To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-28
Ogłoszenie nr 510186914-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.
Gdańskie Wody Sp. z o.o: Sukcesywna dostawa materiału roślinnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575162-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdańskie Wody Sp. z o.o, Krajowy numer identyfikacyjny 19027505700000,
ul. Profesora Witolda Andruszkiewicza
5,
80-601
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 3233400, e-mail
sekretariat@gdanskiewody.pl, faks
583 012 458.
Adres strony internetowej (url): www.gdanskiewody.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiału roślinnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-7/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiału roślinnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o. 2. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) Sukcesywna dostawa materiału roślinnego wraz z transportem do baz terenowych Zamawiającego: a) Gdańsk, ul. Kaczeńce 31-33 b) Gdańsk, ul. Budowlanych 13-15 c) Gdańsk, ul. Wiślna 22 d) Gdańsk, ul. Polanki 110/Abrahama 30A. 2) Zamawiający oświadcza, że maksymalna ilość transportów podczas realizacji Zamówienia to 7 jednorazowych transportów - z uwzględnieniem prawa opcji. Minimalna wartość jednorazowego transportu nie będzie mniejsza niż 12.000,00 zł netto. 3) Minimalna ilość roślin określona w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1a do SIWZ), stanowi minimalny zakres zamówienia, co Wykonawca powinien uwzględnić przy przygotowaniu oferty. Maksymalna ilość roślin określona w Załączniku nr 1b do Specyfikacji określa prawo opcji zastrzeżone na rzecz Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje realizacji zamówienia w zakresie określonym maksymalną ilością roślin. 4) Dostarczane Rośliny powinny być odpowiednio często szkółkowane, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń oraz nie obciążone prawami osób trzecich. 5) Materiał roślinny powinien być dostarczony zgodnie ze specyfikacją zamówienia pod względem liczby, wielkości, gatunku oraz odmiany. Należy przeprowadzić kontrolę wizualną roślin. Wszystkie muszą mieć zdrowy wygląd. Rośliny słabe, uszkodzone, zwiędnięte i z oznakami chorób należy odrzucić. Przy dostawie, zarówno korzenie jak i podłoże muszą być wilgotne. 6) Dostawca winien przedstawić dokumentację potwierdzającą dowód dostawy materiału roślinnego, w której powinny być zawarte następujące informacje: a) numer dowodu dostawy; b) data dostawy; c) adres odbiorcy; d) nazwy botaniczne roślin (nazwa polska i łacińska); e) liczba roślin w dostawie; f) parametry roślin; 7) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw produktów lub producentów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostarczenie materiałów równoważnych opisywanym. Zamawiający uzna za równoważne Rośliny tego samego gatunku, których odmiany zamienne będą charakteryzowały się cechami podanymi w opisie z danej pozycji (docelowa wysokość, kolor kwiatostanów, kolor i kształt liści, termin kwitnienia), oraz których zastosowanie nie spowoduje niemożliwości użycia produktu z istniejącymi elementami infrastruktury Zamawiającego. 3. Przedmiot postępowania określa niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 03121100-6
Dodatkowe kody CPV: 03452000-3, 03451300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
421027.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MMQ IRBIS Monika Kujawa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
398711.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
- Świadczenie kompleksowej obsługi kontraktowania dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Wydruk wraz z oprawą i dostawą katalogu wystawy niderlandzkiej
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sadzonek drzew i krzewów na teren Gminy Ustronie Morskie
- Kwiatowa aranżacja miasta oraz nasadzenia roślin wspierających bioróżnorodność miejską
- "Nasadzenie zieleni w ramach zadania Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową ".
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.