To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-09
Ogłoszenie nr 510188962-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych: Rozbudowa informatycznej sieci komputerowej w SPZPS we Włocławku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581587-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540166220-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych, Krajowy numer identyfikacyjny 91033295300000,
ul. ul. Szpitalna
,
87-800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
544 165 397, e-mail
spzps@data.pl, faks
544 165 323.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.wloclawski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa informatycznej sieci komputerowej w SPZPS we Włocławku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZPS/PN/O/08/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa informatycznej sieci komputerowej w SPZPS we Włocławku, obejmująca zakresem: 1. Dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) zgodnie z wyszczególnieniem w dalszej postępowania. 2. Dostawę licencji oprogramowania bazodanowego, z którym w sposób bezproblemowy będzie współpracowało oprogramowanie aplikacyjne. 3. Dostawę niezbędnego sprzętu komputerowego (Serwer, Zestawy komputerowe, serwer NAS z dyskami). 4. Usługi wdrożeniowe oraz wsparcie nad systemem i pracownikami do momentu pełnego uruchomienia systemu, usuwanie na bieżąco błędów oprogramowania, obsługa bieżącej kontroli oddanego do użytkowania systemu. 5. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników (130 osób) Zamawiającego celem prawidłowej obsługi przedmiotu zamówienia, co zostanie potwierdzone protokołem z przeprowadzonego szkolenia. 6. Przeniesienie danych z systemu KS-PPS wykorzystywanego do rozliczeń do nowego systemu z zachowaniem ciągłości rozliczeń. 7. Świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia. I. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE ZWIĄZANE Z OFEROWANYM PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA ORAZ USTALENIA ORGANIZACYJNE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA. 1. Zintegrowany system informatyczny powinien umożliwiać obsługiwanie (rejestracja, edm, e-recepty, e-zwolnienia, e-skierowania, HZiCh): a. Poradni Specjalistycznych Dla Dzieci i Dorosłych, b. Rehabilitacji Ambulatoryjnej (zabiegi), c. Rehabilitacji Leczniczej Dziennej dla Dzieci, d. Oddziału Dziennego Psychiatrycznego, e. Poradni Stomatologicznej. 2. Oferowany System powinien być w pełni zintegrowany na poziomie dostarczonych modułów. System powinien pracować na jednej bazie danych. 3. W celu właściwego zintegrowania i osiągnięcia wysokiego poziomu funkcjonalności, system informatyczny powinien pochodzić od jednego producenta. 4. Wykonawca dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje i dostosuje do potrzeb Zamawiającego zintegrowany system obejmujący moduły i funkcje zgodne z niniejszą SIWZ, wraz ze wszelkim niezbędnym dla jego funkcjonowania oprogramowaniem dodatkowym, oraz będzie świadczył usługi serwisu szczegółowo określone w dalszej części SIWZ. 5. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność systemu poprzez bezpłatne usuwanie błędów w oprogramowaniu przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, bezpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, ciągłą adaptację do wymogów NFZ oraz przepisów prawa, wprowadzanie zmian do dokumentacji oraz udzielanie konsultacji. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pełnego przeniesienia wszystkich danych, w szczególności rozliczeniowych zgromadzonych w ramach obecnie używanego systemu KS-PPS do oferowanego systemu. Zamawiający nie dopuszcza utraty ciągłości rozliczeń oraz historii leczenia zgromadzonej w dotychczas używanym systemie. 