eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Uszczelnianie przewodów kominowych dymowych oraz wentylacyjnych na budynku mieszkalnym przy ul. Stanisława Moniuszki 45 w Pabianicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-22

Ogłoszenie nr 510182802-N-2020 z dnia 22-09-2020 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Uszczelnianie przewodów kominowych dymowych oraz wentylacyjnych na budynku mieszkalnym przy ul. Stanisława Moniuszki 45 w Pabianicach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573834

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 47001384300000, ul. ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 22 59 285, e-mail zgm@zgm.pabianice.pl, faks 42 22 59 286.
Adres strony internetowej (url): zgm.pabianice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Uszczelnianie przewodów kominowych dymowych oraz wentylacyjnych na budynku mieszkalnym przy ul. Stanisława Moniuszki 45 w Pabianicach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGM.NZP.2422.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Uszczelnienie przewodów kominowych na budynku mieszkalnym przy ul. Stanisława Moniuszki 45 w Pabianicach. 2.Ww. roboty zostaną wykonane na budynku mieszkalnym, dwukondygnacyjnym, nakrytym dachem dwuspadowym, pokrytym papą smołową przed wykonanym remontem dachu. Obejmować będą uszczelnienie 8 szt. przewodów kominowych dymowych masą cementową o łącznej długości 96 mb oraz uszczelnienie 2 szt. przewodów kominowych wentylacyjnych masą cementową o łącznej długości 20 mb. UWAGI ?Podczas wykonywania ww. robót wymagana jest ścisła współpraca w tym zakresie z drugim wykonawcą robót ciesielskich oraz dekarskich na tym budynku, które będą prowadzone równocześnie (montaż obróbek blacharskich, wzmocnienie więźby dachowej, przemurowanie głowic kominowych ponad dachem, itp.).Każde uszczelnienie przewodu kominowego wymaga uprzedniego wyfrezowania każdego z kanałów frezarką mechaniczną.Wykonawca odpowiednio zabezpieczy miejsce prowadzenia robót.Załączony przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót zdefiniowany w projekcie. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. ?Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie 3.Szczegółowy zakres został określony w załączonych do niniejszej SIWZ: a/Projekt techniczny montażu przewodów kominowych b/Informacja o zakresie robót budowlanych do projektu technicznego oraz specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót budowlanych c/Przedmiar robót 4.Wymagania dotyczące jakości wykonania robót zostały określone w załączonych do niniejszej SIWZ: Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5.Wymagania dotyczące zagospodarowania materiałów po montażu zostały określone w § 8 wzoru umowy stanowiącej część III SIWZ. 6.Termin wykonania zamówienia - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331210-1, 45223800-4, 45410000-4, 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56740.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Kominiarskie "AG-MAR"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Jałowcowa 30
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45576.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42200.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.