eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Odwodnienie dzielnicy Północ w Częstochowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-03

Ogłoszenie nr 510184412-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie: Odwodnienie dzielnicy Północ w Częstochowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569269-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569269-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG i TRANSPORTU w CZĘSTOCHOWIE ul. Legionów 52 42-202 CZĘSTOCHOWA NIP: 573-2331963
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie ul. Jaskrowska 14/20, 42-202 CZĘSTOCHOWA NIP: 5730003841


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 15030984700000, ul. Legionów 52, 42-202 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 366 43 05; 366 43 37; 366 40 95 , e-mail zp@mzd.czest.pl, faks 34 366 43 05; 366 43 37; 366 40 95 .
Adres strony internetowej (url): www.mzd.czest.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Wodociągi, zgodnie z podpisanym porozumieniem z dnia 27.03.2019, ponoszą koszty związane z: - wykonanie wykopów po wykorytowaniu drogi przez wykonawcę robót drogowych - wykonanie robót montażowych związanych z przebudową wodociągów oraz przyłączy - za zasypanie wykopów do dolnego poziomu koryta drogi (wg projektu) wraz z zagęszczeniem i ewentualną wymianą gruntu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odwodnienie dzielnicy Północ w Częstochowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZDiT.ZP.3411-127/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje między innymi: Budowa ulicy św. Brata Alberta. Zakres inwestycji: - budowa jezdni o szerokości 6,00m i długości 1323,02m; - budowa zjazdów publicznych i indywidualnych; - budowa dodatkowego zjazdu publicznego o szerokości 5m na działkę nr 8/2 obręb 9; - budowa obustronnych chodników o zmiennej lokalizacji i szerokości; - budowa drogi dla rowerów o szerokości 2,00m z poszerzeniami w obrębie skrzyżowań do szerokości 3,00m oraz o szerokości 2,50m dla odcinków na których droga dla rowerów biegnie przyjezdniowo; - budowa skrzyżowań; - budowa czterech peronów autobusowych; - perony należy wyposażyć w wiaty przystankowe (2 wiaty typu standard i 2 wiaty wspornikowe zgodnie z załączonym opisem - załącznik nr 13 do SIWZ); - budowa kanalizacji deszczowej z przyłączami; - budowa oświetlenia ulicznego; - budowa kanału technologicznego; - przebudowa i zabezpieczenie istniejących kabli teletechnicznych; - przebudowa i zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych; - przebudowa sieci wodociągowej; - przebudowa przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej; - przebudowa przyłącza wody do posesji 115 przy ul. św. Brata Alberta; - wycinka drzew i krzewów; - nasadzenia drzew i krzewów; - założenie trawników; - dwuletnia pielęgnacja pogwarancyjna posadzonych roślin i założonego trawnika od momentu odbioru inwestycji; - wyniesienie punktów granicznych zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę. Budowa ulicy Hiacyntowej. Zakres inwestycji: - budowa jezdni o szerokości 5,00m i długości 157,87m; - budowa zjazdów publicznych i indywidualnych; - budowa jednostronnego chodnika o szerokości 2,0m; - budowa kanalizacji deszczowej z przyłączami do posesji; - budowa zbiornika chłonno - odparowującego; - budowa oświetlenia ulicznego; - budowa kanału technologicznego wraz ze studniami; - wycinka drzew i krzewów; - nasadzenia drzew i krzewów; - założenie trawników; - dwuletnia pielęgnacja pogwarancyjna posadzonych roślin i założonego trawnika od momentu odbioru inwestycji; - wyniesienie punktów granicznych zgodnie z decyzją ZRID. Budowa ulicy Lawendowej. Zakres inwestycji: - budowa jezdni o szerokości 5,00m i długości 217,33m; - budowa zjazdów publicznych i indywidualnych; - budowa jednostronnego chodnika o szerokości 2,0m; - budowa kanalizacji deszczowej z przyłączami do posesji; - budowa zbiornika chłonno - odparowującego; - budowa oświetlenia ulicznego; - budowa kanału technologicznego wraz ze studniami; - przebudowa sieci elektroenergetycznych; - przebudowa sieci teletechnicznej; - wycinka drzew i krzewów; - nasadzenia drzew i krzewów; - założenie trawników; - dwuletnia pielęgnacja pogwarancyjna posadzonych roślin i założonego trawnika od momentu odbioru inwestycji; - wyniesienie punktów granicznych zgodnie z decyzją ZRID. Wykonawca powinien ująć w harmonogramie robót budowlanych prace realizowane przez TDOCZ zgodnie z pismem znak: TD/OCZ/OMI/2019-06-19/0000001 z dnia 19.06.2019 r. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 72 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45112710-5, 45111220-6, 45231300-8, 32523000-5, 45232300-5, 31311000-9, 45232200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22994931.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROG-BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lubojenka, ul. Prosta 88/90
Kod pocztowy: 42-209
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12581331.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12581331.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17860000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

dotyczy IV.7) wykonanie części dotyczącej branży elektroenergetycznej - Feniks Sp. z o.o.; wykonanie części branży teletechnicznej - FUREL inwestycje Sp. z o.o.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.