eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w Nadleśnictwie Limanowa, II postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-30

Ogłoszenie nr 510181944-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Limanowa: Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w Nadleśnictwie Limanowa, II postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568409N2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Limanowa, Krajowy numer identyfikacyjny 35054563600000, ul. ul. Kopernika 3, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 372 116, e-mail limanowa@krakow.lasy.gov.pl, faks 183 372 218.
Adres strony internetowej (url): http://www.limanowa.krakow.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w Nadleśnictwie Limanowa, II postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.1.10.2019.SA1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w Nadleśnictwie Limanowa, II postępowanie". Przedmiot zamówienia szczegółowo przedstawiono w załączonych przedmiarach robót (załączniki nr. 9 do SIWZ), dla każdej z dróg przeznaczonych do remontu, z pięciu leśnictw (dalej części zamówienia). Zamówienie podzielono na 5 części: Cz.1. Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Jaworz (Załącznik 9.1 do SIWZ); o Droga na Załpę, Nr inwentarzowy: 220/469; o Droga na Rozpite, Nr inwentarzowy: 220/709; o Droga Sarczyn, Nr inwentarzowy: 220/710; Cz.2. Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Łopień (Załącznik 9.2 do SIWZ); o Droga nr 18, Nr inwentarzowy: 220/460; Cz.3. Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Ostra (Załącznik 9.3 do SIWZ); o Droga stokowa 11/II, Nr inwentarzowy: 220/415; Cz.4. Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Gorc (Załącznik 9.4 do SIWZ); o Droga pod Gorcem Nr inwentarzowy: 220/629 o Droga stokowa 9a, Nr inwentarzowy: 220/99; o Droga "Bulandy", Nr inwentarzowy: 220/113; Cz.5. Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Kiczora (Załącznik 9.5 do SIWZ); o Droga nr 1/I, Nr inwentarzowy: 220/100; o Droga nr 9b, Nr inwentarzowy: 220/102; o Droga nr 8, Nr inwentarzowy: 220/108; o Droga "Popieliska", Nr inwentarzowy: 220/467; o Droga "Na Nową Polanę", Nr inwentarzowy: 220/625.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45233141-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zamówienia, będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Jaworz

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na części zamówienia: 1, 3, 5, oferty przekraczały kwoty jakie zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 unieważnia postępowanie w tych częściach.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Łopień

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21131.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Trans-Sprzęt Giemzik Jan
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Słopnice 960
Kod pocztowy: 34-615
Miejscowość: Słopnice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21131.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21131.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64422.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Ostra

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na części zamówienia: 1, 3, 5, oferty przekraczały kwoty jakie zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 unieważnia postępowanie w tych częściach.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Gorc

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145504.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Trans-Sprzęt Giemzik Jan
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Słopnice 960
Kod pocztowy: 34-615
Miejscowość: Słopnice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145504.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145504.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145504.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Kiczora

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na części zamówienia: 1, 3, 5, oferty przekraczały kwoty jakie zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 unieważnia postępowanie w tych częściach.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.