eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa odczynników chemicznych, materiałów zużywalnych do badań, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-09

Ogłoszenie nr 510189394-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.

"Bionanopark" sp. z o.o.: Dostawa odczynników chemicznych, materiałów zużywalnych do badań, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany w ramach 1 konkursu w ramach Działania 4.1 "Badania naukowe i prace rozwojowe", Poddziałanie 4.1.4 "Projekty aplikacyjne" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020 Umowa nr POIR.04.01.04-00-0058/17 zawarta 29.06.2018 Tytuł projektu : "Projektowanie i wytwarzanie spersonalizowanych implantów medycznych" akronim Custom -ITAP

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537680-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Bionanopark" sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 47321432900000, ul. Dubois 114/116, 93-465 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 844 444, e-mail przetargi@bionanopark.pl, faks 426 845 000.
Adres strony internetowej (url): www.bionanopark.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Podmiot prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników chemicznych, materiałów zużywalnych do badań, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BNP/ZP-3/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, materiałów zużywalnych do badań, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D objęta Projektem współfinansowanym w ramach 1 konkursu w ramach Działania 4.1 "Badania naukowe i prace rozwojowe", Poddziałanie 4.1.4 "Projekty aplikacyjne" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020 na podstawie Umowy nr POIR.04.01.04-00-0058/17 zawartej 29.06.2018 Tytuł projektu : "Projektowanie i wytwarzanie spersonalizowanych implantów medycznych" akronim Custom -ITAP. Przedmiot zamówienia podzielony został na jedenaście Części, tj.: 1. Część nr 1 obejmuje dostawę odczynników chemicznych do badań genotoksyczności określoną w Załączniku nr 1A.1. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 2. Część nr 2 obejmuje dostawę materiałów zużywalnych do badań genotoksyczności określoną w Załączniku nr 1A.2. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 3. Część nr 3 obejmuje dostawę odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych do oznaczania ilości drobnoustrojów na implantach po procesie sterylizacji określoną w Załączniku nr 1A.3. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 4. Część nr 4 obejmuje dostawę odczynników chemicznych do oznaczania ilości drobnoustrojów na implantach po procesie sterylizacji określoną w Załączniku nr 1A.4. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 5. Część nr 5 obejmuje dostawę odczynników chemicznych do oznaczania ilości drobnoustrojów na implantach po procesie sterylizacji określoną w Załączniku nr 1A.5. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 6. Część nr 6 obejmuje dostawę materiałów do wydruków 3D modeli implantów określoną w Załączniku nr 1A.6. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 7. Część nr 7 obejmuje dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Indywidualnych Implantów Medycznych określoną w Załączniku nr 1A.7. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 8. Część nr 8 obejmuje dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Indywidualnych Implantów Medycznych określoną w Załączniku nr 1A.8. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 9. Część nr 9 obejmuje dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Indywidualnych Implantów Medycznych określoną w Załączniku nr 1A.9. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 10. Część nr 10 obejmuje dostawę linii komórkowych i materiałów do hodowli komórkowych określoną w Załączniku nr 1A.10. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 11. Część nr 11 obejmuje dostawę odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych do badań cytotoksyczności określoną w Załączniku nr 1A.11. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści Załączników do SIWZ wskazanych powyżej, a także w treści wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696300-8


Dodatkowe kody CPV: 33696500-0, 33793000-5, 38000000-5, 38437000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych do badań genotoksyczności

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dot. Części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w Części nr 1 została złożona jedna oferta przez firmę HURT-CHEM Hurtownia Odczynników Chemicznych Piotr Bartocha, Duchnice, ul. Boczna 10, 05-850 Ożarów Mazowiecki, która została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, gdyż jej treść nie odpowiadała treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z odrzuceniem oferty ww. Wykonawcy jedynej złożonej na przedmiot zamówienia określony w Części nr 1 uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w ww. Części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa materiałów zużywalnych do badań genotoksyczności

