To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-09
Ogłoszenie nr 510189380-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.
Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki: Wdrożenie e-usług bibliotecznych w placówkach bibliotecznych objętych projektem wraz ze wspólnym modułem integrującym biblioteki w ramach projektu "Moja e-bibliotek@ liderem informatyzacji na Mazowszu" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Wzrost e-potencjału Mazowsza, Działanie 2.1 - E-usługi, Poddziałanie 2.1.1 - E-usługi dla Mazowsza. Projekt z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
W ramach projektu "Moja e-bibliotek@ liderem informatyzacji na Mazowszu" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Wzrost e-potencjału Mazowsza, Działanie 2.1 - E-usługi, Poddziałanie 2.1.1 - E-usługi dla Mazowsza. Projekt z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579282-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540160056-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki ul. 3 Maja 57, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Polska tel. nr +48 22 734-79-03, faks nr +48 22 734-79-08 http://bip-bp.grodzisk.pl Zostaje udzielone pełnomocnictwo Zamawiającemu Wiodącemu tj. Bibliotece Publicznej Gminy Grodzisk Mazowiecki do przeprowadzenia zgodnie z obowiązującymi procedurami wspólnego postępowania i udzielania zamówienia. Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z poźn. zm. ) Zamawiający wspólnie przeprowadzają postępowanie i udzielają zamówienia. 1.2. Na podstawie § 2 Porozumienia z dn. 15.02.2019 roku z niżej wymienionymi Bibliotekami Partnerskimi/Zamawiającymi
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 14017017900000,
ul. 3 Maja
57,
05-825
Grodzisk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 734 79 03, e-mail
d.olejnik@biblioteka.grodzisk.pl, faks
22 734 79 08.
Adres strony internetowej (url): http://bip-bp.godzisk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Miejską Biblioteką Publiczną w Milanówku z siedzibą przy ul. Spacerowej 4, 05-822 Milanówek, NIP: 5291082300, Gminną Biblioteką Publiczną w Jaktorowie z siedzibą przy ul. Chełmońskiego 4, 96-313 Jaktorów, NIP: 5291616807, Gminną Biblioteką Publiczną w Żabiej Woli z siedzibą przy ul. Warszawskiej 27, 96-321 Żabia Wola, NIP : 5291727234, Miejską Biblioteką Publiczną im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Piastowie z siedzibą przy ul. Warszawskiej 24, 05-820 Piastów, NIP: 5340017462,na st. 2 i 3 SIWZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie e-usług bibliotecznych w placówkach bibliotecznych objętych projektem wraz ze wspólnym modułem integrującym biblioteki w ramach projektu "Moja e-bibliotek@ liderem informatyzacji na Mazowszu" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Wzrost e-potencjału Mazowsza, Działanie 2.1 - E-usługi, Poddziałanie 2.1.1 - E-usługi dla Mazowsza. Projekt z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BP.ZP.271.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji z wielopoziomową akceptacją wydarzeń dla wybranych placówek bibliotecznych (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu, 5) Internetowa rejestracja z elektronicznym obiegiem informacji, 6) Wideorelacje z wydarzeń kulturalnych w bibliotekach, 7) Internetowa baza archiwalnych księgozbiorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 2 - Miejska Biblioteka Publiczna w Milanówku Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Wypożyczanie e-booków, 5) Internetowa rejestracja z elektronicznym obiegiem informacji 6) Internetowa baza archiwalnych księgozbiorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 3 - Gminna Biblioteka Publiczna w Jaktorowie Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Wypożyczanie e-booków, 5) Internetowa rejestracja z elektronicznym obiegiem informacji 6) Internetowa baza archiwalnych księgozbiorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 4 - Gminna Biblioteka Publiczna w Żabiej Woli Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line, 4) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 5) Katalog on-line z personalizacja konta 6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 5 - Miejska Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Piastowie Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Wypożyczanie e-booków, 5) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line, 6) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 7) Internetowa rejestracja z elektronicznym obiegiem informacji 8) Katalog on-line z personalizacja konta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 6 - Biblioteka Publiczna Gminy Nadarzyn Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Wypożyczanie e-booków, 5) Wideorelacje z wydarzeń kulturalnych w bibliotekach / streaming 6) Korepetycje on-line / streaming z funkcją chat on-line 7) Katalog on-line z personalizacja konta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 7 - Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Piaseczno Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line, 5) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Zadanie 8 - Gminna Biblioteka Publiczna w Górze Kalwarii Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line, 5) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 9 - Miejska Biblioteka Publiczna w Mszczonowie Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line, 5) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 10 - Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej w Sierpcu Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Rozliczanie on-line kar za przetrzymywanie/zniszczenie książek, 4) Rezerwacja zbiorów bibliotecznych on-line, 5) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 6) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 11- Miejska Biblioteka w Łomiankach Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Wypożyczanie e-booków, 4) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 5) Katalog on-line z personalizacja konta Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 12- Biblioteka Publiczna Gminy Leszno Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Uzyskiwanie informacji nt. terminu zwrotu 4) Zgłaszanie propozycji zakupu do zbiorów z elektronicznym obiegiem informacji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zadanie 13- Książnica Płocka im. Władysława Broniewskiego Ogólny zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnego portalu bibliotecznego na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającego: 1) Platformę merytoryczną współpracy bibliotekarzy, 2) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 3) Chat on-line dla bibliotekarzy, 4) Forum dla bibliotekarzy z możliwością udostępniania dokumentów, 2. Zaprojektowanie, budowę i wdrożenie wspólnej aplikacji mobilnej na potrzeby wdrożenia e-usług zawierającej: - kalendarzem wydarzeń z możliwością rezerwacji miejsc (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), - funkcję informacyjną tj. będzie można uzyskać informację o każdej z bibliotek biorących udział w zamówieniu (Adres, godziny otwarcia, dane kontaktowe) z możliwością przekierowania na strony internetowe poszczególnych placówek. Aplikacja dostępna dla systemów Android i IOS. 3. Zaprojektowanie, budowę, wdrożenie i modernizacje strony internetowej na potrzeby wdrożenia e-usług dla biblioteki pracującej w Systemie Sowa 2 SQL zawierającej: 1) Kalendarz wydarzeń bibliotecznych z elektronicznym obiegiem informacji (wspólny dla portalu, aplikacji, stron internetowych poszczególnych bibliotek), 2) Chat on-line z bibliotekarzem, 3) Wypożyczanie e-booków, 4) Korepetycje on-line / streaming z funkcją chat on-line Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72413000-8
Dodatkowe kody CPV: 72000000-5, 72421000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
712216.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Geotechnology Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
829197.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Zapewnienie obsady asystentów lekarzy w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym
- Modernizacja dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Żeromskiego 25B w Grodzisku Mazowieckim
- "Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Zondka 6 w Grodzisku Mazowieckim"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania działek sołeckich w miejscowościach: Wólka Grodziska, Wężyk, Władków, Żuków, Odrano-Wola, Chrzanów Duży, Kałęczyn (...)
- "Podniesienie atrakcyjności turystycznej na obszarze LSR poprzez zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w gminie Grodzisk Mazowiecki w miejscowości Kłudzienko"
- Aranżacja wielobranżowa lokalu użytkowego w zakresie gastronomi w budynku Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Sportowej 29
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Aktualizacja oraz serwis techniczny systemów informatycznych
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
- Świadczenie usług wsparcia dla systemu informatycznego SEOD "eKancelaria"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.