7. Wykonawca dostarczy dokumentację w wersji elektronicznej w języku polskim, pozwalającą Zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi oprogramowania. II. OGÓLNE WYMAGANIA STAWIANE WOBEC ZAMAWIANEGO ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA BAZODANOWEGO: 1. Wszystkie moduły zintegrowanego systemu informatycznego muszą korzystać z jednej bazy danych zapewniającej odpowiedni poziom bezpieczeństwa gromadzonych danych zgodnie z wymogami prawnymi w tym zakresie. 2. Wykonawca powinien dostarczyć oprogramowanie bazodanowe, które pozwoli korzystać z niego odpowiedniej do liczby stanowisk liczbie użytkowników. Oprogramowanie będzie zainstalowane na serwerze, który dostarczy Wykonawca. Zamawiający wymaga bezterminowej licencji na oprogramowanie bazodanowe z zapewnieniem asysty technicznej i wsparciem producenta przez okres 12 miesięcy. Dopuszczalne jest dostarczenie licencji ograniczającej praw wykorzystania dostarczonego silnika bazy danych tylko przez oprogramowanie dostawcy. 3. Wszystkie moduły zintegrowanego systemu informatycznego muszą korzystać z baz danych zapewniających odpowiedni poziom bezpieczeństwa gromadzonych danych zgodnie z wymogami prawnymi w tym zakresie. 4. Zamawiający wymaga by zaoferowany zintegrowany system informatyczny dla części medycznej korzystał z jednorodnej bazy danych ze względu na konieczność zapewnienia jednolicie wysokiego bezpieczeństwa gromadzonych danych oraz ich spójności. 5. System powinien pozwalać na wykonywanie kopii zapasowych struktur danych w trakcie jego pracy. 6. System powinien posiadać mechanizmy gwarantujące spójność danych. 7. Wymagane jest wzajemne współdziałanie modułów poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych na serwerach. 8. Wszystkie moduły muszą mieć wbudowany system haseł zabezpieczający przed dostępem osób niepowołanych z uwzględnieniem przyznawania praw do różnych funkcji poszczególnym operatorom. 9. Moduły muszą współpracować z aplikacjami typu MS Word, MS Excel (lub równoważnymi) w zakresie eksportu danych. 10. System powinien zapewniać aktualizację informacji w bazach danych podczas rutynowych czynności wykonywanych na stanowiskach pracy. 11. System powinien być polskojęzyczny oraz posiadać dokumentację w języku polskim (na piśmie lub w wersji elektronicznej pozwalającą na samodzielną naukę obsługi każdego modułu. 12. System powinien posiadać sprawny mechanizm archiwizacji danych. System powinien obsługiwać drukarki atramentowe, laserowe. 13. System powinien zapewniać obsługę wydruków w formacie A4 z możliwością zapisu wydruku do pliku oraz podglądu na ekranie. 14. Na stanowiskach użytkowników powinien pracować w środowisku graficznym MS Windows. 15. Wszystkie oferowane moduły muszą pochodzić od tego samego producenta. 16. Powinien komunikować się z użytkownikiem w języku polskim, udostępniając mu możliwość korzystania z rozbudowanych podpowiedzi. 17. Powinien zapewniać odporność struktur danych (baz danych) na uszkodzenia oraz pozwalać na szybkie odtworzenie ich zawartości i właściwego stanu, jak również łatwość wykonania ich kopii bieżących. 18. System powinien być wyposażony w bazę leków i preparatów dostępnych i dopuszczonych do obrotu na polskim rynku, która aktualizowana jest w cyklu nie rzadszym niż 30 dni. 19. Powinien być wyposażony w zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem. Zabezpieczenia muszą funkcjonować na poziomie klienta (aplikacja) i serwera (serwer baz danych). 20. Powinien odpowiadać warunkom technicznym oraz pozwalać na adaptację warunków organizacyjnych (przy jego eksploatacji), jakie powinny spełniać systemy informatyczne przetwarzające dane osobowe. 21. Powinien monitorować wszystkie zdarzenia związane z jego eksploatacją (wprowadzanie danych, ich modyfikacja itp.), przechowując informacje o użytkowniku obsługującym zdarzenie. 22. Czas reakcji na zgłoszenie awarii (od momentu zgłoszenia) - nie więcej niż 8 godzin przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. 