eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Kościuszki w Jarocinie na potrzeby Klubu Seniora +

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-30

Ogłoszenie nr 510182439-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.

Powiat Jarociński: Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Kościuszki w Jarocinie na potrzeby Klubu Seniora +

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572762-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540152501-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Jarociński, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. al. Niepodległości 10-12 , 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 472 920, e-mail starostwo@powiat-jarocinski.pl, faks 627 473 337.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-jarocinski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Kościuszki w Jarocinie na potrzeby Klubu Seniora +

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A-ZPI.272.2.11.2019.JM3

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Seniora + na II piętrze w budynku znajdującym się przy ul. T. Kościuszki 16 w Jarocinie. Zakres zamówienia obejmuje prace remontowe polegające m.in. na: 1) remoncie korytarza, w tym m.in.: o zmyciu i oczyszczeniu pod szpachlowanie ścian powyżej boazerii, o zdemontowaniu wykładziny PCV, o zdemontowaniu stolarki drzwiowej do pomieszczeń remontowanych i do schowka, o zdemontowaniu ścianki zamykającej klatkę schodową, o zdemontowaniu istniejącego osprzętu elektrycznego, o wykonaniu nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, doprowadzeniu nowych obwodów elektrycznych do sal dydaktycznych nieobjętych projektem i zakończeniu puszką elektryczną od strony korytarza, o zamontowaniu drzwi zamykających klatkę schodową w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, o dwukrotnym szpachlowaniu całości ścian, o wykonaniu sufitu podwieszanego modułowego obniżonego o ca 20,0 cm, o wykonaniu malowania ścian farbami w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, o ułożeniu posadzki z paneli o klasie AC5 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, na podkładzie piankowym gr. 5,0 mm, 2)remoncie sal dydaktycznych nr 2, 3, 4, 5, 7, 8, w tym m.in.: o zdemontowaniu istniejących pokryć ścian i sufitów z paneli wygłuszających montowanych na ruszcie drewnianym, skuciu luźnych partii tynków, oczyszczeniu ścian, o zdemontowaniu wykładzin PCV, o zdemontowaniu istniejącego osprzętu elektrycznego, o zdemontowaniu stolarki okiennej i drzwiowej, o zamontowaniu nowych okien PCV o podziale i szprosach identycznych z istniejącą stolarką okienną przed demontażem w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, o wymianie drzwi na nowe, płytowe, pełne z wypełnieniem plastrem miodu wyposażone w jeden zamek patentowy, klamkę, zawiasy, ościeżnicę systemową regulowaną, o wykonaniu nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, o obłożeniu całości ścian płytami GKF klejonymi do podłoża, o pokryciu sufitów płytą GKF na stelażu aluminiowym, o wykonaniu malowania ścian i sufitów farbami wykończeniowymi lateksowymi o bardzo wysokiej odporności na zabrudzenia i ścieranie w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, o ułożeniu posadzki z paneli o klasie AC5 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, na podkładzie piankowym gr. 5,0 mm, 3) remoncie toalet, w tym m.in.: o wyburzeniu istniejącej ścianki wydzielającej toalety, o zdemontowaniu posadzki, o zdemontowaniu istniejącego osprzętu elektrycznego i sanitarnego, o zdemontowaniu instalacji sanitarnej (wod-kan) w ramach projektowanego remontu, o zdemontowaniu stolarki drzwiowej, o zdemontowaniu stolarki okiennej, o wykonaniu nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, o wykonaniu nowego podejścia pod osprzęt sanitarny włączając się w istniejącą instalację, o zamontowanie nowych okien PCV o podziale i szprosach identycznych z istniejącą stolarką okienną przed demontażem w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, o wykonaniu ścianek działowych, o wykonaniu ścianek toalet systemowych z płyt HPL, o wykonaniu sufitu podwieszanego modułowego obniżonego o ca 20 cm, o ułożeniu płytek ceramicznych na ścianach do wysokości 2,0 m w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, o ułożeniu płytek gresowych szkliwionych na posadzce w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, o wykonaniu malowania ścian farbami powyżej płytek ceramicznych w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, o montażu drzwi wewnętrznych, 4) remoncie aneksu kuchennego, w tym m.in.: o zerwaniu istniejącej boazerii drewnianej ściennej, o zmyciu i oczyszczaniu ścian pod szpachlowanie, o zdemontowaniu wykładziny PCV, o zdemontowaniu stolarki okiennej, o zdemontowaniu istniejącego osprzętu elektrycznego, o zamontowanie nowych okien PCV o podziale i szprosach identycznych z istniejącą stolarką okienną przed demontażem w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, o wykonaniu nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, o wykonaniu nowego podejścia pod osprzęt sanitarny włączając się w istniejącą instalację, o dwukrotnym szpachlowaniu całości ścian, o wykonaniu sufitu podwieszanego modułowego obniżonego o ca 20,0 cm o wykonaniu na ścianie przeznaczonej pod zabudowę kuchenną pasa płytek międzyszafkowych o wysokości 60,00 cm w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, o montażu umywalki, o wykonaniu malowania ścian farbami w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, o ułożeniu posadzki z paneli o klasie AC5 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, na podkładzie piankowym gr. 5,0 mm, 5) wyposażeniu pomieszczeń sanitarnych, 6) dobudowaniu w istniejącej rozdzielni głównej budynku wyłącznika nadprądowego typu S 303 B 32 A, 7) wykonaniu wewnętrznej linii zasilającej pod tynkiem od istniejącej rozdzielni głównej RG do wymienianej rozdzielni TR zlokalizowanej w pomieszczeniu schowka, 8) wymianie istniejącej tablicy rozdzielczej na nową, 9) wymianę istniejącej instalacji oświetlenia pomieszczeń w zakresie objętym remontem oraz wymianie instalacji gniazd wtyczkowych wg projektu branżowego. Z uwagi na to, że prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w czynnym obiekcie wobec czego Zamawiający wymaga, aby prowadzone były w sposób niezakłócający funkcjonowania jednostek mających swoją siedzibę w budynku. Powyższe oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany do wcześniejszego zgłaszania Zamawiającemu (na min. 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji) zakresu robót i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu i terminu realizacji prac. Roboty budowlane opisane powyżej będą wykonane w ramach remontu pomieszczeń w budynku przy ul. Kościuszki w Jarocinie na potrzeby Klubu Seniora +. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Przedmiar robót - Załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45421152-4, 45421146-9, 45421000-4, 45330000-9, 45311000-0, 45430000-0, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 186245.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PUH MER-BUD Nikodem Merklinger
Email wykonawcy: merklinger@o2.pl ; merklinger-nikodem@wp.pl
Adres pocztowy: Radlin 25A/3
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Jarocin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 228950.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228950.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228950.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.