To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-03
Ogłoszenie nr 510183500-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.
Burmistrz Miasta Kolno: Wybór operatora prowadzącego Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w
Kolnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573233-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540144092-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Kolno, Krajowy numer identyfikacyjny 52332400000000,
ul. ul. Wojska Polskiego
20,
18-500
Kolno, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 782 133, e-mail
wrg@kolno.home.pl, faks
862 783 100.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.kolno.wrotapodlasia.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór operatora prowadzącego Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kolnie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RG.271.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wybór operatora prowadzącego Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kolnie, dalej: PSZOK, zlokalizowanym przy ul. Pastorczyk 12b; 18-500 Kolno, w okresie 33 miesięcy od daty uzyskania niezbędnych zezwoleń upoważniających Wykonawcę do realizacji umowy jaka zostanie zawarta po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania przetargowego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania niezbędnych pozwoleń i zezwoleń w zakresie prowadzenia punktu oraz gospodarowania zebranymi odpadami wynikających z obowiązujących przepisów. 3. PSZOK posiada pozwolenia na użytkowanie uzyskane w grudniu 2018 roku. 4. Koszty związane z funkcjonowaniem PSZOK ponosi Wykonawca. 5. PRZOK wyposażony jest w przyłącze wodociągowe, kanalizację sanitarną, energetyczną, odwodnienie, monitoring, oświetlenie placu. Plac jest utwardzony i ogrodzony. 6. Infrastruktura PSZOK obejmuje: a) rampę wyładowczą o konstrukcji żelbetowej b) 13 kontenerów KP c) małą wagę d) 2 magazyny kontenerowe odpadów niebezpiecznych i innych e) 1 Magazyn sprzętu do obsługi PSZOK - Wiata W1 f) 1 Magazyn odpadów elektrycznych i elektronicznych - Wiata W2 g) 1 Magazyn odpadów wielkogabarytowych - Wiata W3 h) dużą wagę i) 1 Kontener socjalno-biurowy o powierzchni zabudowy: 21 m2, powierzchni użytkowej 18 m2 i kubaturze 46 m3. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt niezbędny sprzęt do ładowania odpadów z poszczególnych boksów na odpady. (Wyposażenie PSZOK nie zawiera ładowarki.) 8. Frakcje odpadów komunalnych, które będzie przyjmował PSZOK: a) papier i makulatura, w tym odpady opakowaniowe; b) tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe; c) szkło, w tym odpady opakowaniowe; d) metal, w tym odpady opakowaniowe; e) opakowania wielomateriałowe; f) odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji; g) przeterminowane leki i chemikalia; h) zużyte baterie i akumulatory; i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; j) meble i inne odpady wielkogabarytowe; k) zużyte opony; l) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne; m) odpady zielone; n) popiół; o) odpady tekstyliów; n) odpady niebezpieczne. 9. Odpady mogą być przyjmowane nieodpłatnie jedynie od mieszkańców miasta Kolna z nieruchomości zamieszkałych i zbieranych w sposób selektywny za wyjątkiem odpadów zmieszanych. 10. Odbiór odpadów będzie prowadzony przez firmę zewnętrzną zbierająca odpady z terenu miasta Kolno. 11. Szacunkowa minimalna objętość odpadów w skali roku wynosi 44 Mg. Przewiduje się coroczny wzrost odpadów o 10% . 12. Podstawą ww. wartości minimalnych są wskazania roku 2018 w podziale na poszczególne rodzaje odpadów: a) kod - 200110 - 0,80 Mg b) kod - 200111 - 0,94 Mg c) kod - 200123 - 2,12 Mg d) kod - 200135 - 2,179 Mg e) kod - 200136 - 1,57 Mg f) kod - 200307 - 9,39 Mg g) kod - 170101 - 19,28 Mg h) kod - 170802 - 3,80 Mg i) kod - 160103 - 4,00Mg j) kody - 200123, 200135, 200136, 200307 - 18,15 Mg 13. Zamawiający przewiduje utworzenie Punktu przyjmowania rzeczy używanych niestanowiących odpadów, celem ponownego ich użycia. Lokalizacja przedmiotowego "Punktu" w ramach PSZOK leży w gestii wykonawcy. 14. Planowane są działania polegające na wykorzystywaniu produktów lub części produktów niebędących odpadami ponownie do tego samego celu, do którego były przeznaczone (tzw. nadanie drugiego życia). Osoby, którym dany przedmiot nie jest potrzebny będą mogły przekazać przedmioty do PSZOK, te zaś trafią do osób potrzebujących. 15. Prowadzone będą też działania edukacyjne mające na celu przekonanie mieszkańców do przekazywania do PSZOK niepotrzebnych czy też zepsutych przedmiotów. 16. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 19. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: czynności w zakresie usługi przyjmowania odpadów, w okresie realizacji niniejszej umowy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), przy czym: 1) W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy; 2) Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. Dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie umów o pracę z tymi osobami. 4) Na każde żądanie Zamawiającego - w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 5) Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 3) i 4) stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy. 6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 3) i 4) powyżej oraz w SIWZ. 20. W sytuacji, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ i jej załącznikach odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, iż w takiej sytuacji dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 21. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w postaci zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli oraz innych odpadów wielkogabarytowe od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w formie "wystawki"- raz na kwartał kalendarzowy. Szczegółowy harmonogram odbioru ww. odpadów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi. Po jego zaakceptowaniu Wykonawca powiadomi mieszkańców o terminach zbiórki. 22. Prowadzenie monitoringu oraz zapisu z niego z okresu co najmniej 21 dni. 23. Zamawiający wymaga aby PSZOK otwarty był zgodnie z Regulaminem PSZOK dla mieszkańców miasta Kolno, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90511200-4
Dodatkowe kody CPV: 90533000-2, 79993000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
275000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Kolnie Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
468701.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOLNA
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki i PSZOK-u w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY NOWE MIASTO NAD PILICĄ
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych"
- Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie działki nr 8/12 przy ul. Warszawskiej w Grodkowie oraz zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK.
- "Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Tolkmicko"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 w ilości do 1 000 Mg
więcej: Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.