eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zadanie IBudowa dróg gminnych ul. Leszka i ul. Ziemowita w Lublinie wraz z infrastrukturą oraz przebudową kolizji uzbrojenia podziemnego. Zadanie IIBudowa odcinkówsieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Leszka w Lublinie. Zadanie IIIBudowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Światowida oraz z ul. Leszka w Lublinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-23

Ogłoszenie nr 510183134-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie: Zadanie I: Budowa dróg gminnych ul. Leszka i ul. Ziemowita w Lublinie wraz z infrastrukturą oraz przebudową kolizji uzbrojenia podziemnego. Zadanie II: Budowa odcinków: sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Leszka w Lublinie. Zadanie III: Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Światowida oraz z ul. Leszka w Lublinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572229-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13J, 20-401 Lublin, KNI 6077887900000, osoba do kontaktu p. Łukasz Kudła tel. 81 4665710
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Spółka z o. o., al. J. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, REGON 430981982, osoba do kontaktu p. Wojciech Basta, tel. 81 5324281 wew. 385.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 60778879000000, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 665 700, e-mail zamowienia@zdm.lublin.eu, faks 814 665 701.
Adres strony internetowej (url): https://biuletyn.lublin.eu/zdm

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz Zamawiających wskazanych powyżej: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul.Krochmalna 13j, 20-401 Lublin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie I: Budowa dróg gminnych ul. Leszka i ul. Ziemowita w Lublinie wraz z infrastrukturą oraz przebudową kolizji uzbrojenia podziemnego. Zadanie II: Budowa odcinków: sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Leszka w Lublinie. Zadanie III: Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Światowida oraz z ul. Leszka w Lublinie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-PS.221.1.33.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Zadanie I: 1.1.1. Budowa jezdni, chodników, zjazdów. 1.1.2. Budowa oświetlenia drogowego. 1.1.3. Budowa kanalizacji deszczowej. 1.1.4. Przebudowa sieci teletechnicznych. 1.1.5. Przebudowa gazociągu. 1.1.6. Przebudowa sieci elektroenergetycznych. 1.1.7. Wykonanie zieleni. 1.1.8. Wycinka drzew i krzewów. 1.1.9. Wykonanie elementów stałej organizacji ruchu. 1.2. Zadanie II: 1.2.1. Wykonanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami. 1.2.2. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami. 1.3. Zadanie III: 1.3.1. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami. 1.4. Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyskanie zatwierdzenia przez zarządzającego ruchem. 1.5. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 1.6. Wykonanie monitoringu budowanych odcinków kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej wraz z przykanalikami i odgałęzieniami kanałów, zgodnie z wytycznymi dysponentów sieci oraz wykonanie monitoringu wraz z czyszczeniem w/w sieci przed upływem okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy (pobór wody do celów płukania, prób szczelności). 1.7. Prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 1.8. Zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót. 1.9. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 725 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 1.10. Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB. 1.11. Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą - w ilości 3 egz., dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania. 1.12. Uporządkowanie terenu inwestycji. 1.13. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi oraz właściwym dysponentom. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazane i opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy (osoby kierujące budową/robotami) nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Powyższe dotyczy także osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233100-0


Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45231300-8, 45231400-9, 45233200-1, 45233300-2, 45316110-9, 45112710-5, 45112000-5, 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4907507.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WOD-BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@wod-bud.com.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 12/1
Kod pocztowy: 23-200
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6988944.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6988944.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8195618.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca oświadcza, iż powierzy Podwykonawcom następujący zakres robót: 1) roboty elektryczne i teletechniczne - ELPIE Sp. z o.o., ul. Inżynierska 3, 20-484 Lublin, 2) roboty ziemne, roboty brukarskie, podbudowy, oznakowanie, 3) obsługa geodezyjna.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.