eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych (zestaw komponentów do IPMed oraz torby-zasobnika do IPMed).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-24

Ogłoszenie nr 510184474-N-2020 z dnia 24-09-2020 r.

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego: Dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych (zestaw komponentów do IPMed oraz torby-zasobnika do IPMed).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575947-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 61402337000000, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 181 536, e-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl, faks 261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych (zestaw komponentów do IPMed oraz torby-zasobnika do IPMed).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/41/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych (zestaw komponentów do IPMed oraz torby-zasobnika do IPMed). 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wymagania Taktyczno-Techniczne - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Rysunki - stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. - UWAGA! Załącznik nr 3 do SIWZ (Rysunki) jest spakowany w pliku "ZIP" i zamieszczony jako oddzielny plik. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiajacego w stosunku do dostawy: 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, złożoną ofertą oraz ustaleniami określonymi we wzorze umowy. 2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i odbioru przedmiotu umowy zgodnie z klauzulą jakościową stanowiącą załącznik do SIWZ. 3) Wykonawca na co najmniej 6 dni przed planowanym terminem realizacji zamówienia poinformuje Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej lub faksem o terminie dostawy przedmiotu umowy. 4) Dostawa przedmiotu umowy zrealizowana zostanie w dzień roboczy (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-12.00. 5) Towar dostarczony zostanie do magazynu Sekcji Medycznej w Lublinie mającego swą siedzibie pod adresem: 20-400 Lublin ul. Herberta 49. 6) Dostarczenie przedmiotu umowy odbywać się będzie transportem własnym spełniającym warunki określone w wymaganiach producenta dla przechowywania i transportu danego asortymentu. 7) Dostarczenie i wniesienie towaru do wskazanego magazyny Wojskowego Oddziału Gospodarczego zabezpieczy wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt. 8) Wykonawca dostarczy towar: o fabrycznie nowy, wolny od wad, nie pochodzący z ekspozycji, witryn sklepowych, nie noszący śladów eksploatacji, o wyprodukowany nie wcześniej niż w bieżącym roku, o zapakowany i dostarczony w indywidualnych opakowaniach oznakowanych nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości. o zawierający ulotki w języku polskim posiadającymi wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informację o asortymencie, w tym o sposobie jego przechowywania. 9) Zamawiający zastrzega sobie, aby dostarczony towar stanowiący skład IPMed w odniesieniu do każdej pozycji ukompletowania był jednego producenta, jednej marki i pochodził z jednej serii. 10) Dostarczony wyrób winien być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z Wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej, stanowiącymi załącznik do decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. (Dz.Urz.MON 2014.11). 11) Zamawiający sprawdzi przedmiot umowy pod względem ilościowym i jakościowym w terminie 3 dni roboczych od dnia rzeczywistej dostawy. 12) Czynności o których mowa w ust.11 realizowane będą po uprzednim przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę protokołu odbioru dostawy wystawionego oraz zatwierdzonego przez wskazane Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe. Odpowiednie Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe potwierdzi prawidłowość wykonania przedmiotu umowy oraz zgodność z klauzulą jakościową- załącznik do SIWZ. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu, o którym mowa w ust.11 do 7 dni roboczych. 14) Dostarczony towar musi spełniać wymagania określone w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (DZ.U. z 2020 r. poz. 186) oraz w aktach wykonawczych tam przywołanych. Środki, akcesoria i narzędzia muszą spełniać wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy. 15) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostawę (ryzyko uszkodzenia, utraty) do momentu podpisania przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego protokołu odbioru dostawy. 16) Zamawiający dopuszcza realizacje dostawy przez Wykonawcę systemem zleconym (np. firma kurierska), z zastrzeżeniem, iż realizacja dostawy systemem zleconym powinna zapewnić Zamawiającemu możliwość rozpakowania i sprawdzenia dostarczanego przedmiotu umowy pod względem ilościowym i jakościowym oraz zgodność z umową, w czasie zapewniającym Zamawiającemu rzetelne przyjęcie towaru. 17) Wykonawca bądź jego przedstawiciel zobligowany jest do obecności przy odbiorze towaru w siedzibie Zamawiającego. Nieobecność Wykonawcy bądź jego przedstawiciela skutkuje jednostronnym sporządzeniem przez Zamawiającego "Protokołu- zdawczo-odbiorczego", jednostronnym podpisaniu i następnie przekazaniu Wykonawcy celem podpisu bez możliwości wniesienia uwag do jego treści. 18) Zamawiający może odmówić odbioru dostawy albo jej części w następujących przypadkach: a) stwierdzenia braków ilościowych, b) niezgodności dostarczonego towaru z asortymentem określonym w §1 ust.1. wzoru umowy, c) dostawy towaru poza godzinami, o których mowa w § 4 ust.4 wzoru umowy, d) dostarczenia towaru w opakowaniach uszkodzonych lub w opakowaniach, które nie są opakowaniami producenta. e) Dostarczenia towaru nie oznakowanego zgodnie z wymaganiami zawartymi w § 4 ust. 10 wzoru umowy. 19) W przypadku jakichkolwiek uwag Zamawiającego w trakcie przyjmowania przedmiot umowy uważa się za nieprzyjęty w wadliwej części o czym decyduje Zamawiający, wówczas zostanie sporządzony przez Zamawiającego "protokół niezgodności", którego wzór stanowi załącznik nr 6 do umowy, zawierający uwagi i niedociągnięcia, podpisany przez upoważnione osoby ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, a w przypadku dostawy realizowanej przez firmę zewnętrzną (np. firma kurierska) bądź nieobecności Wykonawcy lub jego upoważnionych przedstawicieli, "protokół niezgodności" zostanie sporządzony i podpisany jednostronnie tylko przez Zamawiającego i następnie przekazany Wykonawcy bez możliwości wniesienia uwag do jego treści. 20) Wykonawca zobowiązany jest do odebrania wadliwego i/lub nieprzyjętego przedmiotu umowy. Zamawiający wystosuje do Wykonawcy wezwanie do odebrania wadliwego i/lub nieprzyjętego przedmiotu umowy, w którym określi termin w jakim Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania przedmiotu umowy (co najmniej 7 dni). W przypadku uchybienia terminu określonego przez Zamawiającego znajdują wprost zastosowanie postanowienia dotyczące kar umownych. 21) W przypadku nieprzyjęcia przez Zamawiającego dostawy w zakresie wadliwej części przedmiotu umowy strony sporządzają i podpisują "protokół zdawczo-odbiorczy" dotyczący jedynie niewadliwej części zamówienia. Protokół zdawczo-odbiorczy w stosunku do wadliwej części dostawy zostanie sporządzony po dostarczeniu przez Wykonawcę niewadliwego przedmiotu umowy zgodnego z wymaganiami oraz złożoną ofertą. 22) W sytuacji, gdy Wykonawca nie dostarczy wolnego od wad przedmiotu umowy w terminie 14 dni kalendarzowych Zamawiający zastosuje postanowienia umowy dotyczące kar umownych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych (zestaw komponentów do IPMed oraz torby-zasobnika do IPMed).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 570886.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BOXMET MEDICAL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: przetargi1@boxmet.com.pl
Adres pocztowy: Piskorzów 51
Kod pocztowy: 58-250
Miejscowość: Pieszyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 545700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 545700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 545700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.