To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-24
Ogłoszenie nr 510184632-N-2020 z dnia 24-09-2020 r.
Teatr Polski we Wrocławiu: Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowo-towarowego
w części administracyjnej budynku Sceny Głównej im. Jerzego Grzegorzewskiego Teatru
Polskiego we Wrocławiu przy ul. G. Zapolskiej 3 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565049-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr Polski we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 27891300000000,
ul. ul. Gabrieli Zapolskiej
3,
50-032
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 160 701, e-mail
sekretariat@teatrpolski.wroc.pl, faks
713 160 703.
Adres strony internetowej (url): www.teatrpolski.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowo-towarowego w części administracyjnej budynku Sceny Głównej im. Jerzego Grzegorzewskiego Teatru Polskiego we Wrocławiu przy ul. G. Zapolskiej 3 we Wrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej dla proponowanego do zabudowy dźwigu i jej uzgodnienia z Zamawiającym oraz właściwym przedstawicielem UDT, 2) demontaż istniejącego dźwigu TRANSLIFT, nr fabryczny 55484, nr ewidencyjny N3128002865, zamontowanego w 1998r., wraz z utylizacją elementów rozbiórkowych, 3) wykonanie niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia prac budowlanych w szybie i maszynowni., 4) modernizację instalacji zasilającej w zakresie niezbędnym dla nowego dźwigu wraz z podłączeniem do istniejącej rozdzielni oraz wykonaniem niezbędnych pomiarów elektrycznych 5) dostawa i zamontowanie nowego dźwigu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich, z niepełnosprawnościami ruchowymi, słuchowymi i wzrokowymi, spełniającego wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia 6) wykonanie dokumentacji wykonawczej niezbędnej w trakcie realizacji oraz powykonawczej montowanego dźwigu dla potrzeb uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na użytkowanie - w wersji elektronicznej i papierowej (2 egzemplarze) 7) Skoordynowanie stosownych procedur odbiorowych UDT z przekazanymi Zamawiającemu: a) dokumentacją powykonawczą rejestracyjną, b) protokołem dopuszczenia urządzenia do użytkowania, c) specyfikacją elementów dźwigu i wszelkich niezbędnych czynności technologicznych, wraz z określeniem cykli czasowych, wg których występuje konieczność prowadzenia ich bieżącej konserwacji w okresie udzielonej gwarancji, 8) integracja z systemem SAP, uruchomienie oraz przetestowanie dźwigu, 9) dokonanie zgłoszenia do UDT i wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do odbioru w imieniu i na rzecz Zamawiającego 10) przeprowadzenie szkolenia wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji windy oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, 11) wszelkie inne czynności i prace niezbędne do prawidłowej i zgodnej z prawem eksploatacji dźwigu, 12) wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji niezbędnych przeglądów dźwigu w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta - koszt tych czynności musi być ujęty w cenie ryczałtowej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV: 45315300-1, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150406.50
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMODO Jarosław Durajski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
170494.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Księcia Witolda 33 we Wrocławiu.
- Dostawa analizatora składu ciała
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej SOSW nr 3 w Krakowie
- Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap VI
- Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych - Szkoła Podstawowa w Ostrowie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na 4 pływalniach Bydgoskiego Centrum Sportu
- Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.