eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywna dostawa materiału roślinnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510186914-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Gdańskie Wody Sp. z o.o: Sukcesywna dostawa materiału roślinnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575162-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gdańskie Wody Sp. z o.o, Krajowy numer identyfikacyjny 19027505700000, ul. Profesora Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3233400, e-mail sekretariat@gdanskiewody.pl, faks 583 012 458.
Adres strony internetowej (url): www.gdanskiewody.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa materiału roślinnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-7/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiału roślinnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o. 2. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) Sukcesywna dostawa materiału roślinnego wraz z transportem do baz terenowych Zamawiającego: a) Gdańsk, ul. Kaczeńce 31-33 b) Gdańsk, ul. Budowlanych 13-15 c) Gdańsk, ul. Wiślna 22 d) Gdańsk, ul. Polanki 110/Abrahama 30A. 2) Zamawiający oświadcza, że maksymalna ilość transportów podczas realizacji Zamówienia to 7 jednorazowych transportów - z uwzględnieniem prawa opcji. Minimalna wartość jednorazowego transportu nie będzie mniejsza niż 12.000,00 zł netto. 3) Minimalna ilość roślin określona w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1a do SIWZ), stanowi minimalny zakres zamówienia, co Wykonawca powinien uwzględnić przy przygotowaniu oferty. Maksymalna ilość roślin określona w Załączniku nr 1b do Specyfikacji określa prawo opcji zastrzeżone na rzecz Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje realizacji zamówienia w zakresie określonym maksymalną ilością roślin. 4) Dostarczane Rośliny powinny być odpowiednio często szkółkowane, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń oraz nie obciążone prawami osób trzecich. 5) Materiał roślinny powinien być dostarczony zgodnie ze specyfikacją zamówienia pod względem liczby, wielkości, gatunku oraz odmiany. Należy przeprowadzić kontrolę wizualną roślin. Wszystkie muszą mieć zdrowy wygląd. Rośliny słabe, uszkodzone, zwiędnięte i z oznakami chorób należy odrzucić. Przy dostawie, zarówno korzenie jak i podłoże muszą być wilgotne. 6) Dostawca winien przedstawić dokumentację potwierdzającą dowód dostawy materiału roślinnego, w której powinny być zawarte następujące informacje: a) numer dowodu dostawy; b) data dostawy; c) adres odbiorcy; d) nazwy botaniczne roślin (nazwa polska i łacińska); e) liczba roślin w dostawie; f) parametry roślin; 7) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw produktów lub producentów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostarczenie materiałów równoważnych opisywanym. Zamawiający uzna za równoważne Rośliny tego samego gatunku, których odmiany zamienne będą charakteryzowały się cechami podanymi w opisie z danej pozycji (docelowa wysokość, kolor kwiatostanów, kolor i kształt liści, termin kwitnienia), oraz których zastosowanie nie spowoduje niemożliwości użycia produktu z istniejącymi elementami infrastruktury Zamawiającego. 3. Przedmiot postępowania określa niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 03121100-6


Dodatkowe kody CPV: 03452000-3, 03451300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 421027.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MMQ IRBIS Monika Kujawa
Email wykonawcy: irbis@irbis-ogrody.pl
Adres pocztowy: ul. Na Piaskach 11
Kod pocztowy: 83-050
Miejscowość: Kolbudy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 398711.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 398711.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 534556.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.