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie dot. Części 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w myśl, którego postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu w Części nr 2 zostały złożone dwie oferty przez firmy: BIOKOM SYSTEMS M. Sidor Spółka Jawna, ul. Wspólna 3 05-090 Janki oraz POLGEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka komandytowa, ul. Puszkina 80 92-516 Łódź. W ramach posiadanych uprawnień Zamawiający ma możliwość kontrolowania swoich czynności i w razie wątpliwości (czy to na skutek własnych przemyśleń, czy też powiadomienia przez Wykonawcę), poza niewielkimi wyjątkami może wycofać się z podjętej decyzji i powtórzyć daną czynność. Korygowanie własnych błędów przez Zamawiającego ma duże znaczenie dla procedury, zwłaszcza w postępowaniach o wartości poniżej progów unijnych, gdzie możliwość wnoszenia odwołań do Krajowej Izby odwoławczej jest ograniczona do kilku tylko przypadków Zgodnie z orzecznictwem Krajowej Izby Odwoławczej Zamawiający może sam unieważnić wcześniej dokonane czynności: wyboru oferty, wykluczenia z postępowania Wykonawcy, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania.W związku z awarią urządzenia InCell 2000 firmy GE Healthcare zaistniała konieczność unieważnienia czynności dokonanej w dniu 08 lipca 2019 r. polegającej na odrzuceniu oferty firmy POLGEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka komandytowa złożonej w niniejszym postępowaniu na przedmiot zamówienia określony w Części nr 2 na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, z uwagi na stwierdzoną wówczas okoliczność, że jej treść nie odpowiadała treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zgodnie z doktryną, jak i orzecznictwem Krajowej Izby Odwoławczej pod pojęciem niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy kryje się każde uchybienie przepisom ustawy Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających. Musi to być przy tym uchybienie na tyle poważne, że umowa w sprawie zamówienia publicznego zawarta w następstwie procedury dotkniętej tym uchybieniem podlegałaby unieważnieniu. W zaistniałej sytuacji Zamawiający sporządzając treść SIWZ ustalił trzy kryteria oceny ofert złożonych na przedmiot zamówienia określony w Części nr 2, a mianowicie: A) Cena ofertowa brutto (C) 50%; B) Termin wykonania zamówienia (T) 10%; C) Zmienność dna płytki (Z) 40%. W pkt. 13.2.1.C) SIWZ Zamawiający przedstawił metodykę oraz sposób oceny ofert w kryterium "Zmienność dna płytki (Z)". Sporządzając treść SIWZ oraz formułując kryteria oceny ofert w Części nr 2 Zamawiający nie miał jednak wiedzy, że urządzenie InCell 2000 firmy GE Healthcare, dla którego miała być określana kompatybilność każdej z dostarczonych przez Wykonawców płytek za pomocą oprogramowania dedykowanego do ww.urządzenia wykazuje wadliwe działanie. Istnieje prawdopodobieństwo, że niesprawność urządzenia wpłynęła na wyniki uzyskane w trakcie oceny przez Zamawiający kompatybilności próbek płytek hodowlanych testowych 12- dołkowych Corning/3513 oraz 24 - dołkowych Corning/3526 przekazanych przez firmę POLGEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka komandytowa - stąd decyzja Zamawiającego o unieważnieniu czynności odrzucenia oferty ww. Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, co zostało potwierdzone podczas próby oceny płytek testowych przekazanych przez firmę BIOKOM SYSTEMS M. Sidor Spółka Jawna. Awaria urządzenia InCell 2000 firmy GE Healthcare - z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego jest niemożliwa do usunięcia. Tym samym w zaistniałych okolicznościach nie ma możliwości prawidłowego dokonania oceny ofert, złożonych na przedmiot zamówienia określony w Części nr 2 wg wskazanych w treści SIWZ kryteriów. W aktualnej sytuacji brak możliwości obiektywnego porównania i oceny ofert jest uchybieniem, które niewątpliwie ma wpływ na wynik postępowania, co stosownie do przepisu art. 146 ust. 6 ustawy przyznaje Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych uprawnienie do wystąpienia o unieważnienie ewentualnie zawartej umowy, powodując jednocześnie konieczność unieważnienia prowadzonego przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Powyższa wada jest niemożliwa do usunięcia z uwagi na fakt, że na tym etapie postępowania Zamawiający nie może dokonać zmiany kryteriów oceny ofert wskazanych w treści SIWZ. Należy stwierdzić, że zaistniały wszystkie przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych do oznaczania ilości drobnoustrojów na implantach po procesie sterylizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10829.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HURT-CHEM Hurtownia Odczynników Chemicznych Piotr Bartocha
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Duchnice ul. Boczna 10
Kod pocztowy: 05-850
Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12979.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12979.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12979.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych do oznaczania ilości drobnoustrojów na implantach po procesie sterylizacji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych do oznaczania ilości drobnoustrojów na implantach po procesie sterylizacji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa materiałów do wydruków 3D modeli implantów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Indywidualnych Implantów Medycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 7 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Indywidualnych Implantów Medycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 8 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Pracowni Indywidualnych Implantów Medycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 9 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dostawa linii komórkowych i materiałów do hodowli komórkowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w Części nr 10 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. do godz.9:00, 27 maja 2019 r. nie wpłynęły żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych do badań cytotoksyczności

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1784.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIOKOM Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Sp. k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wspólna 3
Kod pocztowy: 05-090
Miejscowość: Janki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1847.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1847.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1847.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.