To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-05
Ogłoszenie nr 510186520-N-2019 z dnia 05-09-2019 r.
Nadleśnictwo Sarbia: Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554079-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Sarbia, Krajowy numer identyfikacyjny 57006448700000,
ul. Sarbka
46,
64-700
Czarnków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
067 2551220, 24, 76, 2552766, e-mail
marek.bardzinski@pila.lasy.gov.pl, faks
672 551 220.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_sarbia/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa-Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: "Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2019 r." Zakres prac: 1.1 - Dojazd pożarowy w Leśnictwie Cisze, nr inw. L2-A04, oddz. 9i; 31a;42g÷h; 1.2 - Dojazd pożarowy w Leśnictwie Cisze, nr inw. L2-A03, oddz. 40f; 41b; 28b,c; 1b, h; 4f, k; 15l, f, 1.3 - Droga leśna, gruntowa w Leśnictwie Cisze, nr inw. L2-B31, oddz.1Ai; 7c; 7a, 1.4 Droga leśna gruntowa w Leśnictwie Cisze, bez nr inw., oddz. 17h, 1.5 Droga leśna gruntowa w Leśnictwie Cisze, bez nr inw., oddz. 19b, 1.6 Droga leśna gruntowa w Leśnictwie Huta, bez nr inw., oddz. 354i, f. Lokalizacja: Teren Nadleśnictwa Sarbia - wg. Mapa - lokalizacja - załącznik nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: a. Uproszczona dokumentacja techniczna załącznik nr 5 do SIWZ. b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 6 do SIWZ. c. Przedmiar robót (kosztorysy ofertowe) stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ d. Mapa - lokalizacja - załącznik nr 8 do SIWZ Oznaczenie główne wg CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zakres robót budowlanych : Zamówienie obejmuje wykonanie: o robót drogowych, remontowych wraz z bieżącą konserwacją istniejących dróg leśnych, polegających na wyprofilowaniu nawierzchni drogi, uzupełnieniu ubytków, wykonaniu zagęszczenia podbudowy z tłucznia kamiennego lub gruzu betonowego i wykonaniu nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego, Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uproszczoną dokumentacją projektową, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wiedzą techniczną. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonywania robót określone zostały w załącznikach do SIWZ i kosztorysach ofertowych. W przypadku kolizji przedstawionych danych, pierwszeństwo posiada SIWZ, następnie kosztorysy ofertowe - przedmiar robót. 1. Warunki wykonania zamówienia, obowiązki Wykonawcy: 1. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami Zamawiającego. 2. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami Uproszczonej Dokumentacji Technicznej załącznik nr 5 do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz wytycznymi niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikami. 3. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów Unii Europejskiej. 4. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania ) dróg, nieruchomości, urządzeń i obiektów, które Wykonawca naruszył w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 6. W ramach czynności odbiorowych, Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia - "Operat kolaudacyjny", zawierający, co najmniej: I. Dokumenty wykonawcze 1. Umowa z Wykonawcą robót budowlanych. 2. Protokół przekazania Wykonawcy placu budowy. 3. Protokoły odbioru robót ulegających zakryciu. 4. Protokoły konieczności (np: protokoły robót dodatkowych, zamiennych), zaopiniowane przez Zamawiającego. 5. Protokoły odbioru robót częściowych, jeśli przewidziane zostały w umowie. 6. Wnioski Wykonawcy o wykonanie robót dodatkowych, zamiennych. 7. Inna korespondencja wynikająca z realizacji robót. 8. Pisemne zgłoszenie zakończenia robót przez Wykonawcę. 9. Protokoły odbioru robót. 10. Dziennik robót. 11. Protokół przekazania placu budowy Inwestorowi. 12. Inne dokumenty wynikające z realizacji robót. II. Gwarancje, potwierdzenia jakości. 1. Dokumenty gwarancyjne. 2. Dokumenty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów (np.: atesty, aprobaty, deklaracje itp.) 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn.zm.) osób do realizacji czynności polegających na wykonaniu robót drogowych obejmujących remont i bieżącą konserwację istniejących dróg leśnych w Nadleśnictwie Krucz. 8. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy. 9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ustępie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 11. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 7 czynności. 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 13. Gdy Wykonawca nie przedłoży oświadczeń lub nie złoży wyjaśnień, o których mowa w ust. 9, lub dowodów, o których mowa w ust. 10, zobowiązany będzie, każdorazowo za każdy stwierdzony przypadek, do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w okresie realizacji umowy w wysokości brutto 500 zł. Forma dokumentów: kserokopie dokumentów potwierdzone "za zgodność z oryginałem / dokumentem " 2. Informacje na temat rozwiązań równoważnych: 1. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. 2. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 3. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w dokumentacji technicznej. 5. Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji. 6. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. 7. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu "nierównoważności" zaproponowanych rozwiązań równoważnych. 8. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 9. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 10. Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo - pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo - ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających oraz zmiany lokalizacji wykonania robót. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej lokalizacji - w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. 11. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykonanie minimum 70% wartości brutto umowy. Redukcja dotyczy wielkości i zakresu robót. Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, powiadomi wykonawców w terminie 7 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okolicznościach powodujących konieczność dokonania korekty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
147366.38
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VIABUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
101054.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Remonty nawierzchni dróg masą asfaltową na gorąco
- TERMOMODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 1 I PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 2 W GMINIE MIASTA CZARNKÓW
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone"
- Zakup i dostawa łóżek wielofunkcyjnych z napędem elektrycznym i materacem dla ZZOZ w Czarnkowie
- "Remont, naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2024 roku"
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utwardzenia i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.