eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów › Zmiana sposobu użytkowania budynku po byłym punkcie skupu mleka na świetlicę wiejską wraz z przebudową i nadbudową tego budynku oraz budowa infrastruktury technicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-24

Ogłoszenie nr 510184361-N-2020 z dnia 24-09-2020 r.

Urząd Gminy Janów: Zmiana sposobu użytkowania budynku po byłym punkcie skupu mleka na świetlicę wiejską wraz z przebudową i nadbudową tego budynku oraz budowa infrastruktury technicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania/Poddziałania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569734-n-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Janów, Krajowy numer identyfikacyjny 53417300000000, ul. ul. Parkowa 3, 16-130 Janów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 216 288, e-mail gmina@janow.com.pl, faks 857 216 095.
Adres strony internetowej (url): www.janow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana sposobu użytkowania budynku po byłym punkcie skupu mleka na świetlicę wiejską wraz z przebudową i nadbudową tego budynku oraz budowa infrastruktury technicznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

B.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Zmiana sposobu użytkowania budynku po byłym punkcie skupu mleka na świetlicę wiejską wraz z przebudową i nadbudową tego budynku oraz budowa infrastruktury technicznej" Przedmiotem niniejszego opracowania jest projekt zmiany sposobu użytkowania budynku po byłym punkcie skupu mleka na świetlicę wiejską wraz z przebudową i nadbudową tego budynku oraz budowa infrastruktury technicznej, zlokalizowanego na dz. nr 360/1 ob. Nowowola, gm. Janów. Zmiany mają charakter miejscowy, częściowo zmieniają układ istniejących pomieszczeń oraz nie naruszają konstrukcji budynku. Stan istniejący Istniejący budynek został wybudowany w latach siedemdziesiątych. Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony, składający się z dwóch części nakryty dachami jednospadowymi, kryty papą. Budynek jest wyposażony w instalacje elektryczną, kanalizacyjną, wodociągową. Budynek jest posadowiony na fundamencie betonowym na głębokości 1,20m. Stan techniczny budynku jest dobry. W celu wykonania projektowanych zmian zostaną wykonane: a) roboty rozbiórkowe: - odkopanie ścian fundamentowych do ław fundamentowych; - rozbiórka ściany między pomieszczeniami nr 1/1 i 1/2; - rozbiórka elementów pokrycia dachowego; - rozbiórka stropodachu nad pomieszczeniem nr 1/3; - rozbiórka podłogi na gruncie; - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; - demontaż wewnętrznych okładzin ściennych; - demontaż instalacji wewnętrznych; - rozbiórka komina do stropodachu; - rozbiórka rampy / schodów zewnętrznych; b) roboty nowe: - wykonanie posadzki na gruncie; - wykonanie nowych instalacji; - wykonanie ścian wewnętrznych wydzielających pomieszczenia; - wykonanie wentylacji pomieszczeń; - wykonanie tynków wewnętrznych; - wykonanie nadbudowy dachu i nowej projektowanej więźby dachowej; - wykonanie nowego pokrycia budynku z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem; c) zagospodarowanie terenu: - utwardzenie terenu (plac manewrowy, miejsca postojowe) przed budynkiem świetlicy oraz od strony północnej chodnik; - wykonanie opaski budynku; - rampa przed budynkiem z podjazdem dla osoby niepełnosprawnej; - instalacja obiektów małej infrastruktury, - wykonanie ogrodzenia Planowa komunikacja z drogą gminną odbywać się będzie poprzez istniejące zjazdy, które należy przebudować (konstrukcja analogiczna do utwardzenia terenu przed budynkiem świetlicy). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja Projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia Dokumentacji Projektowej , przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. Zamawiający przekazuje również przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ) jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiarów przygotowanych przez Zamawiającego odbywa się na ryzyko Wykonawcy. Załączone do SIWZ przedmiary, stanowią jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie mogą być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien pamiętać, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. 3. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 4. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w Dokumentacji Projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy tj.: "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego" oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 6. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią podmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 7. Zagospodarowanie materiału z rozbiórek należy do Wykonawcy. Materiały i przedmioty uzyskane z rozbiórki i uznane przez Inspektora Nadzoru za przydatne do ponownego wykorzystania zostaną złożone przez Wykonawcę na terenie budowy i będą stanowiły własność Zamawiającego. Materiały i przedmioty uzyskane z rozbiórki i uznane przez Inspektora Nadzoru za nieprzydatne do ponownego wykorzystania zostaną zagospodarowane (zutylizowane) przez Wykonawcę. Miejsce wywozu gruzu, urobku wraz z utylizacją pozostaje w gestii Wykonawcy i stanowi jego koszt, niezależnie od zasugerowanej w przedmiarze robót odległości takiego wywozu. 8. Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt. 9. Wykonawca wykona na własny koszt wszelkie niezbędne badania i próby oraz przekaże Zamawiającemu dokumenty wymagane do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu w tym m.in.: geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dokumentację powykonawczą. 10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu Instalowanie ogrodzenie 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45262520-2 Roboty murowe 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń 45410000-4 Tynkowanie 45421131-1 Instalowanie drzwi 45421132-8 Instalowanie okien 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących 45443000-4 Roboty elewacyjne Zadanie objęte dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania/Poddziałania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111311-1, 45111291-4, 45111700-2, 45112723-9, 45261100-5, 45261210-9, 45262520-2, 45310000-3, 45320000-3, 45331100-7, 45332400-7, 45340000-2, 45410000-4, 45421131-1, 45421132-8, 45432100-5, 45442000-7, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31500.00
Waluta PLM

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SATO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sato@sato.com.pl
Adres pocztowy: Zielna 31W
Kod pocztowy: 15-339
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 387450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 387450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 491754.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.