To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-05
Ogłoszenie nr 510186415-N-2019 z dnia 05-09-2019 r.
Gmina Jarocin: "Przebudowa drogi gminnej ulica Dworcowa w Mieszkowie wraz z parkingiem - etap I"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551796-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jarocin, Krajowy numer identyfikacyjny 25085470200000,
ul. Al. Niepodległości
10,
63-200
Jarocin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 499 500, e-mail
zamowienia.publiczne@jarocin.pl, faks
627 472 225.
Adres strony internetowej (url): www.jarocin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi gminnej ulica Dworcowa w Mieszkowie wraz z parkingiem - etap I"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WR-RGK.271.21.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy przebudowy odcinka drogi gminnej ulicy Dworcowej w Mieszkowie długości 625,54 m licząc od skrzyżowania z drogą powiatową z betonu asfaltowego wraz z parkingiem na 128 miejsc postojowych oraz chodnikiem z kostki betonowej. Konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S - gr. 4 cm, - warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W - gr. 5 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 8 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - gr. 15 cm, - grunt stabilizowany cementem C3/4 - gr. 10 cm. Konstrukcja nawierzchni jezdni nad płytami odciążającymi: - warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S - gr. 4 cm, - warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W - gr. 5 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 8 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - gr. 15 cm. Konstrukcja chodnika: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej - gr. 6 cm, - podsypka cementowo piaskowa 1:4 - gr. 4cm, - grunt stabilizowany cementem C3/4 - gr. 10 cm. Konstrukcja wjazdów na posesje: - nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej - gr. 8 cm, - podsypka cementowo piaskowa 1:4 - gr. 4 cm, - podbudowa z chudego betonu C8/10 - gr. 20 cm, - grunt stabilizowany cementem C3/4 - gr. 10 cm. Konstrukcja parkingów: - nawierzchnia z kostki betonowej szarej - gr. 8 cm, - podsypka cementowo piaskowa 1:4 - gr. 4 cm, - podbudowa z chudego betonu C8/10 - gr. 20 cm, - grunt stabilizowany cementem C3/4 - gr. 10 cm. Odwodnienie pasa drogowego: Odwodnienie odcinka drogi gminnej realizowane będzie powierzchniowo poprzez odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne zapewniające sprawne odprowadzenie wód opadowych i roztopowych. Wody opadowe na docinku od 0+000,0 km do 0+625,54 zbierane będą przez ściek przykrawężnikowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: "Przebudowa drogi gminnej ul. Dworcowa w Mieszkowie". 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe Roboty drogowe 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III - IV SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia. Ww. prace obejmują: roboty przygotowawcze, roboty drogowe, zabezpieczenie kabli, docelową organizację ruchu kołowego. Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do kierownika robót. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem niniejszej umowy. 5.5.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: ? oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, 5.5.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w ust. 1. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 5.5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2925657.18
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "DROBUD" Spółka Akcyjna Golina, ul. Asfaltowa 1 63-200 Jarocin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3396813.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024
- Budowa placu zabaw w Prusach
- Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 4 w Zespole Szkół 4 w Jarocinie
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- Remont drogi powiatowej nr 1610W w miejscowości Belsk Duży
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorzkowice - część 5
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.