eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa części pomieszczeń parteru istniejącego budynku SPZPS we Włocławku w celu zamontowania nowych aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-27

Ogłoszenie nr 510186233-N-2020 z dnia 27-09-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych: Przebudowa części pomieszczeń parteru istniejącego budynku SPZPS we Włocławku w celu zamontowania nowych aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550150114-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540153876-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych, Krajowy numer identyfikacyjny 91033295300000, ul. ul. Szpitalna , 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 544 165 397, e-mail spzps@data.pl, faks 544 165 323.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzps.wloclawek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa części pomieszczeń parteru istniejącego budynku SPZPS we Włocławku w celu zamontowania nowych aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZPS/WR/R/08/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia pn. Przebudowa części pomieszczeń parteru istniejącego budynku SPZPS we Włocławku w celu zamontowania nowych aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej jest wykonanie robót budowlanych w następujących branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres rzeczowy: roboty remontowo-budowlane (Rozbiórki, wykucia, zamurowania i uzupełnienia, Konstrukcje, Ścianki działowe, Stolarka drzwiowa i okienna, Tynki barytowe, Podłoża i posadzki, Stropy podwieszane, Malowanie); instalacja wod-kan, centralne ogrzewanie, wentylacja (instalacja wod-kan, centralnego ogrzewania, wentylacji); instalacje elektryczne i teletechniczne (instalacja elektryczna, sieć strukturalna, oprzewodowanie dla instalacji telefonicznej, system telewizji dozorowanej, przyzywowy, interkomowy). Przebudowywany budynek Samodzielnego Publicznego Zespół Przychodni Specjalistycznych, ul. Szpitalna 6 A, 87-800 Włocławek mieści się przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 21a, 87-000 Włocławek, Dz. nr 21/8 KM35 obręb Włocławek. Budynek położony jest w strefie ochrony konserwatorskiej. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z projektem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja projektowa (Projekty budowlane, wykonawcze, decyzje itp.), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych pn. PRZEBODOWA CZĘŚCI POMIESZZEŃ BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNYCH WE WŁOCŁAWKU UL. SZPITALNA 6A Z DOSTOSOWANIEM DO AKTUALNYCH WYMAGAŃ POMIESZCZEŃ DWÓCH PRACOWNI RTG I USG W CELU ZAMONTOWANIA NOWYCH APARATÓW RTG 87-800 Włocławek, ul. Kardynała Wyszyńskiego 21a, Dz. Nr 27/8 KM35, Ob. Włocławek, oraz Przedmiary robót/Kosztorysy nakładcze (materiał pomocniczy), które stanowią załącznik nr 1 do Zaproszenia. Dostawy i prace objęte niniejszym zamówieniem wynikają ponadto z wytycznych montażu urządzeń od dostawcy nowych aparatów RTG, które stanowią załącznik nr 2 do Zaproszenia. Dokumentacja projektowa została sporządzona zgodnie z przepisami w tym techniczno-budowlanymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając między innymi niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Efekty robót powinny być dostępne dla wszystkich osób, w tym również dostosowane do zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że muszą być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego m.in. na poniższych regułach: użyteczność dla osób o różnej sprawności, elastyczność w użytkowaniu, proste i intuicyjne użytkowanie, czytelna informacja, wygodne użytkowanie bez wysiłku, wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Dokumentacja projektowa. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem "lub równoważny" pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) tj. wszystkich czynności rozbiórkowych, konstrukcyjnych, instalacyjnych, demontażowych, montażowych, tynkarskich i malarskich wykonywanych metodą ręczną i mechaniczną w zakresie wykonywania robót budowlanych przy realizacji zadania pn. Przebudowa części pomieszczeń parteru istniejącego budynku SPZPS we Włocławku w celu zamontowania nowych aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia. 3. Przedmiotowe zamówienie publiczne realizowane będzie równocześnie z dostawą nowych aparatów RTG i służyć będzie zamontowaniu nowych aparatów RTG. Wykonawca jest zobowiązany współpracować z dostawcą urządzeń (wykonawcą zamówienia publicznego pn. Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej, będącego przedmiotem odrębnego postępowania i umowy) w trakcie jego realizacji w szczególności w zakresie: a) skoordynowania z projektantem i dostawcą urządzeń oraz wdrożenia wytycznych instalacyjnych, przyłączeniowych wynikających z DTR urządzeń i innych wymagań producenta urządzeń; b) skoordynowanie z dostawcą harmonogramów dostaw inwestorskich urządzeń wraz z osprzętem specjalistycznym; c) skoordynowanie z dostawcą urządzeń kolejności wykonywania prac; d) wydzielenia granic placu budowy, korzystania z infrastruktury technicznej (woda, energii, itp.), składowania materiałów budowlanych, maszyn i urządzeń w uzgodnieniu z zamawiającym; e) skoordynowania z dostawcą aparatów RTG procedur odbiorowych. Dostawcę urządzeń uznaje się za wiodącego w powyższym zakresie. 4. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści: "Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.* 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 4 do Zaproszenia. 5. Udział podwykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 6. Termin wykonania zamówienia: do 15.12.2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45332000-3, 45331100-7, 45331200-8, 45300000-0, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych, ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek; 2) inspektor ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych, ul. Szpitalna 6A, 87-800 Włocławek: telefon numer: 54 41 65 304 lub e-mail: iodo@spzps.com; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa części pomieszczeń parteru istniejącego budynku SPZPS we Włocławku w celu zamontowania nowych aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej, Nr zamówienia: SPZPS/WR/R/08/2020, prowadzonego w trybie z wolnej ręki; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1 Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 2 Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 659146.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: R. P. BUD PAWEŁ CZERWIŃSKI
Email wykonawcy: rp.bud.susz@gmail.com
Adres pocztowy: Adamowo 18H
Kod pocztowy: 14-240
Miejscowość: Susz
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 677749.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 677749.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 677749.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) zwanej dalej "ustawą": "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ... w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Zamawiający w dniu 21.07.2020 r. ogłoszeniem nr 564821-N-2020 zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych i opublikowanym na stronie internetowej zamawiającego: http://www.spzps.wloclawek.pl oraz na tablicy ogłoszeń zamawiającego wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia pn. Przebudowa części pomieszczeń parteru istniejącego budynku SPZPS we Włocławku w celu zamontowania nowych aparatów RTG w ramach zadania pn. Zakup aparatów do diagnostyki obrazowej wraz z modernizacją i dostosowaniem pomieszczeń do pracowni radiologicznej, Nr zamówienia: SPZPS/PN/R/07/2020 w trybie przetargu nieograniczonego prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy stosownie dla zamówień o równowartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 tejże ustawy. W odpowiedzi na przedmiotowe ogłoszenie do upływu terminu składania ofert w postępowaniu tj. do dnia 10.08.2020 r. godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;" w dniu 10.08.2020 r. unieważnił przedmiotowe postępowanie. Zaistniała sytuacja umożliwia Zamawiającemu skorzystanie z dyspozycji art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy. Zamawiający bez istotnych zmian pierwotnych warunków zamówienia postanowił wszcząć postępowanie w przedmiocie niniejszego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki. W związku z powyższym Zamawiający przeprowadził negocjacje w trybie zamówienia z wolnej ręki tylko z jednym wykonawcą zgodnie z przepisami ustawy. Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy i Zaproszeniu, złożył dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.