nawiewnych oraz wyrzutowych; 3) podwieszenie kanałów wentylacyjnych do stropu; 4) wygłuszenie kanałów wentylacyjnych; 5) montaż central wentylacyjnych z pełna automatyką i układami sterującymi; 6) montaż klap pożarowych; 7) montaż niezależnego układu chłodzenia central wentylacyjnych; 8) montaż tablic rozdzielczych; 9) włączenie ciepła technologicznego w węźle cieplnym; 10) izolacje przewodów ciepła technologicznego; 11) izolacje przewodów gazów technicznych; 12) wykonanie badań szczelności dachu i izolacyjności akustycznej według polskich norm i pod nadzorem odpowiedniego rzeczoznawcy; 13) wykonanie badań szczelności instalacji chłodniczej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Projekcie budowlano/wykonawczym remontu pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych w budynku MNiSW w Warszawie (branża - architektura) - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Projekcie aranżacji wnętrz pomieszczeń konferencyjnych w siedzibie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (architektura wnętrz) - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Projekcie aranżacji wnętrz pomieszczeń konferencyjnych w siedzibie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (instalacje elektryczne) - Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Projekcie aranżacji wnętrz pomieszczeń konferencyjnych w siedzibie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (instalacje sanitarne) - Załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Informacji Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (architektura wnętrz) - - Załącznik nr 5 do SIWZ; 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Projekt remontu pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych w budynku MNiSW w Warszawie (STWiOR) - Załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych (instalacje sanitarne) - Załącznik nr 7 do SIWZ; 8) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - temat: projekt aranżacji wnętrz pomieszczeń konferencyjnych w siedzibie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, faza: Projekt aranżacji wnętrz /prace ogólnobudowlane i remontowe/ (STWiOR) - Załącznik nr 8 do SIWZ; 9) Przedmiar robót - aranżacja wnętrz pomieszczeń konferencyjnych w siedzibie MNiSW (instalacje elektryczne) - Załącznik nr 9 do SIWZ; 10) Przedmiar robót - remont pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych w budynku MNiSW - Załącznik nr 10 do SIWZ; 11) Przedmiar robót - architektura wnętrz (aranżacji wnętrz pomieszczeń konferencyjnych w siedzibie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego) - Załącznik nr 11 do SIWZ; 12) Przedmiar robót - Aranżacja wnętrz sal konferencyjnych w budynku Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie. Instalacja wentylacji mechanicznej - Załącznik nr 12 do SIWZ. UWAGA Przedmiar w zakresie wykonania wentylacji mechanicznej sal konferencyjnych w budynku MNiSW oraz instalacji elektrycznej sal konferencyjnych jest dokumentem pomocniczym, który może służyć jedynie do oszacowania rozmiarów zadania (rozliczenie ryczałtowe). Dla szczegółowej wyceny oferty należy zapoznać się szczegółowo z Projektami Budowlanymi oraz STWiOR. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie nakłady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z Projektami Budowlanymi oraz STWiOR, z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonywania robót. 5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 13 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45432100-5, 45442100-8, 45422100-2, 45421153-1, 45410000-4, 45421146-9, 45331210-1, 45331211-8, 45311200-2, 45300000-0, 45331200-8, 45331220-4, 45262600-7, 45430000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10323462.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 8

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marabud Zakład Remontowo-Budowlany M. Chmielewski i M.Dąbrowski sp. j
Email wykonawcy: biuro@marabud.pl
Adres pocztowy: ul. Kajetańska 9
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6387423.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6387423.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10141639.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.