eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania realizowanego pn.Przebudowa i adaptacja istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne (Centrum Aktywnej Integracji i Interwencji Kryzysowej, siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, siedzi-by Urzędu Gminy Kościelisko) wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-03

Ogłoszenie nr 510184221-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.

Gmina Kościelisko: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania realizowanego pn.: Przebudowa i adaptacja istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne (Centrum Aktywnej Integracji i Interwencji Kryzysowej, siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, siedzi-by Urzędu Gminy Kościelisko) wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przebudowa i adaptacja istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne (Centrum Aktywnej Integracji i Interwencji Kryzysowej, siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, siedziby Urzędu Gminy Kościelisko) wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579755-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania realizowanego pn.: Przebudowa i adaptacja istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne (Centrum Aktywnej Integracji i Interwencji Kryzysowej, siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, siedzi-by Urzędu Gminy Kościelisko) wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.33.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Kościelisko usług z zakresu pełnienia komplekso-wego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji polegającej na przebudowie i adap-tacji istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na cele społeczne (Centrum Aktywnej Integracji i Interwen-cji Kryzysowej, siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Spo-łecznej, siedziby Urzędu Gminy Kościelisko) wraz z zago-spodarowaniem terenu wokół budynku, w branżach: o specjalność konstruk-cyjno-budowlana o specjalność instalacyjna w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o specjalność instala-cyjna w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyj-nych Świadczenie usług będących przed-miotem niniejszego postępowania przetargowego, polega na wykonywaniu ob-owiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad reali-zacją następujących robót: 3.1.1. roboty budowlane, w tym: 3.1.1.1. wyburzenia i rozbiórki 3.1.1.2. roboty murarskie 3.1.1.3. budowa szybu windowego warz z montażem dźwigu 3.1.1.4. roboty tynkarskie, malarskie 3.1.1.5. schody wewnętrzne i schody wachlarzowe 3.1.1.6. płyty nad piętrem I, II 3.1.1.7. sufity powieszane 3.1.1.8. posadzki 3.1.1.9. roboty fliziarskie 3.1.1.10. izolacja fundamentów 3.1.1.11. wykonanie wanny załadowczej do kotłowni 3.1.1.12. schody i mury oporowe 3.1.1.13. wykonanie elewacji 3.1.1.14. montaż stolarki 3.1.1.15. wykonanie konstrukcji dachowej wraz z pokryciem blachą 3.1.1.16. schody terenowe 3.1.2. roboty instalacyjne sanitarne wod-kan, CO, instalacja solarna, w tym: 3.1.2.1. demontaż instalacji sanitarnej 3.1.2.2. instalacja kanalizacyjna 3.1.2.3. wewnętrzna instalacja wody 3.1.2.4. wewnętrzna instalacja hydrantowa 3.1.2.5. instalacja grzewcza- centralnego ogrzewania i powietrznego 3.1.2.6. kotłownia- technologia kotłowni, obiegi, rozdział zasilania 3.1.2.7. instalacja solarna z wyłączeniem wykonania konstrukcji stalowej oraz montażu kolektorów słonecznych 3.1.2.8. instalacja wentylacji mechanicznej 3.1.3. roboty instalacyjne - elektryczne, w tym: 3.1.3.1. prze-budowa zasilania 3.1.3.2. montaż rozdzielni i linii WZL 3.1.3.3. instalacje elektryczne 3.1.3.4. instalacja gniazd dedykowanych; gniazd wtyczkowych 3.1.3.5. instalacja oświetlenia 3.1.3.6. instalacja odgromowa i uziemienie otokowe 3.1.3.7. instalacji paneli fotowoltaicz-nych z wyłączeniem wykonania stelaży na dachu i montażu paneli fotowoltaicz-nych 3.1.4. roboty instalacyjne - instalacja niskoprądowa w tym: 3.1.4.1 system zarządzania 3.1.4.2 system ochrony 3.1.4.3 system gaszenia oraz kompleksowa obsługa inwestycji w zakresie formalnym (zgłoszenia rozpoczęcia robót, wymagane powiadomie-nia instytucji uzgadniających projekt wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie) w tym obsługa geodezyjna inwe-stycji. UWAGA! - Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w do-kumentacji technicznej; dokumentacji uzupełniającej oraz wyjaśnieniach treści SIWZ z postępowania o nr referencyjnym ZP.271.19.2019 (na podstawie złożo-nych pytań w trakcie prowadzenia pierwszego postępowania) opublikowanych na stronie internetowej Zamawiają-cego pod linkiem: https://bip.malopolska.pl/ugkoscielisko,a,1639797,iipn-przebudowa-i-adaptacja-istniejacego-budynku-biurowego-z-przeznaczeniem-na-cele-spoleczne-centru.html

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87966.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Projektowe i Nadzory Budowlane Wojciech Kopta
Email wykonawcy: wkopta@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Ustup 26
Kod pocztowy: 34-500
Miejscowość: Zakopane
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59040.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116240.60
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.