eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Utrzymanie czystości Targowiska Miejskiego przy ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510186490-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

KZB Legionowo Spółka z o.o.: Utrzymanie czystości Targowiska Miejskiego przy ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576916-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

KZB Legionowo Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14679974800000, ul. ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 774-45-95 wew. 11, e-mail info@kzb-legionowo.pl, faks 22 774-11-77.
Adres strony internetowej (url): www.kzb-legionowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości Targowiska Miejskiego przy ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DOP-ZP-9/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości Targowiska Miejskiego przy ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie(o pow. ok. 20.081,22 m2). 2. Szczegółowy zakres usług objętych przedmiotem zamówienia o którym mowa w ust. 1: 1) codzienne utrzymanie bieżącej czystości terenu targowiska, 2) zamiatanie alejek i chodników, grabienie i usuwanie śmieci, liści, gałęzi drzew, 3) w okresie zimowym utrzymanie całego terenu targowiska bez błota pośniegowego - bez śniegu, a także doprowadzenie ciągów pieszych do stanu użytkowania z nawierzchnią czarną dla asfaltu oraz z nawierzchnią czerwoną lub siwą dla kostki, 4) w przypadku ciągłych opadów śniegu usuwanie na bieżąco śniegu z całego terenu Targowiska oraz nadmiaru wody w przypadku nagromadzenia się na placach, 5) w przypadku intensywnych opadów deszczu usuwanie na bieżąco nadmiaru wody z całego terenu targowiska w szczególności przed rozpoczęciem handlu (do godz. 600), 6) posypywanie piaskiem alejek i chodników Targowiska przed rozpoczęciem handlu (do godz. 600) w przypadku gołoledzi, 7) wywożenie wszystkich śmieci z Targowiska bez pozostawiania np. miedzy pawilonami codziennie tzn. od poniedziałku do niedzieli: ? w miesiącach kwiecień - październik najpóźniej do 2100, ? w miesiącach listopad - marzec najpóźniej do 1900, Odpady z targowiska Wykonawca jest zobowiązany zbierać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2019r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Legionowo. Odpady z targowiska muszą być zebrane selektywnie z wyszczególnieniem odpadów ulegających biodegradacji (tzw. zielone), opakowania z papieru i tektury oraz z tworzyw sztucznych. 8) utrzymanie terenów zielonych, koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów na terenie targowiska i wzdłuż ogrodzenia. Uzupełniania brakujących krzewów w żywopłotach wzdłuż ulicy Sobieskiego oraz na terenie placu A ( Mój Rynek), przycinanie żywopłotów, uzupełnianie kory, usuwanie chwastów i krzewów z terenu targowiska wraz z terenem przyległym na zewnątrz ogrodzenia, 9) podlewanie nasadzeń wzdłuż ogrodzenia oraz na placu A (Mój Rynek) w zależności od potrzeb - częstotliwość podlewania należy uzgadniać z Zamawiającym (w okresie od kwietnia do października co najmniej 2 razy w tygodniu), 10) wykonywanie bieżących napraw uszkodzeń ogrodzenia targowiska wraz z malowaniem 8 przęseł miesięcznie (w terminie od kwietnia do października), 11) bieżące naprawy uszkodzeń nawierzchni targowiska poprzez nawiezienie klińca kamiennego i likwidację powstałych w czasie eksploatacji wyboi i nierówności całego terenu targowiska (szacunkowo 2 naprawy w m-cu), 12) opróżnianie betonowych koszy znajdujących się przy wejściach na teren targowiska, 13) systematyczne czyszczenie studzienek chłonnych na terenie targowiska, 14) wyposażenie stanowisk handlowych w worki do składowania odpadów, 15) codzienne wybieranie śmieci z trawników i żywopłotów w okolicach Targowiska: ? na ul. Sobieskiego na odcinku od myjni samochodowej do ul. Krasińskiego oraz ul. Piłsudskiego ( pomiędzy placem A i placem B targowiska), ? wyjazd z ul. Wysockiego (pomiędzy pl. D i pl. E), ? pas zieleni od ul. Krasińskiego do stacji PKN ORLEN, ? Wykonawca zapewni dwie osoby fizyczne pracujące codziennie w godzinach 7:00-15:00 do obowiązków których należy zbieranie do worków luźno przemieszczających się śmieci w tym folii oraz innych w/w prac porządkowych na terenie targowiska i terenach bezpośrednio sąsiadujących z targowiskiem w promieniu 50m. 3. Strony ustalają, że zakończenie sprzątania wraz z wywiezieniem śmieci następować będzie nie później niż po upływie 3 godzin od regulaminowego czasu zamknięcia Targowiska. 4. W dni wietrzne WYKONAWCA ma obowiązek sprzątania terenów przyległych do Targowiska, wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO w celu oczyszczenia tych terenów z nieczystości zwianych przez wiatr z terenu Targowiska. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia, czynności związane z utrzymaniem czystości Targowiska Miejskiego, w szczególności osoby fizyczne pracujące codziennie w godzinach 9:00-17:00 do obowiązków których należy zbieranie do worków luźno przemieszczających się śmieci w tym folii oraz innych prac porządkowych, Wyżej wymienione osoby Wykonawca wskaże w Wykazie osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług złożonego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 1) c) SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ust. 1, ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby, wykonywanych czynności oraz wymiaru czasu pracy. 8. Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy comiesięczne sprawozdania dotyczące sposobu zatrudniania osób realizujących zamówienie zadeklarowanych przez niego w "Wykazie osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług" 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia osób wskazanych przez Wykonawcze do realizacji zamówienia. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 10. Wykonawca może dokonać zmiany deklarowanych osób, tylko pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz uzyskania jego zgody. 11. W przypadku zmiany osób Wykonawca zobowiązuje sie do przekazania Zamawiającemu dowodów potwierdzających spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90511300-5, 90910000-9, 90600000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Kształtowania Terenów Zielonych Marek Włodarczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nasielska 26
Kod pocztowy: 05-140
Miejscowość: Serock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 570240.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 570240.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 651576.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.