eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › ROBOTY BUDOWLANE - Przebudowa mająca na celu dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu do aktualnych wymagań bezpieczeństwa pożarowego, polegająca na dostosowaniu instalacji przeciwpożarowych do aktualnych wymagań - ETAP I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-25

Ogłoszenie nr 510185632-N-2020 z dnia 25-09-2020 r.

Sąd Okręgowy w Częstochowie: ROBOTY BUDOWLANE - Przebudowa mająca na celu dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu do aktualnych wymagań bezpieczeństwa pożarowego, polegająca na dostosowaniu instalacji przeciwpożarowych do aktualnych wymagań - ETAP I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576837-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 57157600000000, ul. ul. Dąbrowskiego , 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 36 84 430, e-mail przetargi@czestochowa.so.gov.pl, faks 34 36 84 440.
Adres strony internetowej (url): www.czestochowa.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SĄD

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROBOTY BUDOWLANE - Przebudowa mająca na celu dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu do aktualnych wymagań bezpieczeństwa pożarowego, polegająca na dostosowaniu instalacji przeciwpożarowych do aktualnych wymagań - ETAP I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR-260-02.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest I etap zadania polegającego na: Przebudowie mającej na celu dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu do aktualnych wymagań bezpieczeństwa pożarowego polegająca na dostosowaniu instalacji przeciwpożarowych do aktualnych wymagań. 1.1.Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o dokumentacją budowlaną, w skład której wchodzą: 1) Projekt budowlany 2) Projekt wykonawczy 3) Przedmiary 4) STWOiR 1.2. Zakres I etapu przebudowy obejmuje: 1) Piwnica: demontaż i utylizacja istniejącej ściany przeszklonej, wykonanie ściany REI 120 wraz z tynkiem i malowaniem, z uwzględnieniem konieczności montażu przejść p.poż oraz instalacji hydrantowej, montaż drzwi: D1, D1a. 2) Parter: wykonanie nowoprojektowanej ściany REI 60 wykończonej tynkiem cementowo-wapiennym malowanej na kolor jak sąsiadujące ściany. 3) I piętro: zamurowanie otworu drzwiowego do pomieszczenia P1.02 (REI 60), tynkiem cementowo-wapiennym malowanej na kolor jak sąsiadujące ściany, wykonanie nowoprojektowanej ściany REI 60 wykończonej tynkiem cementowo-wapiennym malowanej na kolor jak sąsiadujące ściany. 4) II piętro: wykonanie nowoprojektowanej ściany REI 60 wykończonej tynkiem cementowo-wapiennym malowanej na kolor jak sąsiadujące ściany, wykonanie robót wykończeniowych w pomieszczeniu P2.07 w skład których wchodzi: malowanie ścian sufitów w ustalonym kolorze, wymiana podłogi (wykładzina PVC na podłożu OSB) 5) Poddasze: wykonaniu pełnego zakresu branży budowlanej objętych opracowaniem z uwzględnieniem konieczności montażu klap p.poż. w kolejnym etapie realizacji zadania. 6) Teren zewnętrzny: wykonanie balustrady zewnętrznej stalowej nawiązującej do istniejących krat w oknach. Powyższe roboty - zakres przedmiotu niniejszego postępowania - zostały ujęte w przedmiarze robót branży budowlanej w pozycjach oznaczonych nr: 1-3, 6-18, 23, 24, 28, 29, 45, 49-58. Uwaga!!! Dokumentacja budowlana nie uwzględnia podziału na etapy. 2. Wspólny słownik zamówień CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45421131-1 - Instalowanie drzwi 45262522-6 - Roboty murarskie 45410000-4 - Tynkowanie 45442100-8 - Roboty malarskie 45432130-4 - Pokrywanie podłóg 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia, w szczególności kluczowych części przedmiotu zamówienia. 4.UWAGA!!! Przedmiary znajdujące się w treści załącznika nr 1. (dokumentacja) pełnią jedynie funkcje pomocnicze i nie posiadają charakteru dokumentacji projektowej. Elementy prac nieujęte w kosztorysie/ach ofertowym/ch lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna, opisy szczegółowe i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji jak i warunków panujących na terenie prowadzenia robót oraz dokonanie własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganych do osiągnięcia zamierzonego rezultatu, przewidzianego w projekcie. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia, zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421131-1, 45262522-6, 45410000-4, 45442100-8, 45432130-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87804.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa DZIEDZICKI Marcin Dziedzicki
Email wykonawcy: biuro.dziedzicki@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Stawowa 8
Kod pocztowy: 42-274
Miejscowość: Konopiska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120540.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120540.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.