eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa książek oraz materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu pn. "Organizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w Grudziądzu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-04

Ogłoszenie nr 510184600-N-2019 z dnia 04-09-2019 r.

Gmina Miasto Grudziądz: Dostawa książek oraz materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu pn. "Organizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w Grudziądzu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573263-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Grudziądz, Krajowy numer identyfikacyjny 87111883300000, ul. ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 510 233, e-mail bzp@um.grudziadz.pl, faks 564 510 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grudziadz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa książek oraz materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu pn. "Organizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w Grudziądzu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FE.042.1.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek oraz materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu pn. "Organizacja zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w Grudziądzu" (współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020) do następujących szkół: 1) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Grudziądzu (ul. Żeromskiego 8, 86-300 Grudziądz): 120 szt., 2) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Grudziądzu (ul. Narutowicza 6, 86-300 Grudziądz): 552 szt., 3) Szkoła Podstawowa nr 4 im. por. Zbigniewa Kruszelnickiego ps. "Wilk" w Grudziądzu (ul. Jaśminowa 2, 86-300 Grudziądz): 432 szt., 4) Szkoła Podstawowa nr 5 im. płk. Stanisława Sitka w Grudziądzu (ul. Sienkiewicza 24, 86-300 Grudziądz): 344 szt., 5) Szkoła Podstawowa nr 11 im. Jana Heweliusza w Grudziądzu (ul. Droga Mazurska 2, 86-300 Grudziądz): 128 szt., 6) Szkoła Podstawowa nr 12 im. Synów Pułku w Grudziądzu (ul. Moniuszki 14, 86-300 Grudziądz): 168 szt., 7) Szkoła Podstawowa nr 14 - Specjalna (ul. Parkowa 25, 86-300 Grudziądz): 128 szt., 8) Szkoła Podstawowa nr 18 im. Bohaterów Westerplatte w Grudziądzu (ul. Dąbrówki 7, 86-300 Grudziądz): 980 szt., 9) I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Grudziądzu (ul. Sienkiewicza 27, 86-300 Grudziądz): 312 szt., 10) II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego w Grudziądzu (ul. Marcinkowskiego 10, 86-300 Grudziądz): 456 szt., 11) III Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II w Grudziądzu (ul. Legionów 2, 86-300 Grudziądz): 416 szt., 12) IV Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Grudziądzu (ul. Jana III Sobieskiego 12, 86-300 Grudziądz): 181 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierał formularz cenowy i projekt umowy stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 22211000-2


Dodatkowe kody CPV: 30141200-1, 39162100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145628.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo DOM KSIĄŻKI Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hoża 29/31
Kod pocztowy: 00-521
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148785.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148785.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160050.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.