eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Budowa alei na cmentarzu komunalnym w Bolesławcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-23

Ogłoszenie nr 510183462-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Budowa alei na cmentarzu komunalnym w Bolesławcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576961-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Dolne Młyny 23, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 440 901, e-mail mzgm@post.pl, faks 756 440 925.
Adres strony internetowej (url): www.mzgm.boleslawiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa alei na cmentarzu komunalnym w Bolesławcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

5.ZP.DEK.2020.AD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch alei na cmentarzu komunalnym w Bolesławcu (działkanr 386 obr. 8 miasta Bolesławiec) o długości około: odcinek I = 161,0 m i odcinek II = 47,00 m szerokości około 3,0 m plus krawężniki betonowe o wym. 0,15 x 0,30 m (odcinek I = 334 m i odcinek II = 93,28 m). Obecna nawierzchnia alejki zostanie wyrównana inastępnie wykonana nowa nawierzchnia z szarej kostki betonowej typu STAROBRUK (na podsypce z miału kamiennego i podbudowie tłuczniowej). Istniejące ciągi odwodnienia liniowego należy rozebrać i ułożyć nowe z korytek betonowych 50 x 30 x 10,5 cm,układając na płasko na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, oraz należy rozebrać istniejący wpust i na istniejącej studni wykonać pokrywę żelbetową (alternatywnie zamontować pokrywę prefabrykowaną) i nowy wpust żeliwny D40. 2. W ramach zamówienia wykonane zostaną między innymi: 2.1 roboty ziemne (wykonanie rowków pod zabudowę krawężników), 2.2 wywóz gruntu z korytowania na składowisko odpadów, 2.3 ułożenie podbudowy z tłucznia 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o gr. 8 cm, 2.4 wbudowanie krawężników betonowych (na leżąco) na ławie betonowej z oporem, 2.5 wykonanie nawierzchni chodników z szarej betonowej kostki typu STAROBRUK o grubości ok. 7 - 8 cm, 2.6 rozebranie istniejącego ciągu odwodnienia liniowego i ułożenie na nowo z korytek betonowych 50 x 30 x 15 cm - układając na płasko na podsypce cementowo-piaskowej, 2.7 rozebranie istniejącego wpust na istniejącej studni oraz wykonanie pokrywy żelbetowej (alternatywnie można zamontować prefabrykat), wykonanie nowego wpustu żeliwnego D40. 2.8 uporządkowanie terenu budowy. 2.9 wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3.Dokładny zakres robót określa dokumentacja projektowa i STWiORB. W ramach niniejszego zamówienia wykonane zostanie część alei oznaczonych w załącznikach mapowych I i II. 4. W przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej dotyczące robót o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy i przy przestrzeganiu prawidłowych metod wykonania, że wymagania podstawowe będą spełnione.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45112000-5, 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 154915.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "OGRODY Jagielski" Maciej Jagielski
Email wykonawcy: info@ogrodyjagielski.pl
Adres pocztowy: Bolesławice 239B
Kod pocztowy: 59-700
Miejscowość: Bolesławiec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 146370.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 146370.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146370.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.