To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-30
Ogłoszenie nr 510182127-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MARII ZIENTARY-MALEWSKIEJ Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI W DYWITACH: Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoła Podstawowa im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580433-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" ul. Moniuszki 9-6 10-275 Olsztyn NIP: 7393752389
I. 1) NAZWA I ADRES:
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MARII ZIENTARY-MALEWSKIEJ Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI W DYWITACH, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. Spółdzielcza
4,
11-001
Dywity, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895120126, e-mail
spdywity@o2.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.spdywity.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoła Podstawowa im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/Z/1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do Szkoła Podstawowa im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, do kwoty zabezpieczonej przez Zamawiającego na realizację zamówienia w danej części. Zamówienie podzielono na 9 części. 2. W celu określenia jakości odbieranego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez: inspektora PIS (IW) (także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno -higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportowania towaru. ? Wykonawca musi posiadać wdrożony system HACCP stosownie do art. 59 i 73 ustawy z dnia 15 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.) lub z art. 11 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz.U. z 2017 r., poz. 242, 471 z 2018r. poz. 650), nie dotyczy rolników, "w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników - Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.". Zamawiający na etapie realizacji umowy ma prawo wezwać Wykonawcę do potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP poprzez złożenie dokumentu w jednej z poniższych form: a)certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo inny równoważny, np.: ? BRC (Global Standard - For Food Safety) ? IFS (International Food Standard) ? FSMS (Food Safety Management Systems) albo b) zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP stosownie do art. 59 i 73 ustawy z dnia 15 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.). Każdy z ww. certyfikatów musi być aktualny przez cały okres trwania umowy i wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą oraz potwierdzać stosowanie procedur zapewniających bezpieczeństwo żywności zgodnie ze standardem. W przypadku oferty wspólnej ww. certyfikat składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Część 3, 8: Zamawiający na etapie realizacji umowy ma prawo wezwać Wykonawcę do potwierdzenia dokumentem lub oświadczeniem, że oferuje produkty wytworzone w ramach produkcji pierwotnej zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcji) - dotyczy rolników,"w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. 2008 Nr 50 poz. 291 ze zm.") 4. Przyjęcie dostaw sukcesywnych realizowane będzie w poniżej wymienionych dniach (godziny do uzgodnienia z Zamawiającym, możliwe zmiany dni po uzgodnieniu z Zamawiającym na etapie realizacji umowy): Część 1, sukcesywna dostawa jaj - poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 2, sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych - poniedziałki i środy do godz. 09:00 Część 3, sukcesywna dostawa mięsa i wędlin - poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 4, sukcesywna dostawa mrożonek - poniedziałki i środy do godz. 09:00 Część 5, sukcesywna dostawa nabiału - poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 6, sukcesywna dostawa pieczywa - codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 05:30 do 06:15 Część 7, sukcesywna dostawa ryb - poniedziałki i środy do godz. 09:00 Część 8, sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw - poniedziałki, środy i czwartki do godz. 09:00 Część 9, sukcesywna dostawa gotowych produktów - poniedziałki i środy do godz. 09:00 5. Miejsce dostaw: Szkoła Podstawowa im. Marii Zientary-Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach ul. Spółdzielcza 4 11-001 Dywity Magazyn przy stołówce. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ,odpowiednio dla każdej części. Zamówienie będzie realizowane po kwotach jednostkowych wg oferty Wykonawcy do kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w danej części (szczegółowe informacje zawarto w SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 03142500-3, 15000000-8, 15100000-9, 15800000-6, 15810000-9, 15300000-1, 15331170-9, 15894300-4, 03330000-3, 03310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa jaj |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na Część 1 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na Część 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na Część 3, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa mrożonek |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na Część 4 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa nabiału |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na Część 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa pieczywa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na Część 6 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa ryb |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na Część 7 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lucjana Dymitriewa prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Handel Okrężny Hurt-Detal Art. Spożywczo-Rolnymi oraz Transport Usługowy Lucjan Dymitriew
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
176.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wybór oferty po cenach jednostkowych. Realizacja do kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 8 tj. 19500,00 zł brutto |
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Sukcesywna dostawa gotowych produktów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 93 ust. 1 pkt 1 UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu na Część 9 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Integracyjnego Przedszkola nr 12 im. Marii Montessori w Chorzowie, ul. Lipińska 9 - I/2024
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 124 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - I/2024
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.