23. Czas usunięcia awarii (liczony od ustalonego czasu reakcji) - nie więcej niż 60 godzin. III. ZINTEGROWANY SYSTEM INFORMATYCZNY OBEJMUJĄCY NASTĘPUJĄCE MODUŁY: A. System: Moduł i ilość licencji: 1. Moduł Rejestracja poradni - 45, 2. Moduł Gabinet lekarski - 30, 3. Moduł Rehabilitacji rejestracja (planowanie) - 5, 4. Moduł Pracowni Rehabilitacyjnej - 5, 5. Moduł Gabinet Okulistyczny - 2, 6. Moduł Stomatologia - 2, 7. Moduł izby przyjęć - 2, 8. Moduł obsługi oddziału - 2, 9. Moduł Wspomagania rozliczeń umów w systemie JGP AOS - 40, 10. Moduł Podpisu elektronicznego (ezla, erecepty, e-skierowania, edm, HZiCh) - 35, 11. Moduł Międzynarodowa Statystyczna Klasyfikacja Chorób ICD-10 - 1, 12. Moduł Importu z plików xls, xml. - 1, 13. Moduł rozliczeń z NFZ. - 2. B. Niezbędny sprzęt komputerowy: Nazwa urządzenia i ilość (w szt.): 1 Serwer bazy danych fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dalszej części SIWZ - 1, 2 Stacja robocza poleasingowa, zgoda z parametrami określonymi w dalszej części SIWZ - 32, 3 Monitor fabrycznie nowy do stacji roboczej, zgodny z parametrami określonymi w dalszej części SIWZ - 32 3 Serwer NAS z dyskami fabrycznie nowy, zgodny z parametrami określonymi w dalszej części SIWZ - 1. IV. WDROŻENIE, INSTALACJA I KONFIGURACJA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO. 1. Wykonawca w ramach dostawy dostarczy, zainstaluje, skonfiguruje do potrzeb Zamawiającego zintegrowany system wraz ze wszelkim niezbędnym dla jego funkcjonowania oprogramowaniem dodatkowym. 2. Podczas wdrożenia użytkownikom powinien zostać przekazana niezbędna wiedza do poprawnego użytkowania systemu w obrębie poszczególnych modułów w zakresie wprowadzania danych, tworzenia raportów, wykonywania analiz i sprawozdań, tworzenia dokumentów i przekazywania danych innym jednostkom organizacyjnym zakładu oraz instytucjom do tego upoważnionym. V. USŁUGI GWARANCYJNE I SERWISOWE. 1.Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność poprzez bezpłatne usuwanie błędów w oprogramowaniu przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, dostarczanie nowych, zgodnych technologicznie wersji elementów systemu informatycznego, które powstają w związku ze zmianami w przepisach i normach, które system wykorzystuje lub, na których opiera swoje założenia funkcjonalne. VI. OFEROWANY SYSTEM POWINIEN SPEŁNIAĆ WYMAGANIA AKTÓW PRAWNYCH, DO KTÓRYCH PRZESTRZEGANIA ZOBLIGOWANE SĄ ZAKŁADY OPIEKI ZDROWOTNEJ, W SZCZEGÓLNOŚCI USTAW I ROZPORZĄDZEŃ DOTYCZĄCYCH: 1. Zakładów Opieki Zdrowotnej, 2. Rozliczeń i sprawozdawczości do NFZ, 3. Rodzaju i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania, 4. Ochrony danych osobowych, 5. Informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Wymagania i funkcjonalności ZSI - Załącznik nr 6 do SIWZ i Minimalne parametry techniczno-eksploatacyjne sprzętu komputerowego - Załącznik nr 7 do SIWZ. Wypełnione i podpisane Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ, wykonawca załączy do oferty na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań i funkcjonalności ZSI oraz minimalnych parametrów techniczno-eksploatacyjnych sprzętu komputerowego. Zamawiający wymaga dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem "lub równoważny" pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 48600000-4, 48820000-2, 30213000-5, 30233000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
324560.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KAMSOFT S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
299860.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Wieniecka 34A we Włocławku.
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Rewitalizacja Skweru przy Placu Staszica - etap II
- System benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala na okres 36 miesięcy
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów II postępowanie
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji baz danych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.