eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowinka › Dostawa oleju opałowego, węgla oraz pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Nowinka oraz dostaw oleju napędowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-04

Ogłoszenie nr 510185505-N-2019 z dnia 04-09-2019 r.

Wójt Gminy Nowinka: Dostawa oleju opałowego, węgla oraz pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Nowinka oraz dostaw oleju napędowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583174-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Nowinka, Krajowy numer identyfikacyjny 79067098700000, ul. Nowinka 33, 16-304 Nowinka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 087 6419520, 6419541, e-mail sekretariat@gminanowinka.pl, faks 876 419 660.
Adres strony internetowej (url): www.gminanowinka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego, węgla oraz pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Nowinka oraz dostaw oleju napędowego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa A. Oleju opałowego w ilości ok 28 000 litrów do: 1) Ośrodka Zdrowia w Nowince, Nowinka 7, 16-304 Nowinka 2) Szkoła Podstawowa w Nowince, Nowinka 14, 16-304 Nowinka 3) Gminnego Ośrodka Kultury w Nowince, Nowinka 26A, 16-304 Nowinka B. Węgla w ilości ok. 100 ton do: 1) Szkoły Podstawowych w Olszance, Olszanka 54, 16-304 Nowinka 2) Szkoły Podstawowej w Monkiniach, Monkinie 27, 16-304 Nowinka 3) Posterunku Policji w Nowince, Nowinka 27, 16-304 Nowinka C. Pellet w ilości ok 20 ton do: 1) Urzędu Gminy w Nowince, Nowinka 33, 16-304 Nowinka 2) Ochotnicza Straż Pożarna w Bryzglu, Bryzgiel 17, 16-304 Nowinka D. Oleju napędowego w ilości ok. 12 600 litrów do: 1) Autobus szkolny 2) Samochód Volkswagen 3) Samochody pożarnicze OSP 2. Dostawy należy realizować partiami, a częstotliwość i wielkości pojedynczych dostaw wynikać będą z każdorazowego zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie). 3. Zamawiający wymaga aby oferowany olej spełniał wymogi przewidziane dla tego rodzaju paliw, określone przez Polskie Normy, a w szczególności normy PN-C-96024:2011. 4. Wielkość jednorazowej dostawy węgla wynosi ok 6 ton. Przedstawione ilości węgla i oleju opałowego są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: ilości posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych czy warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy. 5. Minimalne wymagania dla dostarczonego oleju opałowego: 1) Kaloryczność - nie mniej niż 42 600 kJ/kg, 2) Gęstość w temperaturze 15 o C - nie większa niż 0,860 g/cm3 3) Temperatura zapłonu - nie mniejsza niż 56 o C 4) Lekkość kinetyczna w temp. 20o C - nie większa niż 6,00 mm2 /s 5) Temperatura płynięcia - nie większa niż -20o C 6) Zawartość siarki - nie większa niż 0,20 % 7) Zawartość wody - nie większa niż 200 mmg/ kg 8) Zawartość stałych ciał obcych - nie większa niż 24 mg/ kg 9) Pozostałość po spaleniu - nie większa niż 0, 01 mg/ kg 6. Minimalne wymagania dotyczące dostarczanego węgla: 1) Rodzaj - kostka i orzech gatunek I. 2) Uziarnienie - min. 25 mm 3) Wartość opałowa - min. 22.000 kJ/kg 4) Zawartość popiołu - max 9% 5) Zawartość siarki - max 0,8% 7. Wykonawca zapewnia, iż dostarczany pellet będzie należytej jakości i będzie spełniał parametry normy jakościowej DIN potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem. Pellet powinien być dostarczony w workach o wadze 10 - 20 kg. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w normie jakościowej DIN, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto Wykonawca opróżni na własny koszt magazyn z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową DIN. 8. Dostarczony opał musi być o parametrach nie gorszych bądź lepszych. W przypadku dostarczenia oleju opałowego złej jakości, w wyniku czego nastąpi awaria lub zniszczenie urządzeń kotłowni olejowej, lub też stwierdzi się niską wydajność opałową - Wykonawca pokryje zamawiającemu poniesione szkody. 9. Określona przez Zamawiającego ilość litrów paliwa jest wielkością szacunkową. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie. Na zmianę ilości zakupionego paliwa Zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona min. z niemożliwej do przewidzenia ilości interwencji ratowniczo-gaśniczych, wyjazdów służbowych oraz zajęć pozalekcyjnych. Ze względu na potrzebę utrzymania pełnej gotowości samochodów pożarniczych odległość stacji paliw od siedziby Zamawiającego (Urzędu Gminy Nowinka, 16-304 Nowinka 33) nie może być większa niż 10 km. 10. Dostawy wchodzące w zakres zamówienia należy wykonać w terminie do 31 sierpnia 2020 r. 11. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1 - olej opałowy, Część 2 - węgiel, Część 3 - pellet, Część 4 - olej napędowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5


Dodatkowe kody CPV: 24311800-5, 09134100-8, 09111400-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Gminy Nowinka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98279.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTO-MYJNIA Hurtowa i Detaliczna Sprzedaż Paliw Płynnych i Gazowych Adam Kozłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleje Lipowe 1D
Kod pocztowy: 19-400
Miejscowość: Olecko
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89880
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa węgla do jednostek organizacyjnych Gminy Nowinka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45985.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Logar sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworska 6
Kod pocztowy: 16-300
Miejscowość: Augustów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46700
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46700
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84870
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Nowinka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14748.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Logar sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworska 6
Kod pocztowy: 16-300
Miejscowość: Augustów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17780
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17780
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22263
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa oleju napędowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającej wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 (dot. części IV)

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.