To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-03
Ogłoszenie nr 510183876-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.
Urząd Miasta Zielonka: Remont dróg gminnych na terenie miasta Zielonka o nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577450-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Zielonka, Krajowy numer identyfikacyjny 69291401200000,
ul. ul. Lipowa
5,
05-220
Zielonka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 613 913, e-mail
zam.publiczne@zielonka.pl, faks
227 819 989.
Adres strony internetowej (url): bip.zielonka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych na terenie miasta Zielonka o nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIZ.ZP.2712.30.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont niżej wymienionych ulic na terenie Zielonki o nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych, 1) ul. KORCZAKA (od ul. Ossowskiej do końca): a) demontaż istniejących płyt - długość odcinka 141 mb - 92 szt, b) korytowanie, c) wykonaniu podsypki z pospółki o grubości 10 cm, d) ponowne ułożenie płyt MON (płyty istniejące - materiał Zamawiającego) - 92 szt, e) uzupełnienie brakujących płyt MON - (płyty nowe - materiał Wykonawcy) - 48 szt, f) utwardzenie kruszywem łamanym poboczy o szerokości 0,75 m - grubość po zagęszczeniu 10 cm, g) regulacja pionowa studzienek - 22 szt. 2) ul. KONOPNICKIEJ odcinek ulicy o długości 59 mb (od zakończenia istniejących płyt do końca ulicy): a) nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych - 58 szt. płyt nowych (materiał wykonawcy), b) korytowanie, c) wykonaniu podsypki z pospółki o grubości 10 cm, d) nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych - 59 szt. płyt nowych (materiał wykonawcy), e) utwardzenie kruszywem łamanym poboczy o szerokości 0,5 m - grubość po zagęszczeniu 10 cm, f) regulacja pionowa studzienek - 6 szt, g) naprawa istniejącej nawierzchni z płyt bet. MON - uzupełnienie masą min.asf brakujących przerw w ciągłości płyt - ok. 4 m2, h) utwardzenie kruszywem łamanym końcowego odcinka drogi o długości 10 m i szerokości 3,0 m - 30 m2 (korytowanie i grubość po zagęszczeniu 10 cm) - chodzi o wykorzystanie tego odcinka jako powierzchnię retencyjną. 2. Warunki wykonania pracy i obowiązki Wykonawcy: 1) Powierzenie kierownictwa nad prowadzonymi pracami, będącymi przedmiotem niniejszej umowy osobie posiadającej odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe do prowadzenia tego rodzaju prac i wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2) Zabezpieczenie terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności, w tym ustawienia i utrzymanie we właściwym stanie technicznym: ogrodzenia, barierek, znaków ostrzegawczych, zgodnie z czasową organizacją ruchu oraz zgodnie z przepisami bhp i ruchu drogowego. 3) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg dojazdowych, nawierzchni chodników i instalacji; 4) Przestrzeganie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. 5) Prowadzenie robót w sposób nie powodujący znacznych utrudnień w prawidłowym funkcjonowaniu ruchu drogowego. 6) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót.. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonaniem robót będących przedmiotem SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialności za uzbrojenie znajdujące się na terenie budowy. Wszelkie uszkodzenia i awarie powstałe podczas lub w związku z prowadzeniem prac, Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zabezpieczyć i naprawić na własny koszt. 8) Wykonawca w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał niezbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich z powodu szkód i strat związanych i wynikłych z realizacji przedmiotu umowy. 10) Wykonawca ponosi ryzyko finansowe uszkodzenia, zniszczenia lub utraty wszelkich materiałów, urządzeń, wyposażenia znajdującego się na terenie budowy oraz wszelkich innych szkód w mieniu znajdującym się na terenie budowy; (wystąpienie takich szkód nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku terminowego i należytego wykonania przedmiotu umowy). 11) Wykonawca odpowiada za stan techniczny wybudowanych urządzeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111000-1
Dodatkowe kody CPV: 45233300-2, 45233142-6, 45233100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
190000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo- Handlowy Adam Jasiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130615.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Przebudowa budynku magazynowego ze zmianą sposobu użytkowania jego części na kotłownie gazową, wraz z budową instalacji zewnętrznej ciepłowniczej
- Wykonanie systemu klimatyzacji w budynku 39, 39A, 39B na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2, znajdującej się przy ulicy Powstańców 3 w Zielonce
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą naprawą uszkodzonych nawierzchni pieszych oraz dostosowaniem wejścia głównego do budynku do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością w Warszawie
- Przebudowa dróg powiatowych nr 3737E i 3707E
- ,,Zagospodarowanie terenu zewnętrznego Urzędu Gminy w Bobrownikach wraz z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami"
- "Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020".
- Budowa parku przy ul. Sieradzkiej
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont nawierzchni jezdni mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.