eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Całodobowa Ochrona nieruchomości UMW położonych we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, poprzez monitoring wizyjny tj. system kamer połączonych drogą internetową z Centrum Monitoringu Wykonawcy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-02

Ogłoszenie nr 510182940-N-2019 z dnia 02-09-2019 r.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich: Całodobowa Ochrona nieruchomości UMW położonych we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, poprzez monitoring wizyjny tj. system kamer połączonych drogą internetową z Centrum Monitoringu Wykonawcy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560418-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, Krajowy numer identyfikacyjny 00028898100000, ul. Wybrzeże L.Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7841174, e-mail monika.komorowska@am.wroc.pl, faks 71 7840045.
Adres strony internetowej (url): www.umed.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Całodobowa Ochrona nieruchomości UMW położonych we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, poprzez monitoring wizyjny tj. system kamer połączonych drogą internetową z Centrum Monitoringu Wykonawcy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UMW/IZ/PN-54/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Całodobowa Ochrona nieruchomości UMW położonych we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, poprzez monitoring wizyjny tj. system kamer połączonych drogą internetową z Centrum Monitoringu Wykonawcy. Celem prowadzenia monitoringu wizyjnego zewnętrznego, całodobowego jest zapewnienie bezpieczeństwa mienia na terenie Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w następujących lokalizacjach: a) budynek N przy ul. Borowskiej 213, b) budynek kotłowni przy ul. Borowskiej 213. 1. Rejestracji i zapisaniu na nośniku fizycznym podlega tylko obraz (wizja) z kamer systemu monitoringu. 2. System monitoringu wizyjnego składa się z kamer typu - IP minimum 2.0 MPix z mechanicznym filtrem podczerwieni, oraz całym osprzętem potrzebnym do realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca winien zaproponować kamery umożliwiające widoczność w nocy oraz możliwość przybliżenia obrazu przy zachowaniu jego ostrości oraz umożliwiające identyfikację osób. Miejsca montażu kamer znajdują się na wysokości powyżej 2,5 metra. 3. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamówienia muszą spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. 4. Wykonawca w ramach zamówienia dokona montażu całego zestawu. Montaż będzie polegał na odpowiednim zamocowaniu kamer i pozostałych urządzeń. Urządzenia oraz ich podłączenie winny być wykonane w sposób nie zagrażający życiu i zdrowiu ludzi. 5. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego usuwania awarii w celu zapewnienia stałej sprawności zainstalowanego sprzętu. 6. Wykonawca będzie dokonywał konserwacji i utrzymywał w ciągłej sprawności technicznej zainstalowany sprzęt. 7. Wykonawca oznakuje teren widocznymi i estetycznymi tabliczkami informującymi o nazwie firmy realizującej monitorowanie. 8. Wykonawca winien posiadać własne Centrum Monitorowania, funkcjonujące w trybie całodobowym, w którym będzie znajdował się rejestrator wraz z monitorem wizyjnym, obsadzone przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonego m.in. w środki łączności gwarantujące kontakt z grupą interwencyjną, najbliższą jednostką Policji i Straży Pożarnej oraz telefonem alarmowym nr 112. 9. Wykonawca winien posiadać co najmniej jedną, własną Grupę Interwencyjną na terenie Wrocławia, gwarantującą podjęcie działań w przypadku zagrożenia w czasie nie dłuższym niż 15 minut w dzień i 10 minut w nocy, od chwili zgłoszenia . Grupa Interwencyjna powinna składać się z co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego. 10. W przypadku stwierdzenia faktu dokonania włamania do obiektu chronionego lub innego zagrożenia, np. pożarem Wykonawca: a) zawiadomi w trybie natychmiastowym odpowiednie specjalistyczne służby (organa Policji, Straż Pożarną, Pogotowie, itp.) oraz zabezpieczy obiekt dozorem fizycznym do czasu przybycia służb, b) niezwłocznie powiadomi o zdarzeniu Zamawiającego, po czym wspólnie z nim ustali dalszy tryb prowadzenia ochrony, c) prześle w formie elektronicznej protokół/notatkę ze zdarzenia d) odnotuje fakt zaistnienia zdarzenia w książce kontroli służb, nie później niż przy zdaniu obiektu na końcu danej służby. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wykonawca zobowiązuje się chronić mienie Zamawiającego ze szczególną starannością i przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie powierzonej usługi. 13. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu wyrządzonej szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego oceniana będzie na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego. 14. Miesięczna wartość wynagrodzenia winna uwzględniać całkowity koszt realizacji usługi w tym montaż kamer, dozór w Centrum Monitorowania Wykonawcy, podjazd grupy interwencyjnej w sytuacji zagrożenia ( przebywania osób nieupoważnionych na monitorowanym terenie ). 15. Szacunkowa ilość podjazdów grupy interwencyjnej wynosi 1x na dobę 16. Przedmiot zamówienia został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Siwz. 17. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 7 do Siwz). 18. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 2 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4


Dodatkowe kody CPV: 79714000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 177120.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOLID GROUP Sp. z o.o.; Sp. Komandytowa
Email wykonawcy: Izachariasz@solidsecurity.pl
Adres pocztowy: ul. Postępu 17
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156898.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156898.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159408